about me

ime:Tena
prezime:naravno da ga imam...
na ovaj svjet sam dosla:13.04.1996
horoskop:ovnica(lol)
zivim u:jednom jedinom Umagu
ja sam:
looda
smotana
nespretna
sasvim ok
umishljena
slobodna
lijena
grozna kad se nazivciram
brzopleta
cute(lol)
opsjednuta svojom kosom(lol)
nekad zivcana

...............
volim:
SEBE
avril
mjuzu
hip-hop
plesati
more
pjevati
zabavljati se
dobivat i otvarat poklone
prijatelje
prijateljice
pizzu
coctu
zmije
zivotinje
cereksvog zekucerek
decke(ofkors)
cokoladu
slatkise
kolace
gardaland
roditelje
svog bracu
papati
svoj blog
mob
komp
net
mini liniju
komedije
horore
tracati(hehehenaughty)
sminku
modu
svoje starkice
crnu boju
rozu
crni lak za nokte
lakove za nokte
svoju kosu xD
TV
filmove

..............
ne volim:
skolu
ucitelje
umisljene ljude
nekog iz mog razreda
roditelje
neke zivotinje(cudna stvorenja)
laz
masline

...............

jaaaacerek...cool...lol...
jedna od mojih boljih slika(mos mislit)
lol..ewo owo sam wam cerekjacerek!





moja mawa zecica

šljike,šljikice












< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (4)
Kolovoz 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari Yep/Nope

Opis bloga

citaj i saznat ces
P.S: ko mi bude ostavio najmanje 9
kommova bit ce u mojim linkovima!hehe

Glasaj za moj blog na www.blogeri.hr

MP3


MusicPlaylist



koliko vas je bilo na mom blogu od 13.09.2008:
Counters
Counters



kakav vam je moy blogach????
the best xD
prezakon xD
cool xD
ok :)
moze to i bolje :l
jadan :'(
  
pollcode.com free polls




owo su moje naj pjewacice:
rihanna

fergie

avril!


a sad...
nesto naj...naj...naj...
vaznije(mos mislit)
maj frends!!!!
Luce(Lucija):
opis....
luda,smotana,luda,
majne best frendica...
opichena,brbljava..
slobodna(decki navalite),
naj pjevacica joj je avril a pjevach fifty,
svidja joj se C.Ronaldo(pametna...)
zivi od traceva(lol)
uglavnom ludaaaaa!!!!


Sara:
opis....
luda,fora curka,
isla prije samnom u raz.
slobodna,slusha narodnjake(smujc)
igra rukomet i o njoj se ne moze puno recii!!
ugl...cura za 5!


kika(kristina)
opis...
luda,opichena,
fora cura,maj best frendica,
susjeda xD,slusha skoro sve isto ko i ja,
naj pjevacica joj je nicole(PCD)
ne podnosi C:Ronalda(to je tuzno),
ima sestru...
slobodna(decki navalite)
i tak dalje....


lela(ilenia)
opis...
ok curka,kristinina seka,
smotana,cesto dosadna,
nekad fakat razmazena,
susjeda xD,
...


josip
opis...
ok decko,
opichen,lud,smotan,
susjed,ima smisla za humor,
naj pjevac mu je 50 cent,
ne svidja mu se C.Ronaldo(pa nije gay-valjda xD)
...
(nabavit cu sto prije njegovu sliku...)


bit ce njih jos!
hehe...
kissy kissy

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
moj i lucijin blogzubothumbupcerek
moj prosli blog...thumbupcerekkiss
=)...ja...(=thumbup
little miss sunshinewave
stelicathumbup
_IVA_thumbup
kristinathumbup
moj i lucijin new blog

utorak, 23.09.2008.

ah ta skola...

ola piplsi!kako ste?ja sam ocke.mislim bila bi ocke da nema ove glupe,odvratne skoleeeeeeeeeeee!!!!!mrzim yuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!a tko yu ne mrzi?oni profesori...predmeti...yos su neki predmeti i ok ali...burninmad
ah...danas ye ispitivala iz povjesti!hahaha..mene nije ispitivala a prva sam u imenikuzubo!nije isla po redu pa...i tako...sutra se cijepimo!!!!aymeeeeee...grozno!!!mrzim injekcije!cijepimo se protiv...cega ono?hepatitisa il neceg takvog...ah...ali ya ipak mrzim igleeeeeeeeeeeeee!!!fuy!ayme!yaoooooooooo!al ovay put idu po imeniku...a ya sam prva u imeniku!!!!yaooooooooo!
bojim seeee...mamiceeeeeeeeeeeeeeeeeee...ok necu vise oko toga pravit dramu...ayme...yoy...yucer nas ye razmjestavala razrednica...ya syedim s arijanom(ok dechec),a luce...a luce...yoy zalim yu...ona syedi s mariom...tay lik ye ponavljash...ovo mu ye drugi put da ye propo raz. lik vech zaradio strogi ukor!danas se poyavio ya mislim samo na talijanskom...ah...nayvyeroyatniye ce propast i ovu godinu...
ah...ljudi meni se uzasno spava!sutra imam 8 sati...ble....
pa...idem ya polako...btw hvala na komichima!
nadam se da che ih ovay put biti malo vishe!
kissy kissy!



| Make My Day (26) | Beautiful | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.