< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Srpanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (3)
Listopad 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (8)
Ožujak 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

design by Bahata =)

Komentari On/Off


myspace
ClipArt


ulicama lutaju na oblacima nebom plove, zamišljene zaljuBljene gledaJu u noć, i vjeruju u neke lijepe davno izgubljene snove, vjeruju da prava ljuBav jednom mora doć, i htjele bi da znaju kamo odnose ih vjetrovi doK lebde iznad nas, one bi htjele da im priđeš i da im kažeš nekoLiko toplih riječi, one bi htjele da ih ljuBiš, njihovu tugu samo ljuBav liječi
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Usuditi se,to je cijena napretka!
Image Hosted by ImageShack.us
Savršena je ljubav ona koja nas čini nesretnima.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Nitko ne zaslužuje naše suze, a onaj tko ih zaslužuje neće nas rasplakati.
Image Hosted by ImageShack.us
I svaki kao da te pokušava zamijeniti,
To je tako, nemože se promijeniti.
I znam, svako od njih bolji je od tebe,
Ali ipak ih držim dalje od sebe.
Nisi ni svjestan koliko te mrzim,
Ali opet u svakom nešto tvoje tražim
...


myspace
ClipArt

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Ti si
Web Counter
Get a Web Counter
osoba koja je posjetila blogthumbup
Image Hosted by ImageShack.us
...raj na Zemlji ,nekad se pitam jeli tomoguće..
Image Hosted by ImageShack.us

Onome tko zna čekati, vrijeme otvara vrata.
.


Image Hosted by ImageShack.us
Više vrijedi onaj tko zna slušati, nego onaj tko zna govoriti.
Image Hosted by ImageShack.us
Knjige govore duhu, prijatelji srcu, nebo duši, a sve ostalo ušima. Tri dana nemoj čitati knjigu i tvoje će riječi izgubiti ljepotu.

Samo tuđim očima mogu se vidjeti vlastite mane.
Image Hosted by ImageShack.us
Nesreća je izvrstan lijek koji odjednom liječi od mnogih bolesti


Sve se oprašta onima koji sebi ništa ne opraštaju.
Image Hosted by ImageShack.us
Ne govori o svom uspjehu pred osobom koja nije uspjela.

Upali svjetlo umjesto da se tužiš na tamu.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Svaki dan bez osmijeha je izgubljen dan.

Kada slijepac vodi slijepca, oboje će pasti u vodu.
Image Hosted by ImageShack.us
Ne činite ono što ne želite da itko sazna.

Tko nema ni jednog prijatelja ide kao stranac po zemlji.
Image Hosted by ImageShack.us
Rana koju ti zada prijatelj nikada ne zaraste.
Image Hosted by ImageShack.us
Istinite riječi ne moraju biti ugodne, a ugodne riječi ne moraju biti istinite,


Hvaliti svoje dijete znači hvaliti sebe, kuditi svoga oca znači sramotiti sebe.

Najbliža srca nisu ona koja se dodiruju.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Vino ne opije čovjeka, čovjek se opije sam.
Image Hosted by ImageShack.us
Ništa nije teško, treba samo htjeti.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Blato može uprljati dragulj, ali ga ne može pretvoriti u blato.
Image Hosted by ImageShack.us
Ako se jednom osjetiš zadovoljnim, tako ćeš se osjećati dovijeka.
Image Hosted by ImageShack.us
Kao što ruža čezne za suncem, tako žena čezne za ljubavlju


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Meni jedna od najljepših pjesama
Tuga dolazi kasnije
Jednom kad sve ovo sad
bude daleko
kad svane dan, nestane mrak
kad dodje neko

I rasplete sve sto veze me
sve niti ovog sna
mozda tad cu ti priznat'
koliko sam te voljela

Jednom kad mi sretnemo se
u vervi grada
ako ti ime izgovorim
i ne zadrhtim tada

I ako se ti osmjehnes mi
kao nekada
mozda ti priznam
koliko sam te voljela

Ref.
Mozda cu tad reci ti sve ali danas jos ne
to ne rade velike djevojke ne, ne, ne
one tek nasmjese se i odu bez tuge
jer tuga dolazi kasnije

Jednom kad ti pogledas
u oci moje
kad ponos vise ne bude
igra za dvoje

Tad cemo mi pricati
dugo ko' nekada
i mozda ti priznam
koliko sam te voljela


Image Hosted by ImageShack.us
Il treno per Genova

Dugo te nisam vidjela
i sada k tebi putujem
na hladnom staklu prozora
ja sam napisala
tvoje ime i jos Rijeka-Genova

Dugo te nisam vidjela
da l' jos si onaj koga znam
ovaj vlak je ugodan
ali ja sam nemirna
sto bevendo il terzo caffe
sul treno per Genova

Ref.
Da li volis me jos, reci mi
che dice il tuo cuore
da li smo jos zajedno
ako ljubav nije to
reci mi che cosa e l'amore
reci mi iskreno

Ja pamtim sve
iz tvoje sobe vidi se
zaljevi, svijetla brodova
ali ja, ja ne zelim kraj
questo treno e in ritardo
spero che tu lo aspetterai

Image Hosted by ImageShack.us


Because Of You

I will not make the same mistakes that you did and
I will not let myself cause my heart so much misery
I will not break the way you did
You fell so hard
I've learned the hard way, to never let it get that far

Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side so I don't get hurt
Because of you
I find it hard to trust
Not only me, but everyone around me
Because of you...
I am afraid

I lose my way
And it's not too long before you point it out
I cannot cry
Because I know that's weakness in your eyes
I'm forced to fake a smile, a laugh
Everyday of my life
My heart can't possibly break
When it wasn't even whole to start with

Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side
So I don't get hurt
Because of you
I find it hard to trust
Not only me, but everyone around me
Because of you...
I am afraid

I watched you die
I heard you cry
Every night in your sleep
I was so young
You should have known better than to lean on me
You never thought of anyone else
You just saw your pain
And now I cry
In the middle of the night
For the same damn thing..

Because of you
I never stray too far from the sidewalk
Because of you
I learned to play on the safe side so I don't get hurt
Because of you
I tried my hardest just to forget everything
Because of you
I don't know how to let anyone else in
Because of you
I'm ashamed of my life because it's empty
Because of you
I am afraid

Because of you....ahhhhhhhh...
Because of you...you... mmmmmm

Image Hosted by ImageShack.us

Iz nekih starih razloga


Ne, ne, nevjerujem,
Usnama sto lazu,
A tvoje bas lazu sve.

Kad znam da je ljubav,
Zemlja cudna, zemlja lazljiva,
Ponekad, vlada tuga,
Ponekad, pojavi se kao duga.

I zasto onda ja,
Placem zbog tebe,
I krijem oci da,
Da me nevide.

Iz nekih starih,
Starih razloga,
Jos uvjek drhtim,
Zbog tvojih usana.

Ne, ne, nevjerujem,
Usnama sto lazu,
Sto lazu sve...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

HEROJ ULICE

Uvijek sam zelio biti heroj
Ne kao James Bond, prokleti tajni agent
Zelio sam biti heroj, heroj ulice
Bar jedan dan, djevojko, bar jedan sat.

Uvijek sam sanjao da sam ja heroj ulice
Ja bih bio Romeo, a ti Juliet
Uvijek sam sanjao da sam ja heroj ulice
Koji ce promijeniti bas citavi svijet.

Prisiljen da razmisljam, ja shvatio sam sve
Nisam roden da budem heroj
O ne ne ne.

Uvijek sam zelio biti heroj
Ne kao James Bond, prokleti tajni agent
Zelio sam biti heroj ulice
Bar jedan dan, djevojko, bar jedan sat.

Da je neko drugo vrijeme
Ja bih bio Romeo, a ti Juliet
Ja bih bio Romeo, a ti Juliet ...


