Carl :D

petak, 04.04.2008.

Baždarenje tahografa...

Image and video hosting by TinyPic



Život, kotura se, spina. Pomalo. Kako kod tebe ? Ma ja sve obično. Ovaj mjesec stvarno dosadan. Glup. Nezanimljiv..........................................................................................................................................................................................................Reko stavit ću točkicu za svaki dan u mjesecu, al ko će brojati.

Piso bi ja. O nečem pametnom. Ali nisam ja još načitan...razumeš ti mene. Dok ja malo pročitam Cohela i ove modernije literature, samo progresiva, povijest dvica.


Bolan Đole navratio !! et došo nam on pomalo. Jebo majku da čovijek ovdje živi bio bi seljak, ma ko...ko ja et ! Ima ona snimka kad pljuje...Jebo ga dragi onaj nerečekoji, predsjednik najveće velesile, ccc, pljuje ej. On bi bio onaj tip što radi na baušteli da je ođe. tj da radi na baušteli ne bi bio ovdje... razumeš ti mene ?

04.04.2008. u 15:56 • 0 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Travanj 2008 (6)
Ožujak 2008 (3)
Rujan 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga kofol !

Eto moj jedan mali blogic. Serem na njem, vi me dodjite citat i pratite kako ja serem, ako vam nesto smeta ili svidja od mojih sranja onda serite i vi u komentarima !

Evo me

tu saaam :D