Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Links

weshout miley on line
Stringinievka ashley girl
miss miley britney jean spears
hillary duff fansite

*Ashlee Big Fan
*I hate this part//Nicole fan
*HW ~ Anchii
*Lauren Conrad fan

Site stats

On line od:2.srpnja,2008

Webmaster:
Lenochka

Kontakt:
ashlee44@net.hr

Link me:

Photobucket

*Ashlee Star

*Ashlee Brazil

*Official Ashlee Simpson

LINKS

Image Hosted by ImageShack.us

Ashlee

Image Hosted by ImageShack.us


Ime: Ashlee Nicole Simpson
Rođena: 3.listopad,1984 (23)
Mjesto rođenja: Waco,Texas
Bračni status: Udana (Pete Wentz)

Diskografija:

2004: Autobiography
2005: I Am Me
2008: Bittersweet World

Cake O Ash:

* "U jutro sam pravo čangrizalo!treba mi barem pola sata da počnem normalno funkcionirati"

* "Obožavam pjevačicu Courtney Love-iako je svi neprestano kritiziraju,za mene je ona živa legenda!"

* "Mrzim ići zubaru i dok sjedim na stolcu,obavezno slušam svoje omiljene hitove na iPodu."

* "Strastvena sma skupljačica torbi i kapa!"

* "Kada sam imala 11.g ofarbala sam kosu u narančasto!"

* "Jednoga bih dana voljela napraviti svoju modnu liniju."

* "Omiljeno mi je piće ledena kava s okusom vanilije."

* "Najbolje mjesto za ljetni provod definitivno su Havaji!"

* "Nikada ne nosim jednaku lijevu i desnu čarapu-osim kad odrađujem neko fotkanje ili snimanje spota."







Ash priča o Bronxu + Video s dočeka Nove godine

Ash naziva svog,šest tjedana starog sina,savršenim.

"Smijao se po prvi put",izjavila je Ash za "USmagazin",tijkom hostinga dočeka Nove godine u noćnom klubu "Pure",Las vegas. "Bilo je to prilično uzbudljivo"-dodala je.
"Sva moja koncentracija usmjerena je na Bronxa.Svaki dan proveden s njim je nevjerojatno iskustvo"-rekla je.

Ash također radi na vraćanju figure poslije poroda,"Ponovno sam počela vježbati,a i zabavno je,nakon teretane,vježbam čak i kod kuće."

"Mislim da je skrb o novorođenom sinu za majke vježba sama po sebi"-rekao je Pete Wentz.

Ashlee je čak izjavila kako bi se početkom Nove godine,mogla polako vratiti u studio."Ne odmah na početku,ali ubrzo"

--------------------

Ash i Pete "odzvonili" su Novu godinu, u Las Vegaškom noćnom klubu "Pure". Video možete pogledati ovdje





| Say to Ashlee (28) | Print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.