Free Sparkle Pink MySpace Cursors at www.totallyfreecursors.com
Svijet voli pobjednike, voli zlatno znamenje, kada si prvi svega si vrijedan na tronu može biti samo jedan...... - bestofme55555 - Blog.hr

PPatriotic
AArty
OOrderly
LLovable
AAccurate

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com


TEKSTOVI PISMA


Cascada Lyrics
Miracle Lyrics


I'm Like A Bird Lyrics



Evereytime We Touch Lyrics


Timbaland Lyrics
Apologize Lyrics



Nelly Furtado Lyrics
Say It Right Lyrics




Nelly Furtado Lyrics
Powerless (say Waht You Want) Spanish Version Lyrics




Rihanna Lyrics
Don’t Stop the Music Lyrics




Rihanna Lyrics
Umbrella (Acoustic) Lyrics


~SLIKE~


Glitterfy.com - Glitter Graphics





Myspace graphics




Glitter Words
[Glitterfy.com - *Glitter Words*]

click to comment

click to comment

click to comment

click to comment


Myspace graphics





Free Myspace Layouts





Free Myspace Layouts




Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Myspace backgrounds




Myspace backgrounds




Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitterfy.com - Glitter Graphics


Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Yes/No

by UnDeRgRoUnD QuEeN =)

Sve I Svašta

MaLo o MeNi
ime:Paola
prezime:ups zaboravila
grad;Zadar
moj msn:cura5@live.i.d.com
volim: svog dečkacerek,prijatelje,
obitelj,zabavu,atletiku,
radit gluposti,puno jestinjami,
tulume i ljeto,
nevolim:školu,ljude koji te iskorištavaju,
svađe i ogovaranja.
treniram:atletiku

LINKOVI
toky i jope
ema i tereza
ema
šeila i endy
antonija i klara
Matea
laura & nina & niky
ekipa preradović 7a
mia
neka cura


Image Hosted by ImageShack.us



PISME

Samo je jedno - Connect



Sporke rici - Petar Graso

Miracle (DJ Divine Remix) - Cascada























Kakav vam je moj blog
odlican
super
dobar
moze proc
los
  
pollcode.com free polls

SLIKE

~SLIKE~

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

click to comment

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]

click to comment

click to comment

click to comment

click to comment

click to comment

click to comment

click to comment

click to comment

click to comment

click to comment

click to comment

click to comment
click to comment

click to comment

~Beyonce~

Glitterfy.com - Glitter Graphics


~High school musical~

Glitterfy.com - Glitter Graphics


~Hilary Duff~

Glitterfy.com - Glitter Graphics


~Rihanna~

Glitterfy.com - Glitter Graphics




Glitterfy.com - Glitter Graphics




Glitterfy.com - Glitter Graphics




Glitterfy.com - Glitter Graphics



Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]


četvrtak, 22.05.2008.

Svijet voli pobjednike, voli zlatno znamenje, kada si prvi svega si vrijedan na tronu može biti samo jedan......

Napokon više novi post thumbup...Hvala svima na komentarima kojih je bilo jako punoyesyesyes nadam se da ćete mi opet puno komati.....Ovih dana se dogadalo puno toga i bilo je bas supersretan....Sad imamo 4 dana odmora od škole napokonthumbup..Pa da počnem ja pisat sto je bilo ovih dana uglavnom natjecanja: hmm... u sridu smo imali kvalifikacije za ekipno prvenstvo Hrvatskehrvatska.Bilo je u Splitu ..ja sam skakala dalj i bila san 2. ma bravo ja!!!Skakala san s 2 godine starijima i skočila super čak 5.25sretan....Naša ekipa je prošla i za tjedan dana idemo u Pulu na državno...Nadam se da cemo bit među prve tri ekipenaughty
U subotu sam imala prvenstvo dalmacije i bila san 1. thumbupthumbupthumbup skočila san osobni 5.45 a druga je bila skočila tek 4.89.....Uglavnom bilo je super svi smo postigli super rezultate i bili među prvima .......Ali ipak zadnje natjecanje je bio ono u Zagrebu šlag na kraju......Nestle školsko prvenstvo države za kadete.....A ja san i tu bila prva skakala san u dalj i skočila pobjednički skok 5.24 .......Za nagradu sam dobila biciklu koja je bas super i na njoj piše ja sam pobjednikthumbup.....Moram van se pohvaliti da san dala čak tri intervjua da da yes...eh posli natjecanja sam ostala u Zagrabu kod sestre koja je na faksu..Sutradan smo otišle u veliki shoping i nakupovale se stvari koje su nam jedva stale u kufer....A navečer u 6 smo se vratile busom u Zadar....I tako se ja super prošla ovih dana pobjeđivala san, slavila i nakupovala se
Ajme danas mi pada kiša pa nemogu vannonono samo da sutra ne pada.....Ah sto još pisat puno mi komajte komove sve vraćan...Idem na utakmicu
hrvatskih rukometaša pa ću vam pisati kako je bilo......Idem sad kiss ' n ' pozzmahwavekiss







| LoVe Me (522) | Or HaTe Me | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.