Komentari On/Off

  prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Only a small part of my life

Kratko i jasno, ali ipak sve
Zovem se Elena, ali zovu me Elly, Ella i gosipđa XXXXXXXX ( kad mi to netko spomene killam ga!!)
Rođena sam 12.10.1995. godine u KLC-U. Idem u 7.b, Slušam Us5, Avril; TH, FOB, Naj serije su mi One Tree Hill i Hannah Montana. Frendova ima previše, ne stanu ovdje. Trenutno sam totalno nesretno zaljubljena...

ponedjeljak, 29.12.2008.

First time...

First time - ne ne mislim na ono na što se obično misli hehe... Ovo je prvi put kad sam ga vidjela... Bio je slada... I simpatičan... I odmah sam zanala: on je onaj pravi nakon svih kretena... I bila sam u pravu... Stvarno je bio, hmm, savršen?? Ma bio je i više od toga... Sjećam se toga dana..I zato ga nikad ne želim zaboraviti... Željela bi ponoviti taj dan... I ništa u njemu ne bi promijenila... Baš ništa... Jedino bi ga poljubila... Da to bi sigurno napravila... Možda bi mu rekla nešto više o svojim osjećajima... Možda bi provela čitavo vrijeme s njim... Možda bi mu rekla da ga volim... Ali nemogu vratiti vrijeme... Ali neću žaliti zbog toga... Uvijek mi ostaje budućnost i sadašnjost da mu to kažem... i reći ću mu...Možda ne danas, možda ne sutra... Ali jednog dana hoću... Kad skupim hrabrosti... Kad ono što je bilo u prošlosti poslije njega stvarno ostavim u prošlosti... A bilo je previše toga... Tražila sam se tada i sada sam se napokon našla... A ja ću biti ja ako budem kraj njega...


Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics


P.S. Znam da sam već tri post posvetila jednoj osobi koju volim i sigurno vam je dosadno, ali ovo Božićno-novogodišnje vrijeme loše utjeće na mene jer se sjećam svih voljenih osoba koje volim koje više nisu kraj mene... Ali poslije ovog vremena obećajem da ću promijenit temu


| komentari (14) | print | # |

<< Arhiva >>