made by: imustbeemo.blog.hr EVO FREEKUŠE NATRAG - Do you now that i can't be perfect??? - Blog.hr

Objavljeno: petak, 13.04.2007.

EVO FREEKUŠE NATRAG

NIJE LI ŽIVOT LIJEP?????????????

evo neču napisati novi post dok ne oborim rekord ali samo vam se javljam da vam se malo otvorim....
evo do sada sam uvijek pisala depresivne posteve...kao tipa ubit ču se i to...mislim ja još uvijek stojim uz to kaj sam rekla da je moj život sranje jer je...
evo da vasm javim da sam sada trenutno super....ma super se osječam,,,cijeli tjedan se samo smijem a jučer sam mislila da če puknuti koliko sam se smijala...Nika i ja samo bile u grabriku na igralištu i tako smo se smijale i tračale jedne 2 glupače..ajme meni to ste trebali čuti....mislim da smo se čule po cijelom gradu....evo ovaj tjedan mi je jedan od najboljih u životu....malo mi je strašan i bit če jer jedan llik mi tjera strah pd kožu...ježim se kada ga vidim iako je malo 1 god stariji od mene ja mislim da je jako čudan i na neki način da zna sve o meni i niki ...ma da ne duljim ...šutit ču to je samo naša tajna
...mislim da če mi život od ovog tjedna biti jako zanimljiv....
i DA VAM JAVIM DA VIŠE NISAM U DODYJA JER SAM VEČ 3 I POL MJESECA A NIŠ SE NE DOGAĐA NI NE VIĐAM GA...
haha...evo pozdravljam :niku....tihanu...leu...baju....knapu...mirka ...i ostale....
i LIKA KOJEG ME STRAH....

I EVO JEDAN SUPER SPOT OD JEDNE SUPERRRRRRRRR GRUPE EVERLIFE



dugo me nije bilo a???jesam vam nedostajala...ma sigurno nisam..več vam je dosadno slušat moje probleme jer ih ima bezbroj...samo mi nešto fali...znate šta i tko?kaj me?
evo neznam kaj da pišem ..stvarno nemam pojma..i ovaj put vas neču mučiti sa svojim problemima
da vam opet ne bude slabo...evo ovih dana am stalno sa silkijom i nonstop smo na atomskom...
a vrag zna zašto i koga ona to gleda...ja nikoga ja volim samo svoju simpu(već 3 mj)
haha već tolko a ništa ne nije dogodilo...sam se mogu pitati zašto...pa zato što mu se valjda ne sviđam mislim nisam ga pitala neg tak mislim...a jadna ja ....
Pa ja sam mislila da če mi ovi praznici dobro doć ali sada tek vidim da je tako dosadno da neznam
kaj ču sa sobom...po cijele dan umirem od dosade....
jel vam se sviđa moj pjsma u pozadani baš je supač...jako me dirnula u srce..baš sam si zamislila da sam ja ona...mislim da bi pukla...jadna..mislim to je samo pjesma ali spot je je**n do bola ...
evo neznam više o čemu da pišem...pa ču vam staviti je dan spot

PS.OPET ŽELIM OBORIT SVOJ REKORD PA HELPAJTE...

EVO LJUDI POBRISALA SAM PUMPAJ I STAVILA NEKE PJESME OD MOJE NAJ GRUPE SIMPLE PLAN

Shut Up - Simple P...


Simple Plan - Unti...


SIMPLE PLAN


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket