body Killing you softly - Anybody Listening - Blog.hr body

Killing you softly

ponekad te još mogu kroz san dotaknuti
zariti nokte duboko u tvoj vrat
i gušiti te,
gledati kako kolutaš očima
u hroptaju posljednjem,
onom za mene,
jedinom koji je bitan.
Image Hosted by ImageShack.us
u javi ja uvijek umirem za tebe,
ali u snovima barem
lijepo je vidjeti da i ti puštaš suzu
na svom posljednjem odru….

za mene, uvijek za mene…

(tako je moralo biti)

08.02.2008. | 15:11 | | 22 | Komentiraj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



dizajn :
patka dizajn

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

"They slit our throats
Like we were flowers
And our milk has been devoured

When you want it
It goes away too fast
Times u hate it
It always seems to last
But just remember when you
think you're free
The crack inside you fucking
heart is me..."

(Marilyn Manson-The Speed of pain)


Počela sam kao Neukroćena, zatim je došla ljubav, pa sam postala Nezasitna i eto, nakon 3 godine bloganja se pitam da li me tko još sluša...

Inače, tko me želi kontaktirati putem MySpacea, Facebooka, MojStudenta, ICQ-a ili pak MSN-a neka se javi na ovu adresu archie13.sb@gmail.com




ČITA SE/SLUŠA SE: