Komentari On/Off

  prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Only a small part of my life

Kratko i jasno, ali ipak sve
Zovem se Elena, ali zovu me Elly, Ella i gosipđa XXXXXXXX ( kad mi to netko spomene killam ga!!)
Rođena sam 12.10.1995. godine u KLC-U. Idem u 7.b, Slušam Us5, Avril; TH, FOB, Naj serije su mi One Tree Hill i Hannah Montana. Frendova ima previše, ne stanu ovdje. Trenutno sam totalno nesretno zaljubljena...

četvrtak, 25.12.2008.

Ho-ho-ho merry Christmas

Sretan Božić svima!!
----- sljedeći post neznam kada će biti napisan----

Šaljem ti stihove...
Saljem ti stihove umotane
snijegom i dobrotom,
saljem ti najljepse zelje
u ovoj noci okupanoj ljepotom.
Sretna ti bozicna noc,
a radost i sreca sami ce doci!

Srebrne zrake Božićnog jutra
Nek vam srebrne zrake Bozicnog jutra pod borom osvjetle poklon ispleten od zdravlja, srece, mira i ljubavi... SRETAN BOZIC!

Dopusti da se Božić dogodi
Dopusti da se Božić dogodi u tvom srcu, da se ljubav rodi svaki dan iznova, jer Božić postaje vidljiv u svakoj ljubavi među ljudima! Sretan Božić!


Miris Božićnog drvca
Nek ti miris bozicnog drvca
unese radost u ove dane,
ja ti zelim od sveg srca
cestit Bozic i bozicne blagdane!


Sretan Božić želim ti ja
Sreća, ljubav, zdravlje i veselje..
to su za tebe moje božićne želje.
Toplina u srcu neka ti sja,
SRETAN BOŽIĆ od srca želim ti ja!


Puno sreće i lijepih snova
U tijelu zdravlje, u duši mir, u mislima radost, u srcu mladost, a u radu uspjeh, puno sreće i lijepih snova neka tebi donese Božić i godina Nova!


| komentari (1) | print | # |

<< Arhiva >>