malo duži!!!


evo ja se sjetio da imam blog...ovih zadnjih par dana je ludnici,neznam dali da plačem ili da se veselim!!!jučer u školi sam dobio pet iz matematike kakva sreća..prekjučer sam bio na okretištu užarević i fićo su opet vozili dujmin motor,mislim da se dujma usro kad je vidio kak užarević vozi...bili smo na kavi odnosno ja na soku,bila mi je muka!!!krešo je razbio flašu i tak...
danas u školu a dobivamo lektire nadam se da neću dobit jedan,jer mi stara od predprošlog tjedna ide svaki tjedan na informacije...znači u srijedu sam najebo!!!a šta ćeš kad se ja malo previše zajebavam!!!ona jelena i magdalena jučer u školi cijeli dan zajebavaju e pa vratit ću ja njima...mislim da ove subote nema ništ od grada,neda mi se a još ak dođe stara u školu mislim da će bit još gore...upozno sam draženovu curu i mislim da je ženska ok sam što će pomislit da smo ja,kiki,dujma i FILA pederi..hehe..najverojtnije ću večeras na okretište malo se zezat i onda sutra smrt!!!!pozz:kreši,dujmi,kristijanu,goranu,užareviću,nikoli,vrani,lepanu,fići,draženu,fili,đuiću,gigi i wale,ani,ivoni,maji v.,magdaleni,ani!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

07.11.2006. u 10:27 | 21 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

u blogu ću pisat o svemu:školi,prijateljima,problemima,osjećajima...i želio bi da se ovaj blog svima sviđa i da ostavljate puuuuno komentara.....pozz svima...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

blogovi koje posjećujem....

vrana
ana v.
slatka mala
nana
kiss dont miss
::..¤°`˙´°¤..::VoTkA::
scalare
tonkica
ally girl 5
burazova stranica
wale
kR6ešo
maja v.
Lepi
magdalena