Prije nego što nekoga počnete kritizirati, trebali biste prohodati koji kilometar u njihovim cipelama....

02.04.2006., nedjelja

za mene nešto vrlo bitno....

..... razmišljala sam malo o čemu bih pislala.... nije da skupljam komentare i slično pa zato ne pišem, nego škola i sve to.... i nedostatak inspiracije pa eto.... :-)

.... pa prčkala sam malo po mobitelu i našla nešto što sam prepisala kod mame na poslu pa.... nadam se da če vam se svidjeti.... da čete razumjeti i ponekad pomisliti i na to.... mene je to dojmilo i ostalo mi u glavi za još jako dugo.....

...Djelovati u pravo vrijeme,
jednako vođeni oprezom i strpljenjem,
kako ne bi u žurbi učinili što god za čime bi kasnije žalili,
kao i da što god ostane ne učinjeno zbog sporosti...

...Erasmus...

...e pa zašto ovo toliko volim.... pa zato što znamo da život brzo prolazi.... oni koji to još uvijek nisu shvatili ili ne vide to ili se prave da su glupi..... i hrpu puta sve odgađamo za sutra, pa za još kasnije i tako hrpu toga što smo željeli jednostavno ne napravimo i nakon 20 godina toga se sjetimo i kažemo: ma sad je več kasno.... i koga krivit? pa sebe... jer ono što je učinjeno ne može se vratiti... i ono što je ne učinjeno u pravo vrijeme ponekad ostane samo obična želja.... nažalost... samo ne dopustimo si da žalimo kasnije zbog onog što je moglo biti... živimo život.... jer svaki dan nam može bti posljednji....

hvala na komentarima :-) odlučila sam pisati češće.... i znam da ču uspjeti :-) pa čitamo se :-)
...pusa...

by:atea


- 02:07 - Komentari (60) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Corporate identity, Corporate identities, corporate identity designers, corporate identity design, corporate identity logo.