Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga


online

lady.avatea@gmail.com


VRLO VAŽNI LINKOVI:
HopeForAfricanChildren
UNICEF
World Press Photo
SaveTheChildren
Children Of Africa Charity
















Cursors

Kalup:Tonia
Doradila: Wentzdesign
Hosting: Imageshack



petak, 21.07.2006.

My mind was blank (but not anymore)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ja ne mogu vjerovati da nemam nikakve inspiracije za škrabanje na blogu.
Možda je krivo ljeto, možda umor, a možda nesto treće.
Dajte me zasipajte svojim problemima pa da imam o čemu pisati. Ili me zasipajte idejama. Ili me pitajte nešto. Ili...
Trabunjam u pola jedan ujutro. Moram ići. Imam sastanak s jastukom.

Edit: Pavle mi je dao inspiraciju. Pisma. Napisao je sjajan post o pismima i e-mailovima i odmah sam se sjetila kako ih ja obožavam. Prije sam stalno pisala prava pisma. Upotrijebila bih pravu olovku (ili nalivpero) i pravi papir. Nadam se da se još sjećate kako izgleda pravo pismo (i pritom ne mislim na račun za vodu) u vašem pravom poštanskom sandučiću.
Onda je došao e-mail i počela sam koristiti samo tu opciju. Brže je, praktičnije, jeftinije iako se izgubi dio osobnosti poput rukopisa, pokušaja da se ravno piše...
Ali ih ipak pišem. Gotovo svaki dan barem pola sata odgovaram i pišem mailove. To je... olakšavajuće. Mislim "Napisat ću par rečenica i gotovo", ali uvijek se uhvatim kako pišem, pišem i pišem (možda i više nego što bih trebala) i ne mogu stati.
A onda ujutro, pregledam poštu i nađem odgovore. Jednako duge. Uzmem kavu u ruke i samo čitam kako mi drugi ljudi prepričavaju svoje živote.
Trebate pokušati...

21.07.2006. u 00:28 • 41 KomentaraPrint#

četvrtak, 13.07.2006.

Honey, I'm home

Evo me. Nakon gotovo mjesec dana vraćam se i svi ste mi jako jako nedostajali.
A sad vijesti:
* Završila sam gimnaziju (i oslobođena mature). Da, to se ja hvalim.
* Prošla sam prijemni ispit i sad sam studentica ekonomije (ne pitajte zašto baš to jer ni sama ne znam odgovor).
* Čeka me dugo toplo ljeto. Jupiii.

Ovih mjesec dana sam učila kao nikad u životu. Zapravo, nisam ni znala da mogu provesti i po 12 sati pred knjigom. Ali to je bilo samo poslijednji tjedan.
I sad se osjećam kao da držim Oscara u rukama. Hvala Akademiji, mom instruktoru iz matke, mojoj mami koja se bojala vise od mene, svima koji su me podržavali i bodrili tijekom mojih napadaja da neću uspjeti.
Stvarno sam se bojala da cu sve razočarati, ali usprkos slabom dotoku kisika u dvorani, dehidraciji, ubitačnim zadacima iz matke i zadataka iz informatike tipa nikad-nisam-čula-ali-idem-pogađati-na-sreću i laganom hrvatskom... uspjela sam.

Ah, nedostajao mi je miris blogerskih voda. It's good to be back :-)

13.07.2006. u 10:56 • 49 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>