Komentari On/Off

  prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (6)
Prosinac 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Only a small part of my life

Kratko i jasno, ali ipak sve
Zovem se Elena, ali zovu me Elly, Ella i gosipđa XXXXXXXX ( kad mi to netko spomene killam ga!!)
Rođena sam 12.10.1995. godine u KLC-U. Idem u 7.b, Slušam Us5, Avril; TH, FOB, Naj serije su mi One Tree Hill i Hannah Montana. Frendova ima previše, ne stanu ovdje. Trenutno sam totalno nesretno zaljubljena...

petak, 19.12.2008.

Wow....

Evo baš sam gledala prošli post; kad ono 35 kommova. I to samo na par rečenica deaddead... Tnx svima...
1. DANAS ZAVRŠAVA ŠKOLA!!! Bilo je i vrijeme. Hvala bogu da imam samo do pola pet, jer je priredba i ja ću ju ove godine prvi put u životu gledati, jer do sad sam uvijek nastupala...
2. Jučer sam imala užasan dan. I to samo zbog jednog dečka. Ne razumijem kakko može reći takvu glupost, koja još nije ni bila istinita! A stvar je u tome da ja ni sama nisam znala da sam plakala zbog toga, kako je on reko... I onda mi još jučer kaže; ja to nisam rekao...
3. Božič- jedva čekam wiiii. Obožavam Božić... Pogotovo grad prije i poslije Božiča. Sva ona blještava svijetla koje nisam vidila 10 mjeseci... A najviše volim obilazak trgovina- moram svojima nešto kupit, a za to mi je potrebna pomoć...nutnut
4. Ono što najviše mrzim ovih dana su j***** petarde... Idem iz škole i uvijek ostajem na stanici sa par frendova dok oni čekaju bus. I ono odjednom mi kraj noge pukne petarda, okrenem se i vidim j****** petaša kako se smije. Dođe mi da ga ubim... Mislim, bacajte koliko hoćete, al nemojt bacat drugim pod noge... I onda mi još dođe da se maknem od toga i da odem na tenikiche; a tamo je ovaj tjedan sve mokro. Jedino što mi preostaje je da ostanem na stnici i vičem na petaše kad god mi petarda dođe do noge... To je jedino što mi najbolje ide, a moji frendovi umiru od smijeha...
5. Zbog onog pod brojem dva, smislila sam par glupih pjesmica... Samo recite kakve su...

Tvoje riječi su ono što trebam,
Tvoj pogled je ono što želim
Tvoj osmijeh ono što sanjam
Tvoj poljubac ono što nemam.

Slušam u noći,
more se njiše,
polako padaju zimske kiše(hehe)
Sjedim uz prozor,
slušam, ptice
koje zbore...
...nema te više...

Ne daj da život postane bijedan, jer život je ipak samo jedan...


| komentari (6) | print | # |

<< Arhiva >>