made by: imustbeemo.blog.hr MRZIM SVOJ ŽIVOT - Do you now that i can't be perfect??? - Blog.hr

Objavljeno: srijeda, 14.03.2007.

MRZIM SVOJ ŽIVOT

Mislim da će se ubiti ali stvarno sada to mislim
moj život je pušiona totalna pušiona,neznam šta da radim sa sobom
svaki dan mi se čini da ču poludjeti
više nemogu izdržati bez...........
čini mi se koda me nitko ne podnosi čak ni roditelji koji se samo deru na mene
nemam više snage za ništa ali tako mi fali.......to nešto što svim nama fali
vjerojatno znate na kaj mislim,ako neznate šta ču vam ja.a da!!!!!!!!!
takav je život-usran i retardiran,pušiona,ma obično sranje ništa više.....
kada pomislim da sam ja ta koja jedina nema to nešto želim se ubiti
svake sekunde mi se plače i tako iz dana u dan i kako sam več rekla neznam što da napravim da da više nisam takva,stvarno neznam,.svi mi idu na živce nikoga više nemogu podnesti svi mi
se jednostavno gade....
svi oni misle da su netko i nešto ail nisu ništa budale,oni misle da su super ako imaju ono nešto što ja nemam ali boli me briga i na mene če doči red da ja dobijem nešto što tako jako želim...
ma neču vas zamaravati svojim glupostima....
nisu svi takve sreče kao vi ostali........istina samo se meni to može događati

i nadam se da znate o čemu sam vam pisala.ako neznate pitajte me u komentaru pa ču vam reči
sada idem dosta mi je današnjeg usranog danapuknucubang


avril lavigne:complicated

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.