novi post napokon...


ewo i mene napokon...hehe...ustao sam u 15 do 9 jedva,
planirao sam ić trenirat ponovno al je padao jak pljusak pa mi se nije dalo a i bolile su me noge....
ja,vrana i ostalo društvo pravimo jedno stranicu na internetu o nažem životu pa ako možete da posjetite,mi ćemo vam dat str. a vi odite i pogledajte......
ja neam šta radit pa pišem post a to je kjod mene slučajnost...možd vam sad stavim malo slika i tak,ajd ak vam nije teško ostavljajte više komentara....pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz svima....

30.08.2006. u 10:24 | 2 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

u blogu ću pisat o svemu:školi,prijateljima,problemima,osjećajima...i želio bi da se ovaj blog svima sviđa i da ostavljate puuuuno komentara.....pozz svima...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

blogovi koje posjećujem....

vrana
ana v.
slatka mala
nana
kiss dont miss
::..¤°`˙´°¤..::VoTkA::
scalare
tonkica
ally girl 5
burazova stranica
wale
kR6ešo
maja v.
Lepi
magdalena