Dora....

01.09.2006., petak

neispavana...

jučer san bila do kasno vanka-došla san doma,pojela čokolino(samo se vi smijite al to je meni super makar neman 3.g.),gledala tv,napokon se namistila jer mi je ludi brat u zadnje vrime počea HRKAT
A JA TADA ZASPEN ZA POLA URE.uglavnon,kad san uspila zaspat,probudila san se OPET JER MI JE OTAC NE BAŠ NEPRIMJETNO IZLAZIA IZ KUĆE U-5 URI UJUTRO na posao.onda san nešto ležala,i kad san zaspala ka beba-u kuću mi je uletia 16-godišnji rođak i ostavia nan pasa da ga čuvamo na 3dana jer oni idu u zg!!evo sad san se digla,smirila pasa koji je stalno laja,visin na kompiću,a onda u11ipo
iden s prijon kupit majicu!
by:bang
- 08:34 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

o meni...

IME:DORA
PREZIME: xxxx
dob:13god.
SLUŠAN:LINKIN PARK & PCD
NAJ BOJA:CRNA
ŠKOLA:LUČAC
NAJ HRANA:PALAČINKE
NAJ PIĆE:COCA-COLA
MRZIN:PEDOFILE I EGOCENTRIKE
HOBI:PISANJE BLOGA I.....PLEEESS!!

Myspace layouts

Myspace layouts

stranice koje su-ZAAAKOOON!

www.barbarafun.blog.hr-za ljubitelje barbare m.
www.pcd.com-skračenica sve govori
www.blog.hr/comments
www.satromanekenke.blog.hr-opičene ženske,supeer bloog
www.maryka.blog.hr
www.niki717.blog.hr-nice blog
www.m666.blog.hr-mali je lud,idite na njegov
www.popmusic.blog.hr-ok blog,o popu..
www.lohanfan.blog.hr-nije mi nešto ka glumica,ali se ženska potrudila
www.gangstagurl.blog.hr-suuupeer!
www.mala016.blog.hr
www.skippy2.blog.hr-ženska je romantična itd.
www.pp5.blog.hr-ok je blog

friends:
andrea
ana
dunja
peky
buba
.......
koki
mateo
mario
hrvoje
....
7.B IS THE BEST!

na svačije komentare
100% odgovaraaaaannn!nut