Crazy ja

nedjelja, 10.07.2005.

Ode ljeto, ode Krešo

Helloo !

Još uvijek nastupa dosada u mom životu... ovo šugavo vrijeme nikako da se popravi. Napokon kad malo izađe Sunce i nešto se čak razvedri, svi sretni jer je lijep dan, a onda...... BUM!!! Prolom oblaka ! Katastrofa. I tako već nekoliko dana.
Pred malo sam se čula sa Anom. Još je u Tasisu (Švicarