AVRIL---FOREVER

nedjelja, 14.05.2006.

SvE Zbog moje AVRIL !!!

BOK SVIMA!!!!!!!!!
eto vidim da imamo već komentara.....
yupii :))
stavila sam nam pjesmicu.....
odlučila sam da ćemo samo VIKA,DUJE i Ja pisati blogač jer....ovi se nejavljaju...
eto....
ako neko oče još nek se javi........
bilo bih lijepo da se javi..romel,kety&many....da odlučimo
jel hočete ili nećete pisati blogač?
nema nikake vjesti o Avril..-...
jučer sam otišla....u trgovinu koja se zove tobbaco(kiosk)i
tražila njemački bravo,,ali nisu imali...
obišla sam sve kioske ili je prodano ili nemaju...i
sva tužna da ga neću naći odlazim u posljednu budicu kod BOSUTA!!!
i bilo je...kak sam happy...mama će mi prevest!!!!!!!!
eto....
pozdrav svima a posebno:vikici,mirni,mely,duji.........................
avril4ever
ps.možda dobijem skejt!!!!
Image Hosted by ImageShack.us
preslatka je ovdje!!šta vi kažete?
BY:BARBARA

- 12:52 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.