srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

06/2008 (1)
05/2008 (3)
04/2008 (1)
01/2008 (1)
11/2007 (1)
10/2007 (1)
09/2007 (2)
08/2007 (2)
07/2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


CoMmEnTaRiChI JeP/NoPe

Mein Opis!!!cccc

Pisat ću o svemu , a ponajviše o onome što volim...(i o skoli, ali da znate da je ne volim)!!!
Haj vala da vam se i predstavim, kad nemam drugog posla!mah

Ime: Armina
Prezime: Nikoga ne zanima
Godiste: 1992.
Datum rodjenja: 18.07.
Mjesto boravka: Gracanica (kod Tuzle)
Skola: 1. razred srednje Ekonomske skole, ili ti Finansijsko-racunovodstveni tehnicar (FRT)
Dalje: nema nista bitno....ako ima pitajte!:
rolleyes

Linkovi

Mendy
Amy
Alma
Sve za blog
Tose Proeski
Tose
Muamera
Savrsen blog

EVO PA MI I OVDJE USPUT KOMAJTE!






MOJA ABECEDA:

A =Armin-moj brat,
B =Bob!Zanimljiva i draga osoba,
C =Camila Sodi-omiljena glumica,
Č =Češalj-neizbježan predmet,
Ć =Ćejf-volim ćejfiti (uživati),
D =Društvo-volim,
=Džep-uvijek ga imam,
Đ =Đak-još uvijek,
E =Ernisa-moja mlađa sestra,
F =Fata-najbolja prijateljica,
G =Gračanica-moj grad,
H =Hlače-prvi odjevni predmet,
I =Iskrenost-lijepa osobina,
J =Jesen-ne volim kišu,
K =Krevet-noćni prijatelj,
L =Lassa-moj pas,
LJ =Ljubav-nigdje bez nje,
M =Mobitel-najbolji prijatelj,
N =Nova poruka-drag prizor,
NJ ="Njilski" konj-moja provala,
O =Obitelj-vrlo važni ljudi,
P =Petnaest-broj mojih godina,
R =Rak-moj horoskopski znak,
S =Stidljivost-moja mana,
Š =Škola-volim je zbog društva,
T =TV-kućni prijatelj,
U =Uvijek sretna-jesam,
V =Vrline-imam ih dosta,
Z =Zmija-odvratna životinja,
Ž =Želja-jedna, al' vrijedna.

THE END!!!!!!

MOJE NAJDRAŽE PJESME








Tose Proeski - Sob...




Webfetti.com


Webfetti.com


Webfetti.com








OVO JE SLIDE SA STRANICAMA
IZ MOJE OMILJENE BILJEŽNICE
SA STIHOVIMA....


KOMENTIRAJTE SLIDE KLIKOM NA MENU!!!



ponedjeljak, 30.07.2007.

ZA UZVRAT MOJOJ RODICI!!!

E pa vidite,večina koji posjećuju moj i rodjakinjin blog znaju o čemu je riječ!A vi koji ne znate o čemu je riječ,posjetite
>thatmydreams.blog.hr<Ona je uglavnom sve napisala tačno,pa ću je ja samo nadopuniti!!!
Ja kao što znate živim u BIH,i došla sam u posjetu svojoj rodbini u Sisak.Tu sam već od 09.07.Od prvog dana od kada sam došla niko ne može da spava,jer smo mi te koje razbudjuju čitav kvart!Preko dana smo za kompjuterom,bilo je dana kada i ne provirimo nos napolje,kao naprimjer danas!Nakon večere smo opet za kompjuterom do zore,naravno uz to ne možemo bez buke!Čak se jednu noć desilo da smo skenirale facu,dok smo skenirale stranice moje bilježnice,koje možete vidjeti dole niže!!!Eto ne znam šta bih vam još mogla reći osim da smo LUDE DO BOLA .To bi bilo to za sada,jer sada idemo večerati!!!



| CoMmEnTaRiChI (83) | PrInTaNjE | # |