Image Hosted by ImageShack.us


Kiše jesenje

Nocas mladi mjesec je, dobra vecer dame sve
Spustam se u barove
Dolje neki klinac na klaviru nasu pjesmu svira
Sto me grozno zivcira

Mazni glas me pita imas vilu iznad Zagreba
Il' auto s tamnim staklima

Hej curo seceru nemam ja za vecaru
Za malu votku, rakiju
Hej curo seceru ja sam ptica nebeska
I to je moja sudbina


Kroz moje prazne dzepove
Vjetrovi me prolaze
A kroz cipele kise jesene
Kroz moje prazne dzepove
Vjetrovi me prolaze
A kroz cipele kise jesene
O o o o o o o o o o ...


Nocas mladi mjesec je, dobra vecer dame sve
Spustam se u barove
Dolje neki klinac na klaviru nasu pjesmu svira
Sto me grozno zivcira

Hej curo seceru nemam ja za vecaru
Za malu votku, rakiju
Hej curo seceru ja sam ptica nebeska
I kao takav umrijet cu

Image Hosted by ImageShack /></a><br />
</font></p>

  <font color=

Linkovi

Neki od blogova koje čitam,ima ih još...
pikolina
just be yourself and peopole will like you....
The daughter
Angels are beautiful
Ladysmile
€Łv@
suza na dlanu
MATRIX
ne brini i uživaj
Goodbye my lover,goodbye my friend
Ramonesica
Infection
Angell who love stars
usamljena curica
Natural Blondie
dajcy
Anđeo s greškom



Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Net.hr
T-portal.hr
Chat
YouTube
msn
IMG shack
To su linkovi od stranica koje najčešće posjećujem..
Image Hosted by ImageShack.us

ako neko hoće razmijenit msn adresu samnom nek me pita u komentarima
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Nesto malo o zivotu...
Ni jedna osoba ne zasluzuje tvoje suze, a ona koja ih zasluzuje nece te nikada rasplakati.

Samo zato sto te netko ne voli onako kako bi zelio, ne znaci da nisi voljen cijelim njegovim bicem.

Pravi prijatelj je ona osoba koja te drzi za ruku i dodiruje tvoje srce.

Najgori nacin da ti neko nedostaje je da sjedis pored njega i znas da ga nikada neces imati.

Nikada se ne prestaj smijati, cak ni kada si tuzan. Netko ce se mozda zaljubiti bas u tvoj osmjeh.

Mozes biti samo osoba na ovom svijetu, ali za nekoga ti si cijeli svijet.

Nemoj provoditi vrijeme sa nekim kome nije stalo provoditi ga s tobom.

Mozda Bog zeli da upoznas mnogo pogresnih ljudi prije nego sto upoznas pravog i na tome ces mu, kad se to bude desilo, biti zahvalan.

Ne placi zato sto se zavrsilo. Smij se zato sto se dogodilo.

Uvijek ce biti ljudi koji ce te povrijediti. Nastavi vjerovati, samo budi oprezniji.

Postani bolja osoba i budi siguran da znas tko si prije nego sto sretnes nekoga novog, a nadaj se da ta osoba zna tko si.

Ne opiri se toliko. Najbolje stvari se desavaju onda kada ih ne ocekujes.

Zapamti: Nista se ne desava bez razloga

Zivot je poput price; nije vazno koliko je dug, vec koliko je dobar...

- Ono sto je proslo, vise ne postoji, ono sto ce biti, jos nije doslo.
Postoji samo jedna tocka u kojoj se sastaju i proslo i buduce.
U TOJ TOCKI JE CIJELI NAS ZIVOT.



Image Hosted by ImageShack.us
Da li znat .....e da...
1) je nemoguce poljubiti vlastiti lakat.

2) je Coca-Cola originalno bila zelena.

3) je American Airlines ustedio $40,000 1987. godine vadeci po jednu maslinu iz svake salate koja je sluzena u prvoj klasi.

4) kvakanje patke ne radi jeku.

