Aurora borealis

15.10.2004., petak

Gloomy friday

Scena iz filma Gloomy Sunday.
Kad sam mislio da je moj sustav napokon stabilan dogodilo se iznenada velika promjena. Jučer popodne je počelo s nervozom da bi noćas završilo s nesanicom. Razlog moga nemira je spoznaja da sam se nekada povukavši u sebe udaljio od ljudi koji su htjeli moju blizinu. Dijelom jer sam bio okupiran svojim profesionalnim, duhovnim i emocionalnim problemima i bio toliko u njima da sam zaboravio na okolicu. Toliko sam loših osjećaja krivnje, bijesa i indiferentnosti sakupio u sebi. Često puta ne želeći se nametati drugima zatvarao sam se u svoj svijet u kojem sam naposljetku ostao potpuno sam, a to je ono što me naviše plaši i čudi jer sam po svojoj prirodi društven. Pitanje je koliko je moguće ponovno uspostaviti kontakte, no pokušat ću. Ako i ne uspijem, barem znam gdje sam pogriješio.
Inače zadnjih dana je i moj kompjutor u vrlo lošem stanju. Treba poticaj za ozdravljenje. Treba ga osloboditi od virusa i smeća. Ometa me pri čitanju bloga, maila, a pogotovo pri ostavljanju komentara- jednostavno se smrzne…

- 14:08 - Komentari (1) - Isprintaj - #

10.10.2004., nedjelja

Tulum!!!

Skarabej drži u nogama simbol beskonačnosti Prošli sam tjedan odlučio u noći povratka na zimsko računanje vremena napraviti zabavu i tako i formalno završiti s fazom povlačenja u sebe i započeti otvaranje prema ljudima. Ljudi oko mene su to dobro prihvatili. Nacrtao sam pozivnice, umnožio ih na papiru u boji u narančastoj i zelenoj.
Tema tuluma će biti vrijeme. Ljudi će trebati donijeti sa sobom jela i pića koja su sami pripremili, u što su uložili vremena. Na zidovima će biti egipatski simbol vječnosti (vodoravna crta i krug iznad, spojeni debljom crtom) te simbol protoka vremena: stilizirani pješčani sat. Bit će tu i izreke koje u sebi sadrže vremenske odrednice (danas, sutra, jučer, davno, budućnost: Vrijeme će izliječiti sve rane, O tempora o mores, Time is money…), ali i pjesme (Yesterday, Morgen/Sutra, Vrijeme je na našoj strani…) No bit svega je druženje, obnavljanje, učvršćivanje ili stvaranje veza među ljudima. Tu noć ćemo imati sat vremena više za druženje, a jedan od vrhunaca će biti i zajedničko zaustavljanje vremena fotografijom.

- 15:35 - Komentari (4) - Isprintaj - #

06.10.2004., srijeda

Savijača na alzaški ;)

Tradicionalni alzaški Flammkuchen Ostalo mi je od jučer još tijesta od savijača pa sam ga danas odlučio iskoristiti. Napunio sam ga nadjevom od svježeg sira, dimljenog sira, malo pancete, malo prepržene kapule, soli, bijelog papra, kopra, timijana, mažurana i malo muškatnog oraščića. Sastav je dakle bio kao za alzaški "Flammkuchen", ali malo pomediteranjeno. Jaaako dobro.

- 14:40 - Komentari (1) - Isprintaj - #

05.10.2004., utorak

Savijača od šljiva

Savijača je ispala super. Šljive sam opraoi i odkoštičio, posuo šećerom, cimetom i pimentom, dodao prepržene bademe, limunovu koricu, malo limunovog soka i vanilin šećera. Tijesto za savijače nauljio, stavio u njega nadjev, zarolao, nauljio i gurnuo u pećnicu na 30 min pri 200 C. Poslije sam posuo šećerom u prahu. Jaako dobro!

- 15:16 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Mmmm... opet kuham.

