Danas sam sretna..



..ponajprije jer sam shvatila neke stvari...shvatila sam koliko sam sretna!!:
jer sunce sija... rofl
jer je toplo... rofl
jer je došlo proljeće.. rofl
jer mi je drama dobro u školi... wink
jer imam super frendice i frendove...i fenomenalan razred... winkkiss
jer sam zdrava čovječe!! thumbup
jer imam divnu obitelj... yes
jer sam vidjela neke meni posebne osobe kiss
jer sam se čula sa meni nekim posebnim osobama...kiss
jer imam kompjuter..internet...wave
jer imam svoju najdjazu seku rofl
jer me okružuju super ljudi...koji su uvjek tu uz mene...kiss
jer sam danas vidjela toliko nasmiješenih lica
jer sam oraspoložila neke ljude...valjda winkrofl
jer vidim da ima vas ima nekoliko koji mi ostavljate komentare wave thanx
jer sam danas posebno sretna i nasmijana...i sretna sam što je sve tako..Bože hvala ti!!!

počnite i vi gledati sitnice koje su vas razveselile tokom dana ili u životu uopće...uvjek treba gledati pozitivnu stranu i sve gledati s vedrije strane...onda će sve ići lakše...
meni je drago što sam krenula u školu...jer mi je fenomenalno u školi...vrijeme mi je tako brzo proletilo...samo se zezamo...glupiramo..smijemo... rofl doduše učenje...hm...ne čini se primamljivim nimalo...al uvjek pomislim na svoju budućnost pa se nekako natjeram...jedva... nut iako mi ljubav trenutno ne ide baš super...uvjek imam prijatelje...ekipu...razred...ili neke stvari u kojima nađem sreću....crtanje...pjevanje...plesanje....ono u čemu uživam...znači samo je potrebno sam sebi naći sreću...tj naći nešto što te čini sretnim...thumbup
osjećam se super....i u ovom trenutku volim sve ljudeeee!!roflpusa veeejika...pozz winkkisswave

30.03.2006. | 21:18 | 12 Komentara | Print | # | ^

Nedefinirani naslov :P



sutra počinje nastava....headbang nakon skoro 7 punih tjedana štrajka...uživancije...besposličarenja rofl mislim kad-tad je i trebala početi ova škola...al ok mi je u školi..ne žalim se ja toliko na školu...jer mi je razred fenomenalan....jedino što me zabrinjava je kako ću se sad natjerati da učim...pogotovo sad kad mi je mozak isključen u periodu više od 6 tjedana.. deadnut ovih dana mi je tako odlično....provodim vrijeme sa ekipom neprestano...i totalno se loodo zabavljamo...rofl svaki jutro trčim..heheehe..još sam i u formi... yeah cool rofl
vrijeme je ovdje užasno vruće....pa sam po danu obično nikakva i iscrpljena... dead
ljubav hm....pa ok...nema ništa...vidjela bivšeg..i mogu vam reć da ima napretka...doduše mene je u tom trenutku uhvatila "luda" tako da mi ništa nije moglo pokariti raspoloženje wink pa mh..moglo bi se reći da ima jedan novi momak veoma sladak naughty kiss
prijateljstvo...na savršenom nivou...sve je super i sve za 5 thumbup
raspoloženje:ma super drama jedna rofl
e odo uskoro ići spavati..laku noć....doduše ovo će te možda kasnije pročitati ali eto..svejedno vam želim lijepe snove...pusica wave wavekiss

29.03.2006. | 00:25 | 4 Komentara | Print | # | ^

Lijepo..lijepo...


ej ljudi..ovaj dan mi je fantastično prošao..za razliku od onoga jučer....provela sam ga sa frendicama...kod ove jedne frendice...bile čitav dan kod nje...i bilo nam je super super super!!!roflyeswink tako da nisam razmišljala o bivšem..ha...zahvaljujem se frendicama party
e da kažem nešto vezano za vaše komentare...uredu je meni kad ja njega ne viđam...zabavim se s društvom..i super mi je...nemam vremena mislit na njega hehhe..al kad ga vidim nutno
onda je to već problem...al neću više o njemu...ipak sam ga odlučila zaboraviti thumbup
nego opet sam naišla na jedan tekst...iz e-maila...evo ga:


