nedjelja, 17.07.2005.

ŠTO SI U KAVU STAVILAAAAAAAA, ČUDNI NAPITAK TI MENI SI PODVALILA

Okej nije bilo trovanja i moram pohvalit organizatore jer fakat moraju bit zadovoljni odazivom.. a mislim da teta konobarica još posprema i slaže one stolove..ah, bar joj nije dosadno:))

inače danas sam se fajnli našla sa svojom dragom helenicom koja je doletila iz dojča a sutra mi već nažalost ide na moreko pa se opet mjesec dana nebmo vidle:((..

baš sam si razmišljala- čudno je to kaj sam bila s totalno nepoznatim ljudima na kafi, al je super..pa moramo "širit svoje vidike" ah kako stručno rečeno, e i uglavnom- treba upoznat nove ljude i tak uglavnom...kužimo se ne?

e da jelda kak je super kad te jedna poručica taaak razveseli i tak si jaaako happy a opće ti nije bilo ni u peti da bi baš TO moglo biti razlog njegovog NE javljanja, i to je tak mrak osječaj i nekad te može "držat" i nekoliko dana, ah faking zadovoljavanje mrvicama:))) a može li bit i više od tih mrvica, hoće li bit konačno nešto konkretno, e pa fakat se nadam jer ćem izludit od čekanja, ok, ruku na srce-već sam luda, a kaj sad- pa događa se:))

i da, moram reć da sam sretna jer je jejo sretna zbog onog kaj sam joj PROSLIJEDILA i sutra bumo spikale, a i bellale;)) joj, jedva čekam!!!

pusa svima, iden spavat, sutra je trening!!!!!!!!! juhu marijo the trener se vraća:((((((((((
- 22:25 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>