made by: imustbeemo.blog.hr ...napokon... - Do you now that i can't be perfect??? - Blog.hr

Objavljeno: petak, 06.04.2007.

...napokon...

evo pobrisala sam ovo o bojani...da napišem kako mi je jako dosadno ...
ljudi kaj da ja radima kada mi je jako dosadno...jučer sam bila vani sa silvijom...
i navečer se na chatu posvađala sa nikom i to jako...i sada me mrzi i nemože me smisliti...
ja ne mislim da me neki mrze samo da nemaju vremena za mene i da slušauJ moje probleme
a ima ih punooooo baš punooooooooooooo
joj kaJ je jučer bio dosadan dan za ubit...
idem sada pozdravljam:LUKU...SVOJU SIMPU...PEROTA...KNAPU...LEU....BAJU I MIRKA...TITI..
BOJANU...DARKA...IVICU...ANDREU I CRNU BOJANU...NIKU....SILKIJU...
I SVE VAS NA BLOGOVIMAAAAAAA

evo napokon novi post...

više mi se baš neda pisati post ni imati blog....jednostavno mi se neda...
pa vas pitam dali da obrišem blog?...i neka mi svatko od vas kada mi bude komentirao u komentarima napišete kaj misli o mome blogu
evo kako vidite otvorila sam još jedan blog za one koji žele više znati o drogama
Pa slobodno svratite i ostavite koji komentarčić ak vam se da...haha...
i nadam se da vam se sviđa moj novi dizajn...sa davidom meni je odličan ...lik je zgodan do bola...kaj ne???
Evo jučer sam izašla malo van i bila sa silvijom i poslije otišla doma jer sam mislila da ču ič kod suda sa Bojanom ali me ona odjebala...i sada shvačam kakva mi je ona uopče prijateljica...samo misli na sebe...
njoj je važno da je ona ok a za druge ju boli kurac...ma dobro kak se kaže sve se vrača sve se plača...
haha baš sam zločesta ma boli me briga...pa sam se cijelo vrijeme dosađivala dome i nisam znala kaj ču sa sobom...jučer je bio moj najdosadniji dan u životu a prvi dan praznika kada bi se ja trebala zabavljati...
ajde ljudi date mi neki savjet kaj da radim sada pod praznicima kada mi je dosadno...please...
joj neda mi se više pisati idem sada pozzzzzzzzz!!!


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.