< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

sve o avril i meni

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
stranica od avril
blog moje naj frendice
anjin super blog

anketa

Free Hit Counters
Get a Free Hit Counters






Created by Crazyprofile.com


girlfriendcerek
Hey! Hey! You! You!
I don’t like your girlfriend!
No way! No way!
I think you need a new one
Hey! Hey! You! You!
I could be your girlfriend

Hey! Hey! You! You!
I know that you like me
No way! No way!
No it’s not a secret
Hey! Hey! You! You!
I want to be your girlfriend

[Verse 1]
You’re so fine
I want you mine
You’re so delicious
I think about ya all the time
You’re so addictive
Don’t you know what I could do to make you feel alright?
Don’t pretend I think you know I’m damn precious
And Hell Yeah
I’m the motherfucking princess
I can tell you like me too and you know I’m right

[Bridge]
She’s like so whatever
You could do so much better
I think we should get together now
And that’s what everyone’s talking about!

[Chorus]
Hey! Hey! You! You!
I don’t like your girlfriend!
No way! No way!
I think you need a new one
Hey! Hey! You! You!
I could be your girlfriend

Hey! Hey! You! You!
I know that you like me
No way! No way!
No it’s not a secret
Hey! Hey! You! You!
I want to be your girlfriend

[Verse 2]
I can see the way, I see the way you look at me
And even when you look away I know you think of me
I know you talk about me all the time again and again
So come over here, tell me what I want to hear
Better yet make your girlfriend disappear
I don’t want to hear you say her name ever again
(And again and again and again!)

[Bridge]
She’s like so whatever
You could do so much better
I think we should get together now
And that’s what everyone’s talking about!

[Chorus]
Hey! Hey! You! You!
I don’t like your girlfriend!
No way! No way!
I think you need a new one
Hey! Hey! You! You!
I could be your girlfriend

Hey! Hey! You! You!
I know that you like me
No way! No way!
No it’s not a secret
Hey! Hey! You! You!
I want to be your girlfriend

In a second you’ll be wrapped around my finger
Cause I can, cause I can do it better
There’s no other
So when's it gonna sink in?
She’s so stupid
What the hell were you thinking?!
[repeat]

[Chorus (repeat)]


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge









Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge




petak, 13.04.2007.

FRIDAY THE 13th

danas je petak trinaestidead.........bila sam u istri na par dana sa family burninmad....no nije to tako loše jer sam cijeli dan bila vani sa frendovima iz istrewink......neki dan sam se vratila i baš danas sam odlučila napisati blog i onda se sjetim DANAS JE PETAK TRINAESTI.....jedva čekam ponedjeljak...u ponedjeljak je 16.4.-IZLAZI NOVI CD OD AVRIL i onda hitam u shop da ga kupim...tooookiss......bila sam kod frizerke i tako sam sretna jer mi je prvi put u životu napravila ono što sam htijelawink....jučer sam s frendicom bila gledati mr. bean na praznicima hahahahahaha.....baš je super sada planiram otići pogledati onaj norbit.....evo jedna pričica iz TEEN-a kako je Avril postala slavna:O počecima Avril Lavigne u glazbenim i novinarskim krugovima prepričava se zgodna anegdota, iz vremena prije nego što je postala slavna, na dodjeli glazbene nagrade Grammy u Los Angelesu. Novinari MTV-a hodali su hoteslkim hodnikom do svoje sobe kad su ugledali grupicu tinejdžera kako luduju svojim skate-boardima po debelom crvenom tepihu. Po hodniku su se muvali i Backstreet Boysi i Big Boi iz Outkasta. Pomislili su kako je sigurno riječ o ludim obožavateljima koji su uspjeli proći osiguranje. U jednom trenutku ispred novinara se dokotrljala malena djevojka smeđe kose i velikih očiju, u prevelikoj vojničkoj jakni. - Jeste vi iz MTV-ja? - pitala je, a novinari su se već pripremili na davanje autograma maloj obožavateljici. - Zovem se Avril Lavigne! Uskoro ćete čuti za mene! - rekla je otišla. Već za pola godine njezino ime nije silazilo s MTV-jevih top lista.
S više od 14 milijuna prodanih primjeraka svoga prvog albuma, Avril je trenutačno jedna od najmlađih rock-zvijezda svoje generacije. Nakon dvogodišnje stanke, kanadska se pjevačica vratila s "Under My Skin", drugim albumom koji je osobniji i zreliji...
evo nešto iz novina:
Kanadska pjevačica Avril Lavigne (22) kupila je 9,5 miliona dolara vrijednu kuću na Bel-Airu, elitnom dijelu Los Angelesa.Trokatnica, u kojoj će Lavigne živjeti sa suprugom, frontmenom grupe "Sum 41" Deryckom Whibleyjem, ima osam spavaćih soba i deset kupaonica. Među ostalim pogodnostima, kuća ima dizalo i garažni prostor za deset automobila.
kisachkisskiss...ciaokiss
evo par slikica:

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

SRETAN USKRS!
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge






- 10:48 - Komentari (119) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.