Zasto se brinuti?
U zivotu treba se brinuti samo o dvije stvari :
Da li si zdrav ili si bolestan?
Ako si zdrav, tada nemas o cemu brinuti se.
Ali ako si bolestan,
samo o dvjema stvarima trebas se brinuti:
Hoces li ozdraviti ili ces umrijeti.
Ako ces ozdraviti, tada nemas o cemu se brinuti.
Ali, ako umres samo o dvjema stvarima trebas se brinuti:
Ides li u Raj ili ides u Pakao.
Ako ides u Raj tada nemas o cemu brinuti.
Ali, ako ides u Pakao, biti ces toliko zaposlen pozdravljajuci se sa svojim prijateljima
tako da neces imati vremena za brigu!
Zato, zasto se brinuti?
Budi sretan
Nemoj plakati kad sunce zađe na kraju dana, jer od suza neces moci uzivati ljepoti zvijezda
.

26.03.2006. | 23:16 | 9 Komentara | Print | # | ^

Jedna od onih tužnih(**ebanih) noći...


Sve se skupilo...previše toga...ove noći...riječima se ne može opisati..glavni krivac je pretpostavljate=ljubav..i to nikad prežaljeni...nikad zaboravljeni...nikad preboljeni bivši... no
bila sam vani večeras...i totalno sve mi je krenulo nizbrdo kad sam ugledala njega..nisam ga odavno vidjela...i kad bi ga vidjela to bi bilo na trenutak...sekund...al večeras je bio na istom mjestu gdje sam bila i ja..nisam mogla a da ga izbjegavam..njegove plave oči kao da su me mamile sebi...gledala sam ga..sjećala se davnih dana kad smo bili zajedno kiss...pitam se zar je tako teško preboljeti bivšu ljubav...no smatrala sam da je to puno lakše..prevarila sam se...on nije kao drugi..on zauzima posebno mjesto u meni...u mom srcu...
jel se vi kad sjećate svojih bivših ljubavi?...jel ih još volite?ili ste ih apsolutno zaboravili? baš bi voljela čuti vaša mišljenja yeswave
pozdrav svima...nadam se da ste za razliku od mene raspoloženiji wave

25.03.2006. | 23:32 | 4 Komentara | Print | # | ^

Ljudski postupci...


ej ljudi.. wave sinoć mi je bilo super vani...vidjela neke meni jako drage osobe kiss ljudi pozdrav..posebno Dajani(sum_grrl) i marry koje su odvojile malo vremena da bi mi pročitale post i ostavile komentar..thanx..kisswave
dobila sam jednom na e-mailu jedan zanimljiv tekst...pa savjetujem da ga pročitate...dosta je poučan thumbupwave

Djevojka je cekala avion u cekaonici jednog velikog aerodroma.
Posto je trebala dugo da ceka, odlucila je da kupi knjigu da bi joj vrijeme brze proslo.
Kupila je knjigu i paketic keksa. Sjela je u cekaonicu VIP da je niko ne bi uznemiravao.
Pored nje je bila stolica sa keksom, a sa druge jedan gospodin koji je citao novine.
Kad je ona pocela da uzima keks i gospodin je uzeo jedan. Ona se sokirala, ali nista ne rece i nastavi da cita knjigu. U sebi je pomislila:"ma gledaj ti ovo, da samo imam malo vise
hrabrosti, do sada bih ga vec udarila...!!!"
Svaki put kad je ona uzimala jedan keks, covjek pored nje, ne
obaziruci se ni na sta, je uzimao isto tako jedan. Nastavili su tako dok
nije ostao samo jedan u paketu i djevojka pomisli :"bas me interesuje sta
ce sad uraditi!!!. Covjek uze posljednji i podijeli ga na dvoje!
Ovo je zaista previse. poce da uspuhuje sokirana, uze svoje
stvari, knjigu, torbu i ode prema izlazu iz cekaonice.
Kada se osjecala malo bolje, nakon sto ju je prosla huja, sjela je
na mjesto gdje nije bilo nikoga da bi izbjegla neke druge neprijatne
dogadjaje. Zatvori knjigu i otvori torbu da je ubaci .............
u tom trenutku ugleda paketic keksa jos uvijek netaknut.
Postidje se kao kradljivac i tek tada shvati da je keks, isti kao
njen, bio od gospodina koji je sjedio pored nje, ali koji je, bez
sokiranja, nervoze ili prepotencije, podijelio i svoj posljednji komad sa
njom, totalno suprotno od nje, koja se cak osjecala povrijedjena
u sopstveni ponos i osjecanja.

