< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
Yes or no?

BoOoOoX




...LiNkOoOwi...
...Blog.hr...
...Forum.hr...
...Monitor.hr...
Avrilfangirl
...Karla...
...Lana...
...Stefano...






Banneri i Awatari

Moj Banner
Banner by:NiKoOoLa


when you gone (uživo)
When Youre Gone - Avril Lavigne




Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
(oVaKvE iMaM) (ImAm I PlAvE NiSkE SaM nEmoGu nAči SLiKu)
Image and video hosting by TinyPic




ponedjeljak, 05.05.2008.

...Došao iz Zagorja...

Ey ljudi ewo mene iz zagorja.Bilo mi je predobro...sve i svašta je bilo...
igrao sam nogomet s frendom tamo...išli smo u šumu...uglavnom bilo mi je prejebeno...Napravili smo neku Ljuljačku predobra je...Ja bi još išao =) al opet idem na ljeto možda...Ewo još malo nam se bliži kraj godine joooj jedvah čekam...Owegodine idem kod ujne i ujaka u pulu a i možda kod Druge Bake i Dede u Zadar al ja bi ipak u Pulu mislim tam mi je lijepše hehe...Sutra Nemam Školu i u četvrtak tak da sam slobodan...Ljudi idem sad Ayd KoOoMaJ Te mI... PoOoOoooOoOoOoZzZzZ

|Say something!!! 74| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.