O MENI

IME: Lucija
PREZIME: Strogo čuvana tajna!
NADIMAK: Lucy, Lu
GDJE ŽIVIM: Na Marsu! Šalim se, u Dugoj Resi.
GODINE:Ako baš morate znat - 14
RAZRED: heh...uskoro 1.ne znam koji
NAJ FRENDICE: Ana (Wolfyca), Petra, Iva,
Martina K.
SLUŠAM:
-Nightwish,
-Evanescence,
-Linkin Park,
-My Chemical Romance,
-Paramore,
-RHCP,
-Sum 41,
-Blink 182,
-Nirvanu,
-Guns n' Roses,
dobar mi je i Pink Floyd, a i neke pjesme od Nickelbacka...
Neki put poslušam i Avril, ali ne tako često
kao što sam ju slušala prije.
VOLIM:
*H. Pottera
*Nightwish
*gledat filmove
*frendice
*dopisivanje
*uređivat blog
*slušat muziku
*plesat
*čokoladu
*palačinke sa sladoledom
*putovanja
*iskrenost
NE VOLIM:
-grah
-fiziku
-školu
-swađu
-paris hilton
-britney
-umišljene ljude koji misle samo na sebe
i koji misle da su centar svijeta!!!
NE PODNOSIM: cajke i narodnjake!!!
NAJ BOJA: Swe, al posebno volim crnu,plavu i žutu.
Mrzim pink boju (al ok, imala sam rozi pramen u kosi)
NAJ FILMOVI: Krug 2, Harry Potter i red feniksa i još
puno komedija, ali neda mi se nabrajat
NAJ KNJIGA: Harry Potter i darovi smrti, Priča bez kraja
MSN:rock_angel_14@hotmail.com

TEKSTOWI PJESAMA:


Amaranth Lyrics


Bye Bye Beautiful Lyrics


Elvenpath Lyrics


Eva Lyrics


Nemo Lyrics


The Escapist Lyrics


Evanescence Lyrics
Hello Lyrics


Wake Me Up Inside Lyrics



Call Me When You're Sober Lyrics



Evanescence Lyrics
Broken Lyrics


Evanescence Lyrics
Taking Over Me Lyrics


Linkin Park Lyrics
Bleed It Out Lyrics


Linkin Park Lyrics
Shadow of the Day Lyrics


Linkin Park Lyrics
What I've Done Lyrics


Kelly Clarkson Lyrics
Breakaway Lyrics


Kelly Clarkson Lyrics



Red Hot Chili Peppers Lyrics
Snow (hey Oh) Lyrics
















Free Web Site Counters
Free Web Site Counters




< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by °°LiL BuT EviL°°

Opis bloga

Vidite sami





Linkovi

Ljudovi s kojima sam do nedavno išla u istu školu:

Ovavezno Posjeti Ovaj Blog!!!

Ana

Iva

Petra

Blog koji pišemo Petra,2 Ane i ja

Punkerica 1 (Vale)

Punkerica 2 (Magda)

Tonka

Lucija (ne ja)

Maja

Ella

Ostali:

Ivana

Rihanna fan

Avril fan

Josip

Kamy

Nikky

Emo Hello Kitty

Petra

Lude frendice

Kraljičkaaa

Warta

Party djevojka

*matea*

Život jedne ludače

Cizmicka

Shakira fan (Andrea)

M-I-R (Matilda, Ivana, Ružica)

Magic dreams

Zaljubljena duša

Ljudovi koji rade avatare:

Magla avatari

M-I-R avatari



Slike:

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Tarja
Image and video hosting by TinyPic

Anette
Image and video hosting by TinyPic


četvrtak, 19.06.2008.

Tužno...

Evo samo da se malo javim....Nije mi se ovih dana dalo pisat post...Sutra se rastajemo...Šmrc...šmrccrycrycrycrycrycryma ne...ja nebi...Baš smo super. Zakon smo razred.A i raska nam je zakon...A ne...crycrycrytužno...tužno...al veselo je kaj je napokon došlo ljeto i kaj završava škola...Al opet...Ovih dana ludujemo po školi.pjevamo..."plešemo"Al opet..Ma joj...Tužno...Tužno...
Ah...sutra idemo feštat...jeeeee partypartynaughtynaughty. Al meni se sad neda više pisat...Sutra ću napisat pošteni post (mislim da će bit dost dug). Možda stavim i neke slike, bisere...I tak...Tužno...ah...
Idem sad.

Pozdrav naj razredu - 8.B( OŠ I.G.Kovačić Duga Resa, da nebi bilo...) i našoj naj naj raski!!(koju ćemo sutra jako iznenadit).

P.S. ovo je fakat jadan post. lol. E da- imam msn (napokon): rock_angel_14@hotmail.com



| Just Say SomeThiNg (13) | PriNt sOmeThinG | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.