Posao u sloveniji oglasi - Stvarne djevojke

četvrtak , 20.12.2018.

Posao - Slovenija










Click here: Posao u sloveniji oglasi






Mit 80 nationalen Standorten durch ein Niederlassungsnetzwerk, werden nahezu 8. Ostali smo zena i ja bez posla a treba decu prehraniti i izskolovati. Takodje postoji mogucnost dolaska na 3 dana, i ako Vam bude odgovaralo, mozete ostati.



posao u sloveniji oglasi

Takođe, ovo nije slamka spasa za one koji su prezaduženi, jer će kompletna dokumentacija biti pregledana. Nikakve varijante za pozajmice, voćnjake, pašnjake, trange - frange varijante nisu poželjne. Cijenimo raznolikost i jednake mogućnosti. U radijusu od 500 km garantovano ćete pronaći u Srbiji ono što tražite.



posao u sloveniji oglasi

posao u sloveniji - Za prijavu je potrebno poslati fotografiju pasosa I kontakt telefon. Agencije naravno ne smeju uzimati nikakvu naknadu od kandidata radi pronalaženja posla.



posao u sloveniji oglasi

Poslovi se u Sloveniji objavljuju najčepće na sajtu , i na sajtu, koji je na žalost samo za državljane Evropske Unije. Pored Interneta, slobodna radna mesta se oglašavaju i u dnevnim novimana, kao što su: Delo, Dnevnik, Večer, Primorske novice, Gorenjski glas, Dolenjski glas I drugi. Pored Nacionalne službe za zapošljavanje, posredovanjem izmedju kandidata i poslodavaca bave se i agencije koje su dobile koncesiju Ministartstva nadležnog za oblast rada, zapošljavanja i društvenih delatnosti. Agencije naravno ne smeju uzimati nikakvu naknadu od kandidata radi pronalaženja posla. U novije vreme poslovi u Sloveniji se traže najčešće preko Internet portala, tj. Imam 42 godine,po zanimanju sam masinac. Poznajem vise delatnosti: -moto mehanika,motocikli,razni agregati. Ne pijem,nisam pusac,sportski orijentisan. Bicu zahvalan za bilo kakav posao,inace ne biram,bitno je samo posteno da se radi. Ukoliko vam je potreban korektan i pouzdan saradnik,mozete me kontaktirati,rado cu vam odgovoriti. Kontakt: HVALA STO STE PROCITALI! Zavrsen master-ekonomije evropski biznis. U radnom je odnosu ,ima nesto manje od 3 godine radnog staza ljudski resursi. Trenutno radi za jednu Njemacku firmu. Takodjer se sluzi Njemackim i Bugarskim. Zeli da radi u Sloveniji zbog boljih poslovnih mogucnosti i uredjenijeg nacina zivota. Posto nam je potreban poslodavac da joj ponudi posao,nadam se da ce se javiti neko kome njene kvalifikacije odgovaraju. Predviđeno je 3 mjesečno izobrazivanje na radnom mjestu. Nekvalificiran delavec — priučitev. Jer se ovde u Srbiji ne moze ziveti. Bar ne u Juznom delu. Jos na sve to, kao da smo ogradjeni jer nismo clanovi evropske unije, pa ne mozemo da mrdnemo. Nemam pasos evropske unije, nemam nikog van ove propale drzave. Jedino sto imam je volja da radim, i da zivim makar neki normalan zivot. Imam 3 godine radnog iskustva u fabrici. Pa ako nekad, neko dobre volje smatra da moze mi pomogne, tu sam. Inace ja imam 39 god. Imamo dve devojcice iplaniramo preseljenje u Sloveniju. Moj telefon je +381658827560. Radio sam kao bravar, monter, plastičar laminator i pekar sve zajedno preko petnaest godina. Posedujem i preporuke od prethodnih kompanija na srpskom i engleskom jeziku i sertifikat za upravljenje teleskopik mašinom izdat od strane EU. Imam polozene B,C,D kategorije vozaca. Ostali smo zena i ja bez posla a treba decu prehraniti i izskolovati. Zato molim sve ljude da mi omoguce da radim ako ne kao automehanicar onda kao radnik na farmi,gradevini,cistoci ili neku drugu oblast jer se i ovako tesko dolazi do posla u srbiji pa se tesko zivi. Zato MOLIM za posao kontakt na tel. Trazim posao u Sloveniji da imam smestaj i imam srpski Pasos nemam EU PASOS I IMAM OSNOVNU SKOLU HOCU DA SE ZAPOSLIM ZA STALNI RADNIK. Cekam poziv zovite me. Radio sam na ISO programiranja gde znam da stelujem i programiram bilo koji centar CNC. Radio sam u MZT bivsa HEPOS, POLI, a sada Americki WABTEC. Imam malo iskustva i na MAZAK. Inace sam radio na centrima i to Ivo Lola Bg, Macura, Nigata, i malo na Mazatrolu. Prosao sam puno obuke po ISSO standardima i potpuno sam obucen. Ako imate potrebe od radnika kao mene javite na meil. Polozen PPZ i obucen u koriscenju viljuskara i podizne platforme.



Upozorenje za građane RS koji žele da rade u Sloveniji
Takođe, ako vam je oglas pružio tražene informacije, možete da preporučite sajt kupujem prodajem menjam - kupovina i prodaja besplatni oglasi, ili ovaj oglasnik jednostavno podelite na svoj facebook kupujemprodajem. Ako niste pronašli traženi oglas u mestu, proširite pretragu na okolne gradove. Takodje postoji mogucnost dolaska na 3 dana, i ako Vam bude odgovaralo, mozete ostati. Udaljen od fabrike 15 km. Uvek možete izmeniti sve detalje kako bi vaši oglasi bili istaknuti i vidljivi non-stop na pravom mestu! Pored Nacionalne službe za zapošljavanje, posredovanjem izmedju kandidata i poslodavaca bave se i agencije koje su dobile koncesiju Ministartstva nadležnog za oblast rada, zapošljavanja i društvenih delatnosti. Inace ja imam 39 god.

[Moj telenor apk|Čuvari galaksije Vol. 2|Monsena rovinj fkk]






Oznake: posao, u, sloveniji

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.