5) svaki kralj u kartama predstavlja jednog velikog kralja iz povijesti:
Pik: Kralj David
Tref: Aleksandar Veliki
Herc: Karlo Veliki
Karo: Julije Cezar

6) Pomnozi! 111,111,111 x 111,111,111 = 12,345,678,987,654,321

7) ako na statui, koja se nalazi u parku, konj ima obje prednje noge u zraku, osoba (koja je na konju) je poginula u borbi.
Ako je konju samo jedna prednja noga podignuta, osoba je umrla od rana zadobijenih u borbi.
Ako su konju sve cetiri noge na zemlji, osoba je umrla prirodnom smrcu.

8) ime Jeep dolazi od americke vojne skracenice "General Purpose vehicle, G.P..

9) u Pentagonu ima duplo vise toaleta nego sto je potrebno. Kada su ga gradili, zakon je zahtijevao odvojene toalete za crnce i bijelce.

10) je nemoguce kihnuti otvorenih ociju.

11) desnjaci u prosjeku zive 9 godina duze nego ljevaci.

12) "Bubasvaba" moze zivjeti devet dana bez glave, prije nego sto umre OD GLADI.

13) su slonovi jedine zivotinje koje ne mogu skakati (srecom).

14) se jedna prosjecna osoba smije 15 puta dnevno.

15) komarci imaju zube.

16) su Miguel de Cervantes i William Shakespeare, koji se smatraju najvecim piscima u svojim zemljama, obojica umrli 23. ozujka 1616...

17) su trebala 22 stoljeca da se izracuna udaljenost izmedju Zemlje i Sunca (149,400,000 km). To bismo mnogo ranije znali da se netko sjetio pomnoziti sa 1,000,000,000 visinu Keopsove piramide u Gizi, koja je izgradjena 30 st.pr. rodjenja Isusa Krista.

18) u staroj Engleskoj ljudi nisu smjeli voditi ljubav bez odobrenja kralja (pogotovo ako se radilo o clanu kraljevske porodice).
Kada je par htio imati djecu, morali su zatraziti dozvolu monarha, koji bi im predao plocicu koju su zakacili na vrata od sobe dok su imali odnose. Na plocici je pisalo: "Fornication Under Consent of the King" (F.U.C.K.). Ovo je i porijeklo rijeci koju ste upravo procitali.

19) Za vrijeme secesijskog rata, kada su se trupe vracale u svoje kartele bez gubitaka, pisali su na jednoj velikoj tabli "0 Killed" (nula poginulih).
Odatle izraz "O.K." - sve dobro.

Image Hosted by ImageShack.us

Ako si čovijek - vodi ljubav, ako si cvijet - budi mimoza.

Biti u zabludi je ljudski, zato su životinje rijetko kada ili nikad u zabludi. Biti velik, znači biti neshvaćen.

Cijeni riječi. Svaka od njih može biti tvoja posljednja.

Čitanje kvari vid, dobro vide samo nepismeni.

Čovjeka duša uvijek više boli nego kosti.

Dani godinama postaju sve teži, a moj pogled sve tužniji.

Iskren mir priliči ljudima, a divlji gnjev zvjerima.

Kad jednom prekineš, ne možeš više bez čvora nastaviti prekinutu nit.

Knjige su hladni, ali pouzdani prijatelji.

Ljubav je početak dobra i zla.

Mnogi grješe iz straha da ne pogrješe.

Ne sudi - da ti ne sude.

Ništa ne ostaje iza nas; čovjek je sablast koja luta, ne ostavljajući ni svoju sjenku.

Od Pariza do Perua, od Japana pa do Rima, od čovjeka luđeg stvora ne vjerujem da ima.

Orginalan pisac nije onaj koji nikoga ne oponaša nego onaj koga nitko ne može oponašati.

Rana koja se krije, sporo i teško zacjeljuje.


Image Hosted by ImageShack.us


Cursors


utorak, 08.05.2007.

..

moram napravitit malu pauzu s blogom...jednostavno potreban mi je odmor..zanm da cu ponovo počet pisat,i to vjerovatno uskoro...neodustajem od bloga,ova je samo privremena stanka...sve vas puno pozdravljam i javim vam se kad ponovo počnem pisat...ajde uživajte mi,iskoristite svaki dan i budite sretni i zadovoljni ...pusa svimamah

|Komentiraj 48| Printaj| *|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.