Neke dr. stvari:

Ovo je banner mog osobnog bloga! Klik na njega!!!!!!












Primjer za banner!


Znači, za početak u box stavite ovaj kod u textboxu, a onda taj kod stavite u texarea, sve je dalje objašnjeno! Znači, prvi kod je za sliku, a drugi ćete sami napraviti, kako bi taj kod stavili na blog ispod slike da ga drugi mogu kopirati!

Image Hosted by ImageShack.us




Idi na ovu stranicu i pročitaj! Umjesto onog NEKI KOD stavi ovaj kod iznad! To je to! I naravno pazi da nigdje nema razmaka!

Stranica:

*Ovdje klik, sve je objašnjeno

  siječanj, 2009  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2009 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


kOmEnTaRi...oN/oFf

by Ne$$y =)

O meni:

Ja sam jedna luda cura koja radi awatarre i bannere po narudžbi!

Pravila:

1. Sve narudžbe ostavljate u kommovima!
2. ako vam se moja djela ne sviđaju, nemate tu što tražiti!
3. Ne pišite gluposti i ne vrijeđajte mene ni moj blog!
4. Čitajte post i boxeve!!!!!!!!!
5. Poštujte pravila!!!!!!!

utorak, 13.01.2009.

Bok!
Evo, napravila sam i ja blog s avatarima i bannerima! Da odmah kažem:
Primam narudžbe!
Prve su tu!
Za rock girl:

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Za emu

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


I još neki( ne da mi se sve stavljat) (ovo su prvi avatari koje sam radila pa nisu baš nešto, ali već imam neke nove, bolje, koje ću objavit u slijedećem postu)

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



| ×kOmEnTiRaJ× (14) | ×pljuni van× | ×°°× |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.