Tikvice, mmm! Danas me opet uhvatila kuharska strast. Za ručak sam imao pileću juhicu, tjesteninu s pancetom i tikvicama, chillijem, kapulom, crnim vinom, mažuranom, origanom, češnjakom i parmezanom. Posije mi je došlo pokušati isprobati napraviti savijaču sa šljivama, šećerom, vanilija šećerom i preprženim bademima. Ručak je bio dobar, a savijača se još peče. Inače jedna moja frendica kaže da pripadam u tip ljudi koji prirodno imaju izoštren njuh i osjetilo okusa. Ne, neću pretjerati u jelu i piću, ali da volim fino jesti i piti, volim! Nadam se da i vi jednako toliko uživati u ovim kuharskim blogovima kao i ja.

- 14:11 - Komentari (0) - Isprintaj - #

04.10.2004., ponedjeljak

Sv. Franjo Asiški

Caravaggio, Sv. Franjo u ekstazi, detalj. Danas je blagdan moga zaštitnika. Čovjeka koji je prešao put od obraćenika do stigmate i pokazao kako voljeti sav od Boga stvoreni svijet. Evo njegove Pjesme stvorova...








PJESMA STVOROVA
sv. Franjo Asiški


Svevišnji, svemožni, Gospodine dobri,
tvoja je hvala i slava i čast
i blagoslov svaki.
Tebi to jedinom pripada,
dok čovjek nijedan dostojan nije
ni da ti sveto spominje ime.

Hvaljen budi, Gospodine moj,
sa svim stvorenjima svojim,
napose s bratom, gospodinom Suncem:
od njega nam dolazi dan
i svojim nas zrakama grije.
Ono je lijepo i sjajne je svjetlosti puno,
slika je, Svevišnji, tvoga božanskoga sjaja.

Hvalite i blagoslivljajte
Gospodina moga,
zahvaljujte njemu, služite njemu svi
u poniznosti velikoj.

Hvaljen budi, Gospodine moj,
po bratu našem Mjesecu i sestrama Zvijezdama.
Njih si sjajne i drage i lijepe
po nebu prosuo svojem.

Hvaljen budi, Gospodine moj,
po bratu našem Vjetru,
po Zraku, Oblaku, po jasnoj Vedrini,
i po svakom vremenu tvojem,
kojim uzdržavaš stvorove svoje.

Hvaljen budi, Gospodine moj,
po sestrici Vodi,
ona je korisna, ponizna, draga i čista.

Hvaljen budi, Gospodine moj,
po bratu našem Ognju, koji nam tamnu rasvjetljuje noć.
On je lijep i ugodan, silan i jak.

Hvaljen budi, Gospodine moj,
po sestri i majci nam Zemlji.
Ona nas hrani i nosi, slatk enam plodove,
cvijeće šareno i bilje donosi.

Hvaljen budi, Gospodine moj,
po onima koji opraštaju iz ljubavi tvoje
i podnose rado bijede života;
blaženi koji sve podnose s mirom,
jer ćeš ih vječnom okruniti krunom.

Hvaljen budi, Gospodine moj,
po sestri nam tjelesnoj smrti,
kojoj nijedan smrtnik umaći neće.
Jao onima koji u smrtnom umiru grijehu;
a blaženi koje ti nađeš po volji presvetoj svojoj,
jer druga im smrt nauditi neće.


- 10:37 - Komentari (4) - Isprintaj - #

01.10.2004., petak

Apfelstrudel

Današnji dan je obilježila štrudla od jabuka, slasna, sočna. Tijesto je bilo kupovno, lisnato, a uz jabuke je bilo mlo limuna, limunove korice, šećera, soli, cimeta, grožđica i ruma. Na kraju sam ga posuo šećerom u prahu. Mljac, mljac.

- 18:13 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< listopad, 2004 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Kronika
Blogovi koje pratim
Lucy Fair
Rosso di sera...