O meni

Bla bla bla....





Peseki i mace...
....najslađa bića ovog svijeta...










< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Kolovoz 2008 (1)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

by music =)

Opis bloga

bbbbbbbbbbbbbbbbwwwww
wwwoooooooooooohhhhhh
hahahahahahhhhahaaaahh
ahahahaha







Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr




andrea
anjanaughty




srijeda, 09.04.2008.

bla,bla,bla...........

sam da velim vjeverica je prebolesna...i tako...nećete vjerovat kako zanimljiv dan danas...pišem lektiru...pa zadaću...pa opet čitam lektiru....pitate se zašto opet?ne nisam nikakva luda štreberica...samo je profa mentalno poremećena...inače nemožeš kod nje dobit 4 il 5 ak nemaš 17 strana lektire...i još nas usmeno pita svaki šugavi detalj...ak ne znaš napiše nisi aktivna na satu lektire...e pa se ja tu s tim sranjima zajebavam umjesto da slavim rođendan(koji nisam pošteno odslavila)...i tako...s jedne strane škola i borba za bodove s druge krizma od koje svi prave big deal a ja ne vidim niš posebno u tome...polagano mi se i bljuje od svog tog pričanja profe iz vjeronauka o Duhu Svetom ikako on ulazi u nas i kak se moramo pripremit...e pa žao mi je moram u šoping za krizmu nemam vremena za duhovo uzdizanje... neće niko ulazit u mene!!!ovo zvuči malo...hmmmm....nema veze...svejedno...moram papati...bokićććććć.......



* komentiraj (7) * printaj * # *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.