made by: imustbeemo.blog.hr bok ljudi - Do you now that i can't be perfect??? - Blog.hr

Objavljeno: četvrtak, 29.03.2007.

bok ljudi

ej bok ljudi kaj ima kod vas?
evo i mene joj dugo se nisam javljala jer sam čekala da se malo skupe komentari ...
...hm...132 komentar je za neke ništa jer oni imaju više od 1000 ali za mene je puno jer do sada nisam
imala toliko komentara..ali u ovom postu želim barem više od 200 MOLIM VAS LJUDI!!!! puno se toga dogodilo od zadnjeg posta iako ga baš nisam davno napisala..
nika baš nema vramena pisati postove jer je bubana ...i valjda zauzeta ali nema veze zato sam ja tu da vam uljepšam dan(šalim se)...

evo danas sam bila u knjižnici za mlade sa LEOM,MIRKOM,ŽAJOM I LUCIJOM
jer smo morali pisati nešto za biologiju u vezi ptica ma čista karastrofa...
prvo smo došli u gradsku knjižnicu ali tamo nije bilo onog kaj smo
mi tražili pa smo otišli u onu za mlade...i tamo smo se super proveli...bili smo oko 2 i pol
sata a jedan sat je 6 kn a mi smo toliko platili 2 i pola sata...haha malo smo lagali ali nema veze...
vrijeme tako brzo prođe kada si u dobrom društvu kao mi...smijeh
idem sada i pozdravljam **leu**,**žaju**,**mirka**,**knapu**,**caricu**,**niku**,**luku**,
**bojanu**i **matiju** koji je sada u bolnici nesretnim slučajem i želim da mi se brzo vrati...pozzzz

VESNA!!!!!!!!!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.