The blog of the Beast

petak, 11.03.2005.

Imaginary

probudio sam se ujutro u 5.40 i nisam se osjećao nimalo pospano... baš naprotiv, bijah toliko poletan da sam odmah napravio 40000 sklekova, 500000 trbušnjaka, navukao hlače, opasao se bullet beltom, navukao New Rockersice, Cof majicu i na nju kožni kaput... poslušao par pjesama sa jednog izabranog cd-a sprženog baš za namjenu podizanja morala (hvala Neu koji mi ga je spržio)... stvari tipa bombshell, dragula, itd... u got the point.... i tako veselog raspoloženja odlučih čak napisati zadaću iz matematike, uz pomoć Albieja Einsteina... uzeh torbu, potrpah knjige unutra i naravno zaboravih par cd-a, ali to je bilo sasvim očekivano, pa... i tako, sav hipijevski, gotovo Me(n)talovski (tm) raspoložen krenuh u školu, pjevušeći usput el condor pasa... i tako hodajući do škole sretoh usput Sama & Maxa kako ganjaju neke kriminalce, Guybrusha Threepwooda kako traži Blood Island u Dugom Selu, George Stobbarta kako traži klauna s poslovnom torbom... samo usput pozdravih stare prijatelje i odoh svojim putem... na putu mi se pridružila i Kate Archer, koja je sa mnom išla skupa do centra, a onda otišla lovit nekog zeca... i tako, dok sam na centru čekao prijatelja, začuh poznat zvuk... Trznem se, okrenem oko sebe i ugledam Headless Bombera kako juriša na mene... Ja potrčim u panici, ali ga u taj tren Abraham Van Helsing, koji je slučajno prolazio tuda, pogodi glogovim kolcem u srce... hvala, stari Abe... odužit ću ti se već nekako jednog dana... i tako, dovukavši se do škole, ispred škole sretoh Murraya kako se zlobno smije i govori da je on vrhovno zlo... dobacih mu 'sumnjiv' pogled i prođoh kroz školska vrata... nekakva čudna tišina vladala je u školi... sumnjivo je to meni... dođoh do svog razreda, pokucam na vrata, a iznutra se čuje tihi šapat: "Tko je?" Kažem: "Ja sam, Dani!"... čuje se škljocaj brave i profesor me pušta unutra... kaže mi da je danas kapetan 'Pajcek' LeChuck u inspekciji nastave i da je doveo sa sobom hrpu trolova... sjednem ja tiho na svoje mjesto i prepustim se dosadnom profesorovom naklapanju o IV. reichu i o tome kakav je bio život u '84.-oj... sve sam to već čuo... tako prođu dva tri predavanja koja su potpuno ubila moje hipijevsko rapoloženje svojom beskonačnom letargičnošću i dosadom... na biologiji ne mogah više podnijeti ta dosadna predavanja i otrgnuh papirić iz svoje bilježnice, napisah krvlju na njemu porukicu: "Idemo danas u lov na blago Crnog Dragulja?" i dobacih je nestašnom Jacku Sparrowu koji je sjedio dvije klupe iza mene skupa s Nathanielom Hawkom... Za par minuta stiže potvrdan odgovor... "Izvrsno", pomislih i bacih se na maštanje o današnjem gusarenju... težak je život nas pirata... sve te žene, rum, blaga, brodovi i škola... tko bi stigao brinuti se o svemu tome... i tako, jedva dočekavši kraj predavanja, izletjeh iz škole i odvezoh se doma u svom Machu 5... dođoh doma umoran od dosađivanja... taman htjedoh malo prileći da budem odmorniji za današnje gusarenje, kada se na vratima odjednom začuje zvonce... odoh pogledati tko me to smeta u pokušajima drijemanja... mogao sam si i misliti... opet Janick Gers, Adrian Smith i Dave Murray hoće da ih naučim onu svoju novu stvar, kaže da je žele odsvirat sutra na vargfestu... ajde dobro, pristanem ja... ništa od gusarenja... ma nema veze... šaljem Jacku poruku da ćemo ić gusarit neki drugi put... i tako cijelo freakin' poslijepodne provodim učeći ovu trojicu kako se svira "Fear Of The Jazo" na gitarama... nek im bude... kad smo se svi već umorili svirke, negdje oko 7 navečer, odlučismo svratiti kod Varga na kavu... dođemo mi do varga, a on leži krvav na kauču, kaže euronymous ga probao probost nožem... kaže, ubit će tog bahatog Euronymousa sutra ujutro prije doručka... Mi mu nudimo pomoć, ali on je odbija, baš kao pravi potomak Vikinga...I tako odemo mi od Varga i navratimo do Mortiisa u šumu na rakijicu... Mi dođemo, a ovaj si brusi Mjollnira... kaže, treba mu da istuče nekog tipa koji mu je klincu ukro čokoladicu... ne želeći ometati Mortiisa u poslu, odemo nas četvorica do Oxforda, i tamo naiđemo na Dickinsona, Harrisa, McBriana, Allendera i Shagratha kako se zabavljaju sa onom crvenokosom
vampiricom... i tako svi skupa odemo malo klošarit po gradu... večer je brzo prošla, zabavili smo se pijući krv i absint i hodajući po pruzi i pjevajući onu pjesmu od "Iron Kokea", "The Klenzmen"... ode večer, kad zove stara i kaže: "Dani, da si se odma nacrto doma... treba bratu pjevat uspavanku, a on neće ništa osim Satanic Mantre ili No Time To Cry... Ajde dobro... pozdravim se ja s frendovima i odem doma... usput u parku naletim na Cho Chang i Cedrica Diggoryja kako se ljube na klupi i Smeagola kako se igra s nekom malom svjetlucavom stvarčicom... nisam ih htio ometat pa tiho prođoh pored njih... dođoh doma, otpjevah bratu uspavanku i odoh spavati u svoj kovčeg... sutra će valjda biti zanimljiviji dan... danas sam umirao od dosade... laku noć... Daniel "Prljavština" Davey


hmmm....hmmm... ovo gore je najvjerojatnije hrpa najvećih gluposti koje sam ikada napisao, al nisam imao bolju ideju...
btw. mislim da mi s counterom neš nije u redu... jučer sam ga stavio, a pokazuje već tisuću i nešto. morat ću ga resetirat, jer ako je u roku dan-dva bilo toliko posjeta, ja sam Alisa u zemlju čudesa ;p
pozdrav...
- 00:41 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>