O meni

Bla bla bla....





Peseki i mace...
....najslađa bića ovog svijeta...










< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Kolovoz 2008 (1)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

by music =)

Opis bloga

bbbbbbbbbbbbbbbbwwwww
wwwoooooooooooohhhhhh
hahahahahahhhhahaaaahh
ahahahaha







Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr




andrea
anjanaughty




utorak, 01.04.2008.

pametne li curice....


eh...pamet je jedna jakkko lijepa stvar...pametan si kad imaš nešto u mozgu...pametan si i kad znaš kolko je 2+2...ali kad nastaje sumnja u tvoju genijalnost?ja ću vam reći jedan primjer...sumnja u tvoju genijalnost nastaje kad kažeš ili napraviš nešto glupo tj.kad pogriješiš u nečemu što radiš...e sad sve ovisi koliko debelo zajebeš...ako zbilja debelo zajebeš sumnja će biti veća...a sad koliko
debelo je neko zajebao morate sami procijenit i koliko ste vi debelo zajebali morate naučit sami procijenit...sad zašto svo ovo trabunjanje?e pa ja ću vam reć!!!sad!!!samo što nisam!!!ali prvo PP...(dedek trči zatim zastane) i kaže:iako sam zašao u godine,(ja dok jedem dižem pogled na televizor i mislim si WTF?) ja sam još uvijek aktivan,(o bože sam da nije ono kaj mislim...) kako u sportu,(neeeee bože neeee!!!!pa jedem!!!dovraga JEDEM!!!)tako i u...(aaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!) PRIVATNOM ŽIVOTU!(zbogom apetitu moj!!!!!!)morala sam ovo napisat makar sam skroz skrenukla s teme...al eto ja pišem kak mi kaj dođe na pamet...sad da se vratim...znači čemu sve ono?e pa stavite se u situaciju da nešto napišete u 12 mjesecu i netko dođe u 3 mj. i prijeti vam banalnim prijetnjama za to kaj ste napisali i kažu ja te ne poznam...e sad
1.greška:ideš meni prijetit
2.kažeš mi da sam preseratorica
3.prijetiš mi sa "zidovi imaju uši"
4.komentiraš mojoj andrei po blogu i nahvališ ju
5.andrei se pored svog nadimka potpišeš:Nela
6.meni dođeš na blog s istim nadimkom i mene popljuješ
7.poričeš da si to ti bila i praviš se da ne znaš o čem pričam
8.nazoveš se "metal-rock curica" i zatim "tak kak se zovem"(nemam komentara na orginalnost)
zbilja,ja procijenjujem da si debelo zajebala...sad vi procijenite koliko je zajebala???pozzz



* komentiraj (10) * printaj * # *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.