Koliko puta u nasem zivotu cemo ili smo pojeli tudji
keks, a da to nikad necemo ili nismo ni saznali?
Prije nego sto se dodje do brzopletog zakljucka i prije nego sto
se pocne misliti lose, GLEDAJ sa paznjom detalje, vrlo cesto situacija
nije onakva kako izgleda nama na prvi pogled!!!!
U zivotu postoji 5 stvari koje ne mogu da se vrate:
- Kamen kad je bacen;
- Rijec nakon sto je recena;
- Mogucnost nakon sto je izgubljena - Vrijeme kad je proslo;
- Ljubav za koju se NE BORI.

25.03.2006. | 18:27 | 2 Komentara | Print | # | ^

It´s a beautiful day!!!!



A danas divna dana winkrofl predivno predivno predivno...
ustala se u 7 i pol....otišla s frendicom trčat...mi inače idemo trčat svako jutro kad nema kiše...al kiša bila zaredala ovih dana pa nismo odavno trčale...i tako napokon sunce došlo...coolkako volim sunce..to je drama jedna... još i petak danas...večeras se ide u grad party
jedva čekam večeras... yes
kako sam hepi hepi!!!juhuuuuu!! winkwinkwink
al stvarno svi mi možemo biti sretni...sami sebi krojimo život pa tako i sreću..najprije je potrebno srediti svoje misli...razmišljati pozitivno..
i golemo je to kako prijatelj čuda čini...uvjek me moji prijatelji oraspolože....i njima zahvaljujem na svemu...(veky thanks wink)
stvarno ne znam šta bi bez prijatelja..hm...velika podrška mom životu..ja malo skrenula sa teme..i ispade sve nigdje veze i nepovezano winknut
želim vam ugodan dan...i provedite se najbolje što možete wavethumbup i ne zaboravite onu pjesmu od TBF-a "ništa mi neće ovi dan pokvarit" wink
nadam se da i mene neko čita..da ne bi ispalo da pozdravljam samu sebebang ...pozzz wavewave

24.03.2006. | 12:08 | 3 Komentara | Print | # | ^


myspace layouts


23.03.2006. | 10:02 | 2 Komentara | Print | # | ^

Da te bar ne volim....



„Sve je prošlo..zaboravila sam te..ti si mi samo stara stranica knjige mog života koju sam davno prelistala“..ali...ne...ovo nije ono što ja zaista osjećam...iznova vraćam tu stranicu knjige...lažem drugima...lagala sam i samu sebe...sve dok te nisam vidjela sinoć...nisi bio sam...ne..ni prijatelji nisu bili s tobom...tvoje ruke koje su nekad davno u hladnim noćima grijale moje ruke,sada griju njene ruke..smješkate se..gledate se sanjarskim pogledom iz kojeg frcaju ljubavne iskre...sretni ste...a pita li mene itko što je samnom??zatvaram oči...prebolno da bi mogla gledati.....pitam se je li istina ovo što mi je pred očima...tako brzo zavoljeti drugu osobu poslije svega što smo proživjeli zajedno....prizor mi se magli...muti...suze mi kvase obraze...kao tek puštene iz zatvora u slobodu....klize...natječu se koja će prva kliznuti i pasti na tlo...No duboko u meni se vodi borba emocija...najradije bi vrisnula ali mi razum neda..rado bi mu rekla da ga volim i da mi ***eno nedostaje...al mi ponos ne dopušta..tako da odlučujem sve zadržati u sebi....tisuće nedorečenih riječi ipak ostavljam da umiru u meni...a srce mi tako jako kuca da mi se čini kao da svim snagama želi izaći..potrčati za tobom...zaustaviti te i viknuti „volim te!!!“...ostajem stajati nepomično poput svijeće koja gori...pritom otapajući nestajem malo pomalo..heh.više me nema...sad sam nevidljiva za tebe.. jedna obična ..pregorena...zaboravljena svijeća...tvoj pogled me ne traži..sad imaš nju pored sebe..i ja ti više ne trebam..više ti ne trebam..više ti ne trebam....o Bože tako ružno zvuči..al istina tako boli...prolaziš pored mene..al tvoj pogled nije na meni...tvoje plave oči sada zaljubljeno promatraju nju...te iste oči su još dok su bile moje samim pogledom otkrivale tvoju ljubav prema meni...gdje je nestao taj pogled??pitam se da li sam ti bila samo jedna u nizu...i da li sam ti uopće išta značila...ponašaš se kao da smo dva neznanca..i ne znajući koliko me ta činjenica boli...ne prođe dan kad na tebe ne pomislim i postavim si pitanje kako si...kako ti je sad bez mene...i bezuspješno se tješim da me još nisi prebolio...da ti falim..da će sve opet biti kao prije....ali NEĆE..ma čemu ova moja maštanja i sanjarenja..varam samu sebe...snovi mi pomažu ali to je kratak period...kad prestane „djelovanje“ počinjem tonuti..sve više i više... eh da te bar ne volim...

