Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga


online

lady.avatea@gmail.com


VRLO VAŽNI LINKOVI:
HopeForAfricanChildren
UNICEF
World Press Photo
SaveTheChildren
Children Of Africa Charity
















Cursors

Kalup:Tonia
Doradila: Wentzdesign
Hosting: Imageshack



nedjelja, 14.05.2006.

Rub svijeta

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Dok sam štrebala (pardon, učila) politiku i gospodarstvo, pogled mi je pao na neki film o Petru Panu i došlo mi je da se vratim desteljeće u prošlost. Za nekoliko mjeseci ću imati već 19 godina. 19! Znam da se nekima čini malo, ali iz moje perspektive je puno.

Sjetila sam se da mi je prabaka pričala o Australiji i rekla mi je da iza Australije nema ništa. Da je to kraj svijeta. Vjerojatno je i ona vjerovala u to kad nije ni išla u školu. Ali mene je taj podatak fascinirao. Zamišljala sam kako izgleda. Neka visoka litica iza koje se ništa ne vidi. Samo neka plavkasta magla... Rub svijeta. Koliko sam se puta u mislima našla na vrhu te litice i promatrala kraj.
Sjećam se kako sam bila razočarana kad sam prvi puta shvatila što je globus i zemljopisna karta. Nisam željela vjerovati da nema mojeg zamišljenog kraja. To je bila moja verzija Nigdjezemske.

Kad odrastemo saznamo istinu, naučimo mnoge stvari i nestane čarolije. I znate što? It sucks!

14.05.2006. u 17:02 • 39 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>