nedjelja, 10.07.2005.

prvi put...

Pa dobar vam dan, dame i gospodo! Kao što sam naslov kaže- prvi put pišem, i neznam kolko će dugo ovo funkcionirati...
Vjerojatno mi sportaši funkcioniramo ko i kokoši (bez uvrede) jer nakon što sunce zađe- nama se spava, neznamo za sebe, jednostavno se pretvaramo u neku vrstu zombija...ili mi se samo čini???
D a, btw. oprostite svi na gramatičkim greškama, vjerujte-trudim se al mi nejde!!!
Trenutno me muče druge stvari, kao npr. kaj ćemo sutra radit na treningu-pošto je ana otšla, onda me muči hoće li se ON stvarno javit kad dođe i ako da-kak će to sve izgledat, dalje me muči kako nabavit 1000kn za pripreme i za kraj me muči činjenica da moram ić čorit ali tolike mi brige nedaju mira!!!
pa ljudi...kaj vi velite na to???
pusa svima od kokice iz susjedstva (da,da,baš ona koja vas budi svakog fucking jutra!!!:) )
p.s. danas niš o slikica....
- 22:58 - Komentari (26) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>