by Aurora...

23.03.2006. | 08:44 | 0 Komentara | Print | # | ^

šmrc... izbrisan mi prošli blog...:(


Izbrisan mi je blog...šmrc...al evo napravljen je i drugi....mislim čak i bolji...:D
al stvarno sam se trudila dok sam napravila onaj blog...al haj dobro...tako je kako je...hvala Bogu imam volje pa da sve ponovo napravim :)
that`s all!! bajjj ;)

22.03.2006. | 11:36 | 1 Komentara | Print | # | ^

Sljedeći mjesec >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Lako je kad te neko ni ne zavoli...
Tad samo tamna strana srca zaboli...
Teško je kad za nekog jedinog i svog postaneš zrnce soli...
Teško je kad Tvoj Neko prestane da te voli...



Daleka Obala-Ona više nije bila tu
Sve one brazde koje su za mnom ostale
Mogu pričati svaka svoju priču
I sve one noći koje bi danom postale
S prvim svjetlom su izgubile sjaj
Najtoplije riječi za nju ja sam dugo skrivao
Moje pjesme su pjevale o nama
I svakim danom sve sam joj bliži bivao
Svaki dan me vodio ka njoj
Dan me vodio ka njoj
I odjednom vidio sam grad
Zaboravljen u zidinama ljubavi taj grad
Tražio sam godinama
Našao sam mir dozivao sam nju
Ali ona više nije bila tu....




Nina Badrić-Kosa..
Nakon svega, dodje mi
da te branim
kako nisko, ispod casti
stvarno covjek moze pasti

Slazem da se volimo
pa se sramim
jer ti se jedva sjetis nas
ja mirim se sa tim,
da citav zivot ne zaboravim

Na tvoju kosu
kad u jesen lisce
necujno padne
zimi dok hladnoca stize
tvoje ruke hladne
ljeti dok te sunce grije
ja mislim na tebe
i uzalud se borim
sama protiv sebe

Teska srca priznajem
da jos te volim
i kad tudje ruke diram
i tad mozes biti miran

Al’ vise nemam razloga
da se borim,
jer ti se jedva sjetis nas
a ja mirim se sa tim
da citav zivot ne zaboravim



Opća opasnost-jednom kad noć.....Jednom kad noć
Ukrade nebu
Sve što si voljela na njemu
Bit će ti žao, bit će ti žao
Što nisam tu,
Ruke pamte samo ljubav najbolju.

Jednom kad usne
Ne bude htjele
U strancu utjehu tražiti,
Suze će srcu šapnuti da je pogriješilo
Gdje je jedno voljelo.

Kada tuga jednom
Na vrata dođe,
A samoća zaboli,
Hoćeš li moći ime moje
Sa usana svojih skloniti?

Bili smo jednom najbolji,
O nama su priče pričali.
I sada kad se sjetiš
Htjela bi vrijeme vratiti,
Poslije mene su ti lađe slomile
Bure i vjetrovi.



