< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (7)
Siječanj 2008 (15)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (12)
Rujan 2007 (2)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (7)
Svibanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

design by Bahata =)

Nešto o meni



Ime:Ines
Prezime:nije vazno
Grad:varaždin
Razred:6
Volim: -igranje na
kompjuteru
-druženje s
prijateljicama
-nogomet
-košarku
-plavu boju
-gledati TV

Ne volim: -narodnjake
-glupe prijateljice
-rukomet
P.S. pozz!!!! mah






malo slika o poznatim

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket kaka
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket david beckem
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket avril
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket bradd pitt
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket sestre olsen
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket dida (brani za milan)
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket justin timberlake
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket shakira
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket 50 cent
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket petar grašo
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket nesta
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket ronaldihno
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket maldini
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket jedan i jedini harry potter
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket jankulovski
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket niko kranjcar
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket dario srna




utorak, 26.06.2007.

Malo slikica

Image hosted at bigoo images

Image hosted at bigoo



Image hosted at bigoo images

Image hosted at bigoo



Text And Quotes Words

Text And Quotes Words



image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace



Animal Glitters

Animal Glitters



Animal Glitters

Animal Glitters



Animal Glitters

Animal Glitters



Animal Glitters

Animal Glitters



Animal Glitters

Animal Glitters





- 17:00 - Oh, How I Wish . . . (1) - Isprintaj - #

Moji bratići

Jučer sam s mamom bila kod bratića. Imaju veliko dvorište i malog slatkog peseka. Jedan bratić Nino ima 3 ,drugi Luka 1 i pol, kako su slatki naughty. I jako jako su mali i slatki. Možda dok pem kod njih bude išla jedna moja prijateljica s menom i mojom mamom smijeh thumbup. Da da. Još malo pa idem ručat jer mi mama ide radit, a inače idem jesti u 13:00 njami njami.

- 12:10 - Oh, How I Wish . . . (6) - Isprintaj - #

nedjelja, 24.06.2007.

Malo humora

Što je to:malo zeleno i ide gore-dolje?
zrno graška u dizalu.

Zašto plavuša pleše kod semafora?
jer misle da je u discu.

Zašto plavuša u dućan ide s puškom?
jer na vratima piše akcija.

Zašto je brineta skočila s zgrade?
da pokaže plavuši put.

Zaustovio policajac plavušu pa joj
kaže:
dajte mi vaše ime i prezime.
a plavuša kaže:kako će se
onda zvati?

Što pita konj zebru kad je vidi?
jil ti to dres?

Zašto se Isus nije rodio u Bosni?
jer je tamo nemoguće pronaći
tri mudraca i jednu djevicu.

sto je to: kada je daleko
ne mislis na nju kako se
priblizava svi vise mislis na nju
kada dođe vise ne mislis na nju?
smrt

evo pitanja:ako se jedan covjek
rodio 50 godina prije Krista
a umro 50 godina poslije Krista
s koliko je godina umro?
s 99 jer nulta godina
ne postoji

- 14:14 - Oh, How I Wish . . . (0) - Isprintaj - #



- 11:47 - Oh, How I Wish . . . (0) - Isprintaj - #

Praznici

Napokon su došli praznici thumbup. Kako sam sretna thumbup thumbup: thumbup:. Jučer smo igrali protiv kozarčeve i pobjedili smo 10:6 a igrali smo s najslabijom postavom ali smo ipak pobjedili. Dosadno mi je pa pišem ovaj post. Ja nesmem trčati jer sam bolesna headbang headbang burninmad burninmad. Jedva čekam dok ozdravim. Praznici, praznici i samo ptraznici kako sam sretna smijeh smijeh rolleyes rolleyes nut nut. Drugi tjedan ću dobiti sve dodatke za Sims 2 jedva čekam. Jer doma imam dodatak koji se neda instalirati. Da se bar ovi buju dali blabla blabla. Jedava čekam kad ih budem dobila nut nut. Pozdravljam Ivonu, Kristinu, Hanu, Iniku, i druge. By mah wave.

- 10:22 - Oh, How I Wish . . . (4) - Isprintaj - #

petak, 01.06.2007.

Moje prijateljstvo

Moje prijateljstvo nije bez svađa. Ja se ne družim s onima koje me svakom prilikom tračaju i to mislim na pojedine ali ih neču nabrajat uglavnom iz razreda ali ne sve. Evo današnji primjer u školi: moja prijateljica i ja smo čekale našu prijateljicu i meni se nije dalo više čekati i naravno da sam otišla a ona je počela govorit neke gluposti o meni i naravno da mi nije prijateljica i dam se kladit da me trača svakom prilikom. Dosta o njoj evo drugi primjer. Iz kvarta kada se mi posvađamo to je stvarno rijetko i kada se posvađamo pomirimo se već za 5-10 minuta. Ja mislim da prijateljstvo nije samo da se s nekom družiš nego da nekog imaš od povjerenja i da ga ne tračaš svakom prilikom i još se vidimo thumbup mah.

- 17:08 - Oh, How I Wish . . . (11) - Isprintaj - #

1.5.2007. petak

Oprostite što se nisam javila ali nisam mogla. I da vam odmah kažem danas je bio super dan. Trebali smo imati 6 sati a imali smo 4bang smijeh. I jučer je bio dobar dan samo je bilo jučer loše što smo imali 8 sati i jučer smo dobili neku dozvolu za bicikel. I jučer smo trebali pisati iz vjerunauka ali nismo i jučer je svatko dobio dvje petice iz vjerunaukathumbup. I danas je bio dobar dan ali je bilo loše što sam se posvađala s prijateljicom i da znate s njom neću progovorit ni jednu jedinu riječ smijeh. Ali je možda i dobro da smo se posvađale ali u školi sjedi klupu ispred mene . Što da još kažem... sjetila sam se vidimo se thumbupmah.

- 16:41 - Oh, How I Wish . . . (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.