Tatjana jurić majka - Lijepe djevojke

utorak , 01.01.2019.

Net.hr










Click here: Tatjana jurić majka






Bila si i ostaješ prava frajerica, jaka, srčana, zabavna, glasna i snažna. Nakon toga od sitnica nikad ne pravim probleme. Svega tu ima, čovjek bi rekao da vodim jako turbulentan život, ali ništa do toga. Dio si mene, zauvijek!



tatjana jurić majka

Zbog posla vaš dečko Nikky Vuksan često putuje. Ti si ta koja je, na kraju, ustvari - pomogla meni. Bit ćeš u svakom mom danu, i kad plačem i kad ću se smijati!



tatjana jurić majka

OBITELJSKA DRAMA TATJANE JURIĆ: ‘Moja majka boluje od Alzheimera…’ - Koliko je jedino ljubavi u životu potrebno i koliko su ljudi ti koji - čine život. Dio si mene, zauvijek!



tatjana jurić majka

Majka poznate voditeljice i novinarke Tatjane Jurić, 69-godišnja Dragica, 26. Tatjana je jedna od rijetkih osoba iz javnog života koja je redovito i iskreno govorila o cijeloj situaciji te na taj način podizala svijest o ovoj teškoj bolesti. Vijest o smrti majke, Tatjana je objavila na Facebooku: 'Sve stade. Naša zadnja zajednička fotka. Silno sam ponosna na Tebe! Sve Ti danas priznajem, i kao majci, i kao roditelju, supruzi, partnerici, prijateljici - ženi! Koliko je to borbe, koliko tuge, sreće, odricanja i davanja. Koliko je jedino ljubavi u životu potrebno i koliko su ljudi ti koji - čine život. Svemu daju smisao', napisala je Tatjana. Poručila je kako je neizmjerno ponosna na snagu koju je njezina majka pokazivala u najtežim trenucima: 'Alzheimer nas je rasturio, ali rasturile smo i mi njega! Ti si ga rasturila, dostojanstveno, u svom stilu. Zaspala si mirno, u snu; vidjela sam te nakon s blagim osmijehom i to mi je najveća nagrada i mir koje sam mogla dobiti. Zahvalna sam na tome! Tvoja me bolest, naša bolest, naučila svemu što kao dijete i žena trebam dalje nositi sa sobom u život; prije nego se, svatko od nas, mora oprostiti sa svojim roditeljem. Bila si i ostaješ prava frajerica, jaka, srčana, zabavna, glasna i snažna. Nadam se da sam bila dostojna na Tvome posljednjem putu. Dala sam sve od sebe! Dio si mene, zauvijek! Bit ćeš u svakom mom danu, i kad plačem i kad ću se smijati! Počivaj u miru, sve si napravila točno onako kako je trebalo. Ti si ta koja je, na kraju, ustvari - pomogla meni. Mama s velikim M!



TV Bingo HL 27 7 2015
Ne znam se svađati, ali vrlo otvoreno na pristojan način kažem što mi smeta. Zagrepčanka je otvoreno zadnjih mjeseci govorila o bitci koju njezina majka vodi s Alzheimerovom bolešću, a koju su joj liječnici dijagnosticirali prije nešto više od dvije godine. Silno sam ponosna na Tebe! Danas se od voljene majke oprostila dirljivom porukom na društvenoj mreži. Naša zadnja zajednička fotka. Dragica Jurić oboljela je od Alzheimerove bolesti, o čemu je Tatjana javno progovorila te svojim hrabrim istupom pomogla da se javnost senzibilizira na probleme s kojima se susreću oboljeli i njihove obitelji. Film je prepun živopisnih životinjskih likova i sinkroniziran je na hrvatski. Na sreću, probudila sam se na predivnoj karipskoj plaži i sve su brige nestale. Tražite li od dečka da vas drži kao kap vode na dlanu? No nikad nikog svojom izravnošću nisam namjerno povrijedila, samo sam jasno dala do znanja gdje im je mjesto. Ništa ne pomaže, ni ljubav, ni želja ni snaga.

[Lider nekretnine agenti|Probijanje nevine|Sex shop sibenik]






Oznake: drama, Tatjane, Jurić, moja, majka, boluje, od, Alzheimera...''

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.