Oliver Dragojević-Brod u boci....
Ja nisam kao ti
da bih prihvatio kraj
bez rijeci utjehe
i bez ijednog pitanja

I moram biti jak
da podnio bih to
i da vrata otvorim
za neka nova svitanja

K'o brod u boci putujem
i necu stici nikamo
jer suvise ti dugujem
da tebe bih se odrek'o
K'o brod u boci putujem
i necu stici nikamo
jer predobro se poznajem
da bez tebe bih mogao
K'o brod u boci putujem
i previse ti dugujem
a dao sam ti premalo



Nina Badrić-Ti ne znaš kako je!!!!!!!!!!!
Neka Bog ti oprosti
što si mene lagao,
čuvaj riječi za Njega
kad se budeš kajao.

Ja nemam hrabrosti,
sve s tobom proći ponovo.
U meni nema ljubavi,
ni za sebe dovoljno.

Ti ne znaš kako je
ljubav sa strahom čekati.
Smijat' se kad je najgore
a sve u duši nositi.

Neka Bog ti oprosti
za sve moje nemire.
Toliko truda uzalud,
ni "Hvala" od tebe.

Trebam vremena da zaboravim,
da novu ljubav sebi dozvolim.
Sada odlazim daleko od svih
gdje me tuge neće pronaći...



Knock Out-Dođi
Protice drugi dan kako si otisla,
bez igdje ikoga provodim
ovaj dosadni sat.
I nije bas istina
da dovoljna je utjeha
koju govori tvoja poruka
na mojim vratima.

Sve si mi odnijela snove sve srusila,
nisi se sjetila da je kljuc u tvojim rukama.
Zar nije te sudbina dovoljno naucila
Kako ne osjetis da sam sam
Sav u suzama...

Dodi samo ovu noc,
kraj mene budi.
Dodi progledaj sa mnom kad se budim,
neka sve zaboravim kad tebe ljubim.
Pristat cu na sve samo da te ne izgubim.

Protice drugi dan kako si otisla
ko tvoja sam pritoka, usamljen u Bozijim rukama.
Da si mi potrebna, jasna je istina,
dok mislim na tebe
osjecam bol u grudima.




kad ništa ne ide od ruke i nema sreće,
kad se sranja događaju ko da ih neko podmeće,
kad je sve tako glupo i kao da nema smisla
sto i jedna obaveza sada me pritisla,
neću klonut, idem dalje, valjda jednom bit će bolje,
ne dam sebi da posustanem da me povuće dolje



Free Web Site Counters
Free Web Site Counters


četvrtak, 30.03.2006.

Danas sam sretna..



..ponajprije jer sam shvatila neke stvari...shvatila sam koliko sam sretna!!:
jer sunce sija... rofl
jer je toplo... rofl
jer je došlo proljeće.. rofl
jer mi je drama dobro u školi... wink
jer imam super frendice i frendove...i fenomenalan razred... winkkiss
jer sam zdrava čovječe!! thumbup
jer imam divnu obitelj... yes
jer sam vidjela neke meni posebne osobe kiss
jer sam se čula sa meni nekim posebnim osobama...kiss
jer imam kompjuter..internet...wave
jer imam svoju najdjazu seku rofl
jer me okružuju super ljudi...koji su uvjek tu uz mene...kiss
jer sam danas vidjela toliko nasmiješenih lica
jer sam oraspoložila neke ljude...valjda winkrofl
jer vidim da ima vas ima nekoliko koji mi ostavljate komentare wave thanx
jer sam danas posebno sretna i nasmijana...i sretna sam što je sve tako..Bože hvala ti!!!

počnite i vi gledati sitnice koje su vas razveselile tokom dana ili u životu uopće...uvjek treba gledati pozitivnu stranu i sve gledati s vedrije strane...onda će sve ići lakše...
meni je drago što sam krenula u školu...jer mi je fenomenalno u školi...vrijeme mi je tako brzo proletilo...samo se zezamo...glupiramo..smijemo... rofl doduše učenje...hm...ne čini se primamljivim nimalo...al uvjek pomislim na svoju budućnost pa se nekako natjeram...jedva... nut iako mi ljubav trenutno ne ide baš super...uvjek imam prijatelje...ekipu...razred...ili neke stvari u kojima nađem sreću....crtanje...pjevanje...plesanje....ono u čemu uživam...znači samo je potrebno sam sebi naći sreću...tj naći nešto što te čini sretnim...thumbup
osjećam se super....i u ovom trenutku volim sve ljudeeee!!roflpusa veeejika...pozz winkkisswave

- 21:18 - ...prospi svoje misli... (12) - Isprintaj - #

srijeda, 29.03.2006.

