Aurora borealis

07.05.2005., subota

Ljubiti

Hoću ljubiti, ljubiti beskrajno,
Voljeti samo radi ljubavi: ovdje… iza…
I ovoga I onoga, drugoga I sve ljude
Ljubiti! Voljeti! I ne voljeti nikoga!

Sjećanje? Zaborav? Svejedno!...
Vezanje i raskidi? Je li dobro? Loše?
Tko govori da se nekoga može voljeti
Čitavoga života- laže!

Postoji jedno proljeće u svakom životu
Treba ga pjevati dok je u cvatu
Ako nam je Bog dao glas, bješe to radi pjesme!

A ako ću jednog dana biti prašina, pepeo i ništa,
Neka postane moja noć zora
Kako bih se izgubila da bih se pronašla.

Mislim da sam prenio smisao, no neka mi oproste oni koji bolje poznaju portugalski od mene, jer sam tek počeo učiti. U svakom slučaju jako lijepa pjesma. Sonet je djelo pjesnikinje Florbele Espance, a pjesmu u obliku fada pjevala je Teresa Silva Carvalho.

- 13:28 - Komentari (2) - Isprintaj - #

06.05.2005., petak

Florbela Espanca: AMAR

Eu quero amar, amar perdidamente!
Amar só por amar: Aqui...além....
Mais Este e Aquele, o Outro e a toda a gente...
Amar! Amar! E năo amar ninguém!

Recordar? Esquecer? Indiferente!....
Prender ou desprender? É mal? é bem?
Quem disser que se pode amar alguém
Durante a vida inteira é porque mente!

Há uma Primavera em cada vida:
É preciso cantá-la assim florida,
Pois se Deus nos deu voz, foi pra cantar!

E se um dia hei-de ser pó, cinza e nada
Que seja a minha noite uma alvorada,
Que me saiba perder... pra me encontrar....

- 19:01 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Kronika
Blogovi koje pratim
Lucy Fair
Rosso di sera...