< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Yep/Nope

Slikice & spotići



Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic srce na pladnju - hehe!!

nešto o meni

yes
Ime:

EEarthy
NNutty
AAdventurous

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Prezime: nije važno
Imam godina: 13
odakle san:Opuzen - city
Volim: -prijateljefinoyes
-cerek jednog malogcerek
-muziku (rock, r n b,...)
-sebecerek
- HAJDUKA
-Harry Pottera - ne mogu si pomoć
-dečke
-msn

MOJ MSN - sweet_little_devil@windowslive.com


Ne volim: - umišljene i glupe ljude koji misle da se svijet vrti oko njih (poznam neke takvemad)
- MRZIM cajke i narodnjake!!!!burninmad
Naj prijateljica: Martina
Naj frendovi: Rešo, Bili, Matej,...kissyes
frendovi & frendice:kissyes
-Matejakiss
-Ivanakiss
-Ivana2yes
-Maja
-Ana
-Antonija
-Maja
-Karla
-Filipa
-Ana2
-Luka
-Rođakyes
-Rođo
-Andrijano
-Kiki
-Marević
-Koma haha
-Petra
-Stefani
blablablabla
Najdraži :


Image and video hosting by TinyPic -Avril- Image and video hosting by TinyPic Njena naj pisma - When you gone - zasad

Image and video hosting by TinyPic -ljubav- Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic -slatki mali medeki- Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic -Rihanna yeskiss

I to bi,zasad, bilo to o meni!!!

moji najdraži

Mimi - chocolate girl

pl@vuš€

nije da se hvalim al sam kul

Anchy

moj braco

srijeda, 30.04.2008.

Novi post...svašta nešto...ništa nova zapravo...

waveEy ljudi!!! Tnx na kommovima!!!!yeswinkstvarno ste zlatni...yes Hhh!!! Pa eto ... novi post ...sretan ništa novo nononamcornono Hehe!¨Uopće ne znam šta da vam pišem... eto prominila sam dizz... barem planiram... Bratu mi u nedilju pričest ... U školi sve po starom - dosadno...mad da dosadnije ne može bit ... naš
"Ubio vas Bog!!!Pa ja imam posla sa 15 debila!!!" (nastavnik iz fizike) je dosadan ko i inače ... danas nas je 10-ak puta u 2 sata ubio Bog yesbeljyes heheh!
Ah!!! Sitila sam se!!!!yeswink Imamo produljeni vikend!!! weeeeeeeeee!!!!!!!!!!!yesnjamifinonutnaughty Kako super! Baš za proslavit partysmokin!! Jeeeeeeeeeeeeeeeej!naughty Ja vam opet cerekzaljubljenacerek ... danas mi je poklonia najlipši osmijeh na svijetu!!!! I to je to...kratak post...al je post...winksretanyes hehe ... ma za upucat se!bangbang bang!bang!hehe
vvnns iiiiiiiii...
PUNO MI KOMMAJTE!!!!
kisspussakiss

- 20:56 - Komentiraj (34) - Isprintaj - Link


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.