Nedefinirani naslov :P



sutra počinje nastava....headbang nakon skoro 7 punih tjedana štrajka...uživancije...besposličarenja rofl mislim kad-tad je i trebala početi ova škola...al ok mi je u školi..ne žalim se ja toliko na školu...jer mi je razred fenomenalan....jedino što me zabrinjava je kako ću se sad natjerati da učim...pogotovo sad kad mi je mozak isključen u periodu više od 6 tjedana.. deadnut ovih dana mi je tako odlično....provodim vrijeme sa ekipom neprestano...i totalno se loodo zabavljamo...rofl svaki jutro trčim..heheehe..još sam i u formi... yeah cool rofl
vrijeme je ovdje užasno vruće....pa sam po danu obično nikakva i iscrpljena... dead
ljubav hm....pa ok...nema ništa...vidjela bivšeg..i mogu vam reć da ima napretka...doduše mene je u tom trenutku uhvatila "luda" tako da mi ništa nije moglo pokariti raspoloženje wink pa mh..moglo bi se reći da ima jedan novi momak veoma sladak naughty kiss
prijateljstvo...na savršenom nivou...sve je super i sve za 5 thumbup
raspoloženje:ma super drama jedna rofl
e odo uskoro ići spavati..laku noć....doduše ovo će te možda kasnije pročitati ali eto..svejedno vam želim lijepe snove...pusica wave wavekiss


- 00:25 - ...prospi svoje misli... (4) - Isprintaj - #

nedjelja, 26.03.2006.

Lijepo..lijepo...


ej ljudi..ovaj dan mi je fantastično prošao..za razliku od onoga jučer....provela sam ga sa frendicama...kod ove jedne frendice...bile čitav dan kod nje...i bilo nam je super super super!!!roflyeswink tako da nisam razmišljala o bivšem..ha...zahvaljujem se frendicama party
e da kažem nešto vezano za vaše komentare...uredu je meni kad ja njega ne viđam...zabavim se s društvom..i super mi je...nemam vremena mislit na njega hehhe..al kad ga vidim nutno
onda je to već problem...al neću više o njemu...ipak sam ga odlučila zaboraviti thumbup
nego opet sam naišla na jedan tekst...iz e-maila...evo ga:


Zasto se brinuti?
U zivotu treba se brinuti samo o dvije stvari :
Da li si zdrav ili si bolestan?
Ako si zdrav, tada nemas o cemu brinuti se.
Ali ako si bolestan,
samo o dvjema stvarima trebas se brinuti:
Hoces li ozdraviti ili ces umrijeti.
Ako ces ozdraviti, tada nemas o cemu se brinuti.
Ali, ako umres samo o dvjema stvarima trebas se brinuti:
Ides li u Raj ili ides u Pakao.
Ako ides u Raj tada nemas o cemu brinuti.
Ali, ako ides u Pakao, biti ces toliko zaposlen pozdravljajuci se sa svojim prijateljima
tako da neces imati vremena za brigu!
Zato, zasto se brinuti?
Budi sretan
Nemoj plakati kad sunce zađe na kraju dana, jer od suza neces moci uzivati ljepoti zvijezda
.

- 23:16 - ...prospi svoje misli... (9) - Isprintaj - #

subota, 25.03.2006.

Jedna od onih tužnih(**ebanih) noći...


Sve se skupilo...previše toga...ove noći...riječima se ne može opisati..glavni krivac je pretpostavljate=ljubav..i to nikad prežaljeni...nikad zaboravljeni...nikad preboljeni bivši... no
bila sam vani večeras...i totalno sve mi je krenulo nizbrdo kad sam ugledala njega..nisam ga odavno vidjela...i kad bi ga vidjela to bi bilo na trenutak...sekund...al večeras je bio na istom mjestu gdje sam bila i ja..nisam mogla a da ga izbjegavam..njegove plave oči kao da su me mamile sebi...gledala sam ga..sjećala se davnih dana kad smo bili zajedno kiss...pitam se zar je tako teško preboljeti bivšu ljubav...no smatrala sam da je to puno lakše..prevarila sam se...on nije kao drugi..on zauzima posebno mjesto u meni...u mom srcu...
jel se vi kad sjećate svojih bivših ljubavi?...jel ih još volite?ili ste ih apsolutno zaboravili? baš bi voljela čuti vaša mišljenja yeswave
pozdrav svima...nadam se da ste za razliku od mene raspoloženiji wave

