Fearless World

srijeda, 26.09.2007.

Fearless World...

Zapitate li se ikada kako bi bilo živjeti u nekom drugom svijetu...Bez patnje, boli, laži i prevara?
Svi smo nekada bili zgaženi i povrijeđeni....Svi smo nekad povrijedili....
Koliko puta svi mi ostanemo sami u svojim sobama, gledajući u strop...Ostanemo sami sa svojim razmišljanjima šetajući pustim ulicama....Svi bi nekad poželjeli biti u jednom novom svijetu, svijetu skrojenom po našoj mjeri....Dok smo djeca i živimo u takvom svijetu, jer ništa ne shvaćamo...Ali kako odrastamo shvaćamo da to ipak nije moguće....
Ali nešto nas ipak drži...Nakon toliko boli, patnje...Nešto nam ipak daje snage da hodamo uzdignute glave...Da pokažemo svima da se ne bojimo, da se ne povlačimo ni pred čim, da smo mi ti koji kroje ovaj svijet, naš svijet...Svijet u našim glavama...Ta snaga...Nekad je to ljubav, nekad inat, nekad bijes, pa čak nekad i tuga....
Koliko osjećaja imamo u sebi nije ni čudno da ih sakrivamo, da ne želimo da svi vide šta smo mi zapravo...Da vide u naše duše...
Ali kad jednom otvorimo svoju dušu nekoj osobi, to mora da je ta osoba posebna...Mora da je to neki prekrasan osjećaj, onaj osjećaj koji budi sva osjetila u nama...Osjećaj koji nam daje snage više nego išta drugo....
Svi mi imamo onaj mali "fearless world" u našim glavama...I ponekad, s vremena na vijeme sakrivamo se u njega...
Ostajemo u njemu, dok ne prođe ovaj strah od stvarnosti, strah od današnjeg dana...Strah od naših osjećaja....
Ali nekad nije dovoljan onaj svijet u našim glavama....Zato svi dajemo sve od sebe da ga stvorimo i u stvarnosti....Da stvarnost bude naša...Da je držimo u šaci i radimo s njom kako nam paše...Možda i uspijemo, možda...A do tad gledajmo za nekim drugim svijetom, ali ne u mašti...Gledajmo u stvarnosti, jer jedino tako ga možda i uspijemo stvoriti....

P.S.-Ovaj blog ja pišem kao anonimac i tako će da ostane...U njemu će jednostavno bit neka moja razmišljanja....Neki moji osjećaji i sve ono što ne mogu držat u sebi...Sve ono što je u redu iznijeti na ovakav javni način....

Image Hosted by ImageShack.us

26.09.2007. u 15:40 • 12 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.



  rujan, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

09/2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Mali kutak moje svijesti i podsvijesti....