< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (7)
Travanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

o svemu

ne ostavljajte mi u komentarima
lance srece i ostale gluposti jer
nevjerujem u ta sranja jer
cu vas prijavit

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

blogovi koje morate posjetit
kiss my lips and i will kiss yours roflnut
punk-pop-rock-girlrofl
irmathumbuprofl
maša nutnaughty:
nela nutdead
niiizujo
anchyroflnut
Image Hosted by ImageShack.us


LAGAO SI...

Sada znam da si lagao
sve sto si rekao,
sve sto si cinio
za mene bilo je laz.
Svaki poljubac,svaki dodir tvoj
na mom licu.
Sada se samo pitam zasto si
lagao kada nisi morao....

Ti si budala meni se cini
ako nisi ti izvini
ti sve cure zafrkavas
pa i mene pokusavas
nemoj da te zivot vara
ti otidi kod lijekara
nebi s tobom duso stala
da si duso iz mostara
da govoris 7 jezika
i da je tvoja cijela amerika
voli te ti znas koja
ajde cao budalo moja....
SAN JE MOJ ZIVOT..

Image Hosted by ImageShack.us


Oprosti mi....
Znam, kriva sam za sve, l
judi čine pogreške, znam da sam
ja učinila nešto neoprostivo..
ali ipak...
Oprosti mi...
..i kad bi mi pružio priliku ne bih ti
mogla pružiti ljubav... ne znam bili uopće
mogla dotaknuti tvoje usne bez osjećaja
da ih nisam vrijedna...

Image Hosted by ImageShack.us


• Da budem sretna jer mi je prijatelj
ili da placem jer je to najvise
sto ce mi ikada biti?

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

• Daleko je od mojih ociju ali od srca
nije. Jedino sto mi nedostaje znaj to
je on. Nije zvijezda ni andjeo, ni bog
da ga molim, ali je osoba koju
ludo i iskreno volim...

Image Hosted by ImageShack.us


• Dovoljan je jedan tren da
nekoga zavolis, a premalo citav
zivot da ga zaboravis

Image Hosted by ImageShack.us


• Eh da imam zlatan noz, da
rasijecem srce svoje, sa svakom
bi kapi krvi, napisala ime tvoje.

Image Hosted by ImageShack.us


• Ja nisam cvijet po kojem se gazi,
niti sam svjetlo koje se gasi, ja nisam rob
koji te slusa, ja sam jedna zaljubljena dusa.

Image Hosted by ImageShack.us


• Ja nisam zena bez ponosa, pa da
kleknem i da molim, na koljena svoja
necu pasti iako te ludo volim!

Image Hosted by ImageShack.us


• Kad se gledam u ogledalu vidim TEBE
,kada lutam ulicama vidim nekog tko lici
na TEBE, kad sam s nekim mislim na
TEBE, sad vidis VOLIM SAMO TEBE.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

-Sex, Drugs & Rock'n'roll. speed, Weed
& Birth control. Life's a bitch & The u Die.
Fuck the words & let's get high!

Image Hosted by ImageShack.us


Otisao si e pa nek' si, da si barem bio sexy.
Jebat ti je svaka dala, e ja sam te zajebala.
Bas je lijepo sad bez tebe. I na kraju ko' te jebe!





Click here to get avatars like this!
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


srijeda, 17.10.2007.

U mraku se pojavi trag crvenog svijetla..
Tako stidno i tiho...al je ipak vidljivo..
Potaknuto toplinom tvojih slatkih usana
vođenima željom mojeg nezasitnog duha..
Duha željnog tvoje blizine...
željnog tvojih ruku...
ruku sreće i sigurnosti..
ruku koje će uz dodire sreće
ostaviti trag crvenog svijetla
na mojoj mračnoj duši...

svi vec znate da je jucer poginuo tose proeski.
nemogu opisati kako mi je zao.plakala
sam kada sam cula da je poginuo bio je pravi
covijek,bio je andeo s prekrasnim osmijehom.
zasto je zivot nepravedan. bio je legenda
uvijek cu pamtiti njegov glas i prekrasni osmijeh.
pocivaj u miru.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us



komentari (84) print#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.