Istina citati - Pronađi pratnju

nedjelja , 30.12.2018.

Preko puta – istina










Click here: Istina citati






Margaret Thatcher Ljudi izrastaju iz jedne ambicije na drugu - prvo pokušavaju da se osiguraju u slučaju da ih neko napadne, a onda napadaju druge. Lee iznijevši nove teze biva sabotiran i protjeran iz zemlje. In February 2014 a majority of the City Council after a heated debate, voted to sell the official car of the municipality in order to decrease the distance between the politicians and the population.



istina citati

To mu je bila adekvatna kazna za laži koje je izgovorio dječaku tijekom njihovog prvog susreta. Simpatičnog osmeha, tiho nas je pozdravila. Charles Baudelaire Muškarci, kao i žene, su mnogo češće vođeni njihovim srcima nego njihovim razumom.



istina citati

Preko puta – istina - Tako svojim kasnijim prepričavanjem nečega što je samo njihova uobrazilja, drugima prenose kao da je lak.



istina citati

Ne vjeruj zato što je to mudrac rekao, Ne vjeruj zato što je to uobičajeno mišljenje, Ne vjeruj zato što je to zapisano, Ne vjeruj zato što je to prorečeno, Ne vjeruj zato što netko drugi to vjeruje, Ali vjeruj samo onom što si sam prosudio da je istina. Pobuna bez istine je kao proljeće u suhoj, neplodnoj pustinji. Život, pobuna i istina jesu Sveto trojstvo koje se ne može odvajati ni mijenjati. Naša borba mora i dalje biti nenasilna i bez mržnje - Dalai Lama Bog je nespoznatljiv. Stvarnost, Bog, Istina, Ljubav su nespoznatljivi – što znači da ne mogu biti obuhvaćeni racionalnim umom. Ovo treba okončati mnoga pitanja koja nam ljudi postavljaju, jer vječito živimo u iluziji kako nešto znamo. To je zaista istina jer sam se prije bavio umjetnošću. Uvijek sam zamišljao kako će umjetnost biti to preko čega ću zaraditi novac. Mislio sam kako će moji drugi poslovi biti manje dominantni dijelovi mog života! Zabluda leži na površini i s njom ćemo lako izaći nakraj. Istina počiva u dubini. Tragati za njom nije svačija stvar. Važno je samo pronaći one koji su vrijedni patnje. Nekada ćeš ga upropastiti, to je univerzalna istina. Ali dobra strana je što sam odlučuješ kako ćeš da ga upropastiti. Djevojke će biti tvoji prijatelji – na kraju krajeva, sve se ponašaju tako. Zapamti, neke dođu, neke odu. One koje prođu sa tobom ono najteže – one su tvoji najbolji prijatelji. Nemoj ih nikada pustiti da odu. Sestre isto mogu biti najbolji prijatelji na svijetu. Što se tiče ljubavnika, i oni dođu i odu. Mrzim što moram ovo reći – većina njih, što više svi će ti slomiti srce, ali ne smiješ odustati, jer ako odustaneš, nikada nećeš naći svoju srodnu dušu. Nikad nećeš imati svoju drugu polovicu koja te čini potpunim i to važi za sve. Samo zato što jednom nisi uspio, ne znači da nikada više nećeš. Pokušavaj, drži se i uvijek, ali uvijek, vjeruj u sebe, jer ako ti ne vjeruješ tko hoće? I najvažnije, smij se, jer život je prelijepa stvar i nudi toliko razloga za smijeh. Svako pjesništvo koje želi biti popularno izdaje samo sebe. Ja znam tko je u pravu. Život je luda vožnja, a ništa nije zajamčeno. Ako postoji pojedinačni život, nužno mora postojati i neiscrpan izvor života iz kojeg on dopire. Ako postoji odlika ili snaga ljubavi, u njezinoj pozadini mora postojati i sveznajući izvor iz kojeg dolazi. Jednako vrijedi i za mir, i za snagu, i za ono što nazivamo materijalnim dobrima. Istina je prevelika i prekomplicirana. Nitko ne zna cijelu istinu. Ako je to istina, onda je ljubav najbudalastija: ne temelji li se na povjerenju, vjeri i prihvaćanju, onda nije ljubav. Sve što vidimo je perspektiva, a ne istina. Znam da je mašta nešto što nas zavodi u stranu isto kao istina. Mi istinu govorimo samo kada nemamo mašte. Kakva žalosna istina koja utemeljuje vladavinu gluposti. Taj će i poginuti,a pravice neće dati pogaziti. Ako na ovo mislimo,onda je istina,da pravica mora nadvladati,jer najjači mora nadvladati,a najjači je onaj koji ima pravo. Uvijek sam govorio, niko ne zna šta se može desiti u budućnosti, ali ukoliko bi bilo na meni da odlučim, ostao bih u Barceloni do kraja karijere. I, ako je to istina, onda je vrijeme zapravo gospodar cijelome svijetu. Znam ja da je mašta nešto što nas zavodi u stranu isto kao istina. Mi istinu govorimo samo kad nemamo mašte. Suprotnost nekoj velikoj istini je također istina. Od svih vjera najvjernija je ljubav. Od svih istina najveća je ljubav. Ljubav mi je najčudnije čudo - Vernesa Manov Ja ću povući trik ako želim. Ja ću povući trik i to je istina. Posebno san bija osjetljiv kad bi koji protivnički obrambeni igrač mučki udrija moga brata Zvonka, koji je bija odlični napadač - Ivo Bego Od svih stvari mudrih i prekrasnih najljepša je i najmudrija ljubav. Od svih vjera najvjernija je ljubav. Od svih istina najveća je ljubav. Ljubav mi je najčudnije čudo. Zato se istina ne može znati - ona se može otkriti duhovnom čoveku, kao što se dan ne može znati, no može se otkriti otvorenom oku. Pričaj mi o dužnostima religije i pokorno ću slušati. Ali mi ne pričaj o utjehama religije ili ću posumnjati da ne razumiješ. Bez obzira koliko duboko potopljena,nekad će morati da ispliva. Da, to je čudesna istina: ljubav privlači ljubav! Kad je istina pobjegla iz bedaste glave. To je stoga što se muškarcima sve mora dva puta reći. Ljudi se hrane životinjama i masnoćama i čude se zašto imaju arterije. Ljudi ne prestaju biti ljuti cijeli svoj život i čude se zašto dobivaju srčane napade. Ljudi se takmiče sa drugim ljudima – nemilosrdno i pod nevjerovatnim stresom – i pitaju se zašto dobivaju moždane udare. Ne tako očigledna istina je da većina ljudi brigom sebe otjera u smrt. Je li, dakle, istina da će, ukoliko priroda se u potpunosti ostvari i moralno stanje uskladi, religija ne može biti zdrava? To ne mijenja istinitost onoga što sam rekao. To vam samo omogućuje da se o to oglušite. Trenutno, vi ljudi istrošite svoja tijela obično u roku od 50 do 80 godina. Neka traju duže, ali ne mnogo njih. Neka prestaju da rade ranije, ali ne većina. Raspadaju se poput poput Marilyn Monroe. Istina je da smo nered dok smo mi stvarni. Ne želim završiti izgubiti svoju dušu. Isto tako je istina da puka vanjska religija, koja svoje korijene nema u srcu, ništa ne vrijedi. A istina je tražio s poniznošću - Miguel De Unamuno Istina je da je vjera u Boga je danas, prije svega i iznad svega, intelektualni vjernici da Bog postoji. Vjeru u ljubav si mi vratio,bolje od ikog, si me shvatio. Vjeru u ljubav si mi vratio,bolje od ikog, si me shvatio. Pokušat ću da ukažem bar na dvije. Postojali su i još postoje učitelji mržnje. Oni koji svoje narode uče mržnji kao što djecu uče tablici množenja. Ta proizvedena mržnja, a znaju se i sredstva, i najbrži načini njene proizvodnje, ne može se precijeniti. Jer nikad, kao danas, nisu moćnici raspolagali tolikim i toliko učinkovitim oruđima za proizvodnju mržnje. Mislim da tim oruđima, danas, svaka vlast, od svojih podanika, može napraviti što god poželi. Gotovo je prirodno postalo da ljudi kupuju novine i gledaju TV kako bi doznali koga će danas da mrze. A sad nešto o ljudskoj prirodi. Lav Tolstoj je negdje napisao: voli se ono što se razumije. Iz tog ugla gledano, mrziti je mnogo lakše nego voljeti. Da bi nekog volio, moraš uložiti napor da ga shvatiš, da uđeš unutra, da ga pogledaš iznutra: mržnja bi, na taj način, mogla biti dokaz i izraz vječite ljudske gluposti, mentalne ograničenosti, duhovne lijenosti. Za mržnju ne samo da nije potrebno ulagati nikakav saznajni napor, ni rad mašte, nego obratno: da bi mrzio Drugog, neophodno je da o njemu ne znaš ništa. Zato su stereotipi, to jest predrasude jednih o drugima, tako pouzdani prozvođači mržnje: stereotip naređuje da obustaviš vlastito mišljenje, a laž o Drugom ti servira kao krajnu istinu o njemu. Ako se vratimo Tolstoju koji kaže da se voli što se poznaje, nema nikakve sumnje da su prozvođači mržnje rukovođeni obratnom mišlju: mrzi se ono što se ne poznaje. Često smo znali u tišini i miru moliti za spas i slobodu - Mladen Markač Paradox alarmni inteligencija je jedinstveni kontakt s vrijednošću istina je iznimka. Napravljen je u seriji, kao u Chesterton ili drugih deprecira i gubi funkciju znanja. Kada se ne može dovesti do jednostavnih aberacija, proces da sruši zajedničke mjesta nas okružuju samo s hekatomba od truisms i ima manje ravna, postaje dosadno i zamorno vježba koja ne nudi nikakvu kupnju savjest. Savršena Dodatak Knjiga o Jobu laik Candide. Također Journal of Happiness. Ako ono što kažu nije istina, koji bi mogao objasniti zašto mi kao djetetu, u dobi od 6 godina, uvijek pate i umiru u mukama? To nas sve osuditi, ali to je kratko zatvora. A istina - ni problema. Zašto sada varaš me kad sa mnom uvijek imaš sve? Da si je bar odveo negdje daleko. Ali može da mu zabrani da me linčuje, što mislim da nije tako mala stvar. Većina nas misli da ne možemo ništa učiniti, ali to zapravo nije istina. Ne kaže da su istine radio, novine ili televizija. Koju istinu želiš slijediti? Ali istina sreća se daje. Moguće je lagati, pa čak i ubiti istinom. Ako postoji pojedinačni život, nužno mora postojati i neiscrpan izvor života iz kojeg on dopire. Ako postoji odlika ili snaga ljubavi, u njezinoj pozadini mora postojati i sveznajući izvor iz kojeg dolazi. Jednako vrijedi i za mir, i za snagu, i za ono što nazivamo materijalnim dobrima. A priča o ljubavi nije važna - ono što je važno jest da je netko sposoban za ljubav. To je možda jedini tračak dopušten za vjećnost. Istina je - bog slobodna čovjeka. To je parola dana. Istina piše na zidu, crvenom bojom kao krv. Novinari su ga naravno pitali da li je to istina, a Ibra je odgovorio:Dođite do mene da vidite da li sam gej. I obavezno povedite sestru. Autori ispričati neku priču, kao da je to istina, ali oni nemaju nikakve dokaze da je to istina! Snovima trošili smo ceste i mada se ne smije u sebi dugo šutjeli. To je istina s ljudima, kao i stvari. Sad će mi zanimacija biti jedino u tome da izbjegavam granate i snajpere, a tu je uzbudljivo samo kad te potrefi. A i ta dramatičnost kratko traje, za one koji te pokupe i bace u mrtvačnicu, a meni će tad biti svejedno. Kakva sam to ja osoba da nikome nisam važan? Dok je bilo one gužve oko fotografija i opasnih dokumenata, umišljao sam da Selma misli na mene. Nije bilo istina, ali mi je pogodovalo da neka žena negdje misli na mene. Nije važno što sam znao da nije žena mog života, ali je tako lijepo da živiš u zabludi kako neko negdje misli na tebe, upravo u trenutku kad granata prelijeće preko tvoje glave, u momentu kad jedeš kruh umočen u posoljeno ulje. Gotovo je, sad osjećam da sam niko - Sead Fetahagić I šta je istina šta laž iz tvoga oka, nečeš priznati na dnu tvoga srca tajna je duboka i tu će ostati - Grupa Dalmatino Istina je da je moj ljubavni život buran. No, istina je da, ako gledamo na čašu vina dovoljno blisko vidimo čitav svemir. Tu su stvari iz fizike: uvijanje tekućina koja isparava, ovisno o vjetru i vremenskim uvjetima, u odraz u staklu; a naša mašta dodaje atoma. Staklo je destilacija zemljinih stijena, au svom sastavu vidimo tajne svemira dobi i evoluciju zvijezda. Ono čudno niz kemikalija u vinu? Kako su došli da se? Tu su fermentira, enzimi, supstrati, i proizvodi. Tu je u vinu je pronašao veliku generalizaciju; svaki život je fermentacija. Nitko ne može otkriti kemiju vina bez otkrivanja, kao i Louis Pasteur, uzrok mnogih bolesti. Kako živopisan je Claret, pritiskom na svoje postojanje u svijesti da ga promatra! Ako su naši mali umovi, za neke udobnosti, podijeliti ovu čašu vina, ovaj svemir, u dijelovima - fizike, biologije, geologije, astronomije, psihologije, i tako dalje - ne zaboravite da je priroda to ne znam! Pa neka nam to sve vratiti zajedno, ne zaboravljajući u konačnici ono što je za. Neka to nam daje još jednu konačnu zadovoljstvo; pijem ga i zaboraviti sve! Mislim da je mnogo zanimljivije ne živjeti znajući nego imati odgovore koji bi mogli biti u krivu. Ako ćemo samo dopustiti da se, kao što smo napredak, ostajemo sigurni, mi ćemo ostaviti mogućnosti za alternative. Nećemo biti oduševljeni zbog činjenice, znanje, apsolutna istina dana, ali i dalje je uvijek neizvjesna... Da bi napredak, mora napustiti vrata nepoznatog odškrinuta. I ja mogu vidjeti zvijezde na pustom noći, i osjetiti ih. Ali ne vidim manje ili više? Prostranstvo nebesa proteže svoju maštu - zapeli na tom vrtuljku moja mala oko može uhvatiti jedan - milijun - year - stara svjetla. Velika uzorak - od kojih sam dio... Što je uzorak, odnosno značenje, ili zašto? To ne činiti zlo misteriji znati nešto o tome. Za daleko više čudesan je istina od bilo umjetnika iz prošlosti to zamislili. Zašto su pjesnici danas ne govore o tome? Što muškarci su pjesnici koji može govoriti o Jupitera da je on čovjek, ali ako je ogromna predenje sfera metana i amonijaka mora šutjeti! Bilo je ljudi koji su pokušavali reći nešto što nije istina,i ja ih provjerim. I onda im se ne sviđam jer sam ih provjerio. Dakle, ono što se nije okružen neizvjesnosti ne može biti istina. Nikad ne znaš jeli ono što pišu istina. Nitko ne može izgledati dobro poput tebe, milosrđa. Zašto su pjesnici danas ne govore o tome? Što muškarci su pjesnici koji može govoriti o Jupitera da je on čovjek, ali ako je ogromna predenje sfera metana i amonijaka mora šutjeti? Koliko je svaka rečenica u ovom kratkom pričom sadrži. Zvijezde su izrađene od istih atoma kao i na zemlji. Ja obično pokupiti jedan mali temu ovako se održati predavanje na temu. Pjesnici kažu znanost oduzima ljepotu zvijezda-puke globs od atoma plina. I ja mogu vidjeti zvijezde na pustom noći, i osjetiti ih. Ali ne vidim manje ili više? Prostranstvo nebesa proteže moj imagina-nja-zapeo na ovom vrtuljku moja mala oko može uhvatiti jedan milijun godina staru svjetlo. Velika obrazac-što sam dio, možda moje stvari se podrignula iz neke zaboravljene zvijezde, kao što se je belching postoji. Ili ih vidjeti s većom okom Palomar, žure sve osim nekih zajedničkih polazišta, kada su možda svi zajedno. Što je uzorak, odnosno značenje, ili zašto? To ne činiti zlo misteriji znati nešto o tome. Za daleko više čudesan je istina od bilo umjetnika iz prošlosti zamišljali! Zašto su pjesnici danas ne govore o tome? Što su ljudi pjesnici koji može govoriti o Jupitera da je on kao čovjek, ali ako je ogromna predenje sfera metana i amonijaka mora šutjeti? I ja mogu vidjeti zvijezde na pustom noći, i osjetiti ih. Ali ne vidim manje ili više? Prostranstvo nebesa proteže moja mašta-zapeo na ovom vrtuljku moja mala oko može uhvatiti jedan milijun godina staru svjetlo. Velika obrazac-što sam dio... Što je uzorak ili značenje ili zašto? To ne čini štetu na otajstvo znati nešto više o tome. Za daleko više čudesan je istina od bilo umjetnika iz prošlosti to zamislili. Zašto su pjesnici danas ne govore o tome? Što muškarci su pjesnici koji može govoriti o Jupitera da je on čovjek, ali ako je ogromna predenje sfera metana i amonijaka mora šutjeti?



IZREKE I CITATI O ISTINI I LAŽIMA VELIKIH UMOVA
Zlatku se ta ideja jako svidjela te je odmah pokušao vidjeti i posjetiti sebe za pet godina. Zbog velike panike liječniku je jedva objasnila gdje se nalaze. Kosova Chamber of Commerce. Retrieved February 1, 2013. Jesmo li mi, uopće, kadri da do takove istine dođemo? Vidio je kako je Irena tada ostala u velikom šoku, razrednik ju je odveo iz razreda u kabinet, a njezino se lice tada pretvorilo u grimasu plača. Pablo Picasso Sva istina na ovom svijetu je samo dodata jednoj velikoj laži. George Herbert Kada se dva čovjeka uvijek slažu u poslu - jedan od njih je nepotreban. When highlighting the music creativity and its starts in Kosovo and the relation between it and the music creativity in Albania even though they have had their development in different circumstances, it is proved that they share some characteristics in a very natural way. Pomalo je i stidljiva djevojčica.

[Erotske drame|Pokrenut sajt za udate žene koje traže ljubavnu avanturu|Vruci oglasi sa slikom]






Oznake: preko, puštaš, &, ISTINA

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.