- 23:32 - ...prospi svoje misli... (4) - Isprintaj - #

Ljudski postupci...


ej ljudi.. wave sinoć mi je bilo super vani...vidjela neke meni jako drage osobe kiss ljudi pozdrav..posebno Dajani(sum_grrl) i marry koje su odvojile malo vremena da bi mi pročitale post i ostavile komentar..thanx..kisswave
dobila sam jednom na e-mailu jedan zanimljiv tekst...pa savjetujem da ga pročitate...dosta je poučan thumbupwave

Djevojka je cekala avion u cekaonici jednog velikog aerodroma.
Posto je trebala dugo da ceka, odlucila je da kupi knjigu da bi joj vrijeme brze proslo.
Kupila je knjigu i paketic keksa. Sjela je u cekaonicu VIP da je niko ne bi uznemiravao.
Pored nje je bila stolica sa keksom, a sa druge jedan gospodin koji je citao novine.
Kad je ona pocela da uzima keks i gospodin je uzeo jedan. Ona se sokirala, ali nista ne rece i nastavi da cita knjigu. U sebi je pomislila:"ma gledaj ti ovo, da samo imam malo vise
hrabrosti, do sada bih ga vec udarila...!!!"
Svaki put kad je ona uzimala jedan keks, covjek pored nje, ne
obaziruci se ni na sta, je uzimao isto tako jedan. Nastavili su tako dok
nije ostao samo jedan u paketu i djevojka pomisli :"bas me interesuje sta
ce sad uraditi!!!. Covjek uze posljednji i podijeli ga na dvoje!
Ovo je zaista previse. poce da uspuhuje sokirana, uze svoje
stvari, knjigu, torbu i ode prema izlazu iz cekaonice.
Kada se osjecala malo bolje, nakon sto ju je prosla huja, sjela je
na mjesto gdje nije bilo nikoga da bi izbjegla neke druge neprijatne
dogadjaje. Zatvori knjigu i otvori torbu da je ubaci .............
u tom trenutku ugleda paketic keksa jos uvijek netaknut.
Postidje se kao kradljivac i tek tada shvati da je keks, isti kao
njen, bio od gospodina koji je sjedio pored nje, ali koji je, bez
sokiranja, nervoze ili prepotencije, podijelio i svoj posljednji komad sa
njom, totalno suprotno od nje, koja se cak osjecala povrijedjena
u sopstveni ponos i osjecanja.

Koliko puta u nasem zivotu cemo ili smo pojeli tudji
keks, a da to nikad necemo ili nismo ni saznali?
Prije nego sto se dodje do brzopletog zakljucka i prije nego sto
se pocne misliti lose, GLEDAJ sa paznjom detalje, vrlo cesto situacija
nije onakva kako izgleda nama na prvi pogled!!!!
U zivotu postoji 5 stvari koje ne mogu da se vrate:
- Kamen kad je bacen;
- Rijec nakon sto je recena;
- Mogucnost nakon sto je izgubljena - Vrijeme kad je proslo;
- Ljubav za koju se NE BORI.

- 18:27 - ...prospi svoje misli... (2) - Isprintaj - #

petak, 24.03.2006.

It´s a beautiful day!!!!



A danas divna dana winkrofl predivno predivno predivno...
ustala se u 7 i pol....otišla s frendicom trčat...mi inače idemo trčat svako jutro kad nema kiše...al kiša bila zaredala ovih dana pa nismo odavno trčale...i tako napokon sunce došlo...coolkako volim sunce..to je drama jedna... još i petak danas...večeras se ide u grad party
jedva čekam večeras... yes
kako sam hepi hepi!!!juhuuuuu!! winkwinkwink
al stvarno svi mi možemo biti sretni...sami sebi krojimo život pa tako i sreću..najprije je potrebno srediti svoje misli...razmišljati pozitivno..
i golemo je to kako prijatelj čuda čini...uvjek me moji prijatelji oraspolože....i njima zahvaljujem na svemu...(veky thanks wink)
stvarno ne znam šta bi bez prijatelja..hm...velika podrška mom životu..ja malo skrenula sa teme..i ispade sve nigdje veze i nepovezano winknut
želim vam ugodan dan...i provedite se najbolje što možete wavethumbup i ne zaboravite onu pjesmu od TBF-a "ništa mi neće ovi dan pokvarit" wink
nadam se da i mene neko čita..da ne bi ispalo da pozdravljam samu sebebang ...pozzz wavewave

- 12:08 - ...prospi svoje misli... (3) - Isprintaj - #

četvrtak, 23.03.2006.


myspace layouts



- 10:02 - ...prospi svoje misli... (2) - Isprintaj - #

Da te bar ne volim....



„Sve je prošlo..zaboravila sam te..ti si mi samo stara stranica knjige mog života koju sam davno prelistala“..ali...ne...ovo nije ono što ja zaista osjećam...iznova vraćam tu stranicu knjige...lažem drugima...lagala sam i samu sebe...sve dok te nisam vidjela sinoć...nisi bio sam...ne..ni prijatelji nisu bili s tobom...tvoje ruke koje su nekad davno u hladnim noćima grijale moje ruke,sada griju njene ruke..smješkate se..gledate se sanjarskim pogledom iz kojeg frcaju ljubavne iskre...sretni ste...a pita li mene itko što je samnom??zatvaram oči...prebolno da bi mogla gledati.....pitam se je li istina ovo što mi je pred očima...tako brzo zavoljeti drugu osobu poslije svega što smo proživjeli zajedno....prizor mi se magli...muti...suze mi kvase obraze...kao tek puštene iz zatvora u slobodu....klize...natječu se koja će prva kliznuti i pasti na tlo...No duboko u meni se vodi borba emocija...najradije bi vrisnula ali mi razum neda..rado bi mu rekla da ga volim i da mi ***eno nedostaje...al mi ponos ne dopušta..tako da odlučujem sve zadržati u sebi....tisuće nedorečenih riječi ipak ostavljam da umiru u meni...a srce mi tako jako kuca da mi se čini kao da svim snagama želi izaći..potrčati za tobom...zaustaviti te i viknuti „volim te!!!“...ostajem stajati nepomično poput svijeće koja gori...pritom otapajući nestajem malo pomalo..heh.više me nema...sad sam nevidljiva za tebe.. jedna obična ..pregorena...zaboravljena svijeća...tvoj pogled me ne traži..sad imaš nju pored sebe..i ja ti više ne trebam..više ti ne trebam..više ti ne trebam....o Bože tako ružno zvuči..al istina tako boli...prolaziš pored mene..al tvoj pogled nije na meni...tvoje plave oči sada zaljubljeno promatraju nju...te iste oči su još dok su bile moje samim pogledom otkrivale tvoju ljubav prema meni...gdje je nestao taj pogled??pitam se da li sam ti bila samo jedna u nizu...i da li sam ti uopće išta značila...ponašaš se kao da smo dva neznanca..i ne znajući koliko me ta činjenica boli...ne prođe dan kad na tebe ne pomislim i postavim si pitanje kako si...kako ti je sad bez mene...i bezuspješno se tješim da me još nisi prebolio...da ti falim..da će sve opet biti kao prije....ali NEĆE..ma čemu ova moja maštanja i sanjarenja..varam samu sebe...snovi mi pomažu ali to je kratak period...kad prestane „djelovanje“ počinjem tonuti..sve više i više... eh da te bar ne volim...

by Aurora...

- 08:44 - ...prospi svoje misli... (0) - Isprintaj - #

srijeda, 22.03.2006.

šmrc... izbrisan mi prošli blog...:(


Izbrisan mi je blog...šmrc...al evo napravljen je i drugi....mislim čak i bolji...:D
al stvarno sam se trudila dok sam napravila onaj blog...al haj dobro...tako je kako je...hvala Bogu imam volje pa da sve ponovo napravim :)
that`s all!! bajjj ;)

- 11:36 - ...prospi svoje misli... (1) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv