SMS poruke za rođendan - Pronađite djevojku

srijeda , 26.12.2018.

Čestitke, stihovi i poruke za rodjendan bratu










Click here: SMS poruke za rođendan






Meni nije dovoljno kad mi neko napise srećan rođendan, jer tako se cestita rođendan samo onima koji vam nista ne znače u zivotu. Zato smo ispisali mnogo poruka za ljude prema kojima gajimo posebne emocije, imamo lijepe čestitke za sestru, brata, mamu, tatu, najbolju prijateljicu, dragog prijatelja, djevojku, dečka.. Ako postoji sjaj onda on živi u tvojim očima, ako postoji radost onda je to susret sa tobom, ako postoji bol onda je to život bez tebe, ako je iko voljen onda si ti! Ne daj nikome da želje ti kvari… Sretan rođendan i neka ti se ispune sve lijepe stvari.



SMS poruke za rođendan

Nisam mogla da vjerujem da ti je u stanju to napravit. Rodjendanske poruke za najbolje drugarice Kad god pomislim na tebe setim se svih onih divnih trenutaka koje smo provele zajedno. Potrudite se i pošaljite najluđu rođendansku čestitku koju ste u stanju sastaviti ili prepišite neke od naših ludih rođendanski poruka koje su nam poslali naši čitatelji.



SMS poruke za rođendan

Čestitke, stihovi i poruke za rodjendan bratu - Samo je Bog znao kakav mi prijatelj treba i poslao je bas tebe.



SMS poruke za rođendan

Nove lepe poruke najboljoj drugarici za rođendan. Čestitka za najbolju prijateljicu neka bude lepa, kao što su ove naše lepe rođendanske čestitke. Znamo da će se vaša drugarica sigurno oduševiti ako dobije neku od ovih čestitki. Rodjendanske poruke za najbolje drugarice Kad god pomislim na tebe setim se svih onih divnih trenutaka koje smo provele zajedno. Srecan ti rodjendan najdraza moja Ti si najbolja prijateljica koju devojka moze pozeleti, nekad mi se cini da sam ja tebe dobila kao dugo ocekivani rodjendanski poklon. Srecan ti rodjendan najdraza Danas je za mene divan dan divan dan, moj drugarici rodjendan. Zelim ti da ti se sve zelje na ovom svetu ispune. Neka ti ovaj dan bude ispunjen smehom, dobrim provodom i jos boljim poklonima. Srecan rodjendan draga Ti si moj verni saucesnik u svim glupostima koje sam napravila. Hvala ti sto si bila neosudjivacka podrska cak i onda kad si znala da gresim. Pustila si me da puno stvari naucim uz svoju nesebicnu podrsku. Na tome ti neizmerno hvala. Srecan rodjendan najdraza prjateljice Da sam mogla da zamislim i napravim sebi najbolju prijateljicu, sigurno bih omanula. Samo je Bog znao kakav mi prijatelj treba i poslao je bas tebe. Srecan ti rodjendan najdraza Hvala ti sto si sve ove godine bila uz mene u dobrim i teskim trenucima. Srecan ti rodjendan najdraza, nadam se da cu nekad moci da ti uzvratim svu podrsku koju si mi pruzila Ti si zvezda vodilja koja je moj zivot ucinila bogatijim, hvala ti za podrsku kad je trebala, hvala ti za grdnje kad sam gresila. Celi moj zivot je jedna pustolovina zahvaljujuci tebi. Srecan rodjendan draga moja Kazu ljudi da porodicu ne mozes birati ali da zato prijatelje mozes. Drago mi je sto sam blagoslovena da u tebi imam ne samo prijateljicu vec i porodicu koja je uvek tu za mene. Nadam se da cemo uvek biti najbolje prijateljice i da nas vreme nece razdvojiti. Srecan rodjendan najdraza drugarice Zahvaljujuci tvom sjaju i moj zivot sjaji, zahvaljujuci tvom avanturistickom duhu i moja je zivot manje dosadan nego sto bi bio. Zahvaljujuci tvojoj ljubavi cesto imam osecaj da imam sestru koju mi porodica nije mogla podariti. Srecan ti rodjendan najbolja moja Najlepše poruke na netu čitajte na poruke. Naša arhiva se svakodnevno popunjava lepim porukama za sve prilike. Tu su nove ljubavne poruke, najlepše čestitke za svadbu, poruke za dobro jutro i laku noć, najbolje rođendanske poruke i čestitke. Za razliku od drugih sajtova kod nas se nalaze samo orginalne i unikatne poruke koje ne možete naći ni na jednom drugom sajtu. Kome god zelite slati sms, čestitku, poruku ili neki lep tekst kod nas možete ga pronaći, tu su lepe reči za devojku, momka, brata, sestru, prijatelje, roditelje, djecu i sve ostale. Ako ste izgubili inspiraciju a zelite lepu poruku za krštenje, slavu, 18 rođendan, ili bilo koju priliku na našem sajtu ćete naći sve šta vam je potrebno.




Ti ćeš se tada možda okrenuti i otići i nećeš saznati da si ti moj život… Srećan rođendan… Tiho se spustila noć. Nadam se da cemo uvek biti najbolje prijateljice i da nas vreme nece razdvojiti. Želim ti dug i lijep život i da mi budeš srećna i zadovoljna. Video poruke za rođendan drugarici. Posebna osoba u našem životu ima rođendan, te može biti teško znati što rijeći kako bi taj dan napravili izuzetno posebnim. Mnogo želja, premalo mjesta, mnogo ljubavi, a poruka tijesna. Kada se braca bore do smrti stranac to koristi da uzme zemlju nihovog oca — Afrička poslovica Bijes na brata se osjeti samo u tijelu ne i u kostima — Afrička izreka Brat je neko za koga pouzdano znam da cu uvijek moci racunati na njega — Catherine Pulsifer Braća ne moraju da pričaju jedni sa drugim, mogu komotno da sjede u istoj sobi u tišini i da im bude veoma ugodno — Leonardo Dikaprio Nikad ne izjednačavaj prijatelja i brata — Hesiod Kada se braća slože ni jedna tvrđava ne može biti jaka kao njihovo zajedništvo — Antisthenes. Kratka rođendanska želja od brata koji živi u inozemstvu ili od vašeg najboljeg prijatelja vrijedi puno. Vino i svijeće, na stolu ruže dv'je, a znam da nećeš doć'. Da, sve postaje drugačije i mi više nismo svoji. Za ceo svet ti si možda jedna osoba.

[Vrući susreti profili|Fortuna agencija za posao|Upoznavanje cura njemacka]






Oznake: Rođendanske, čestitke, za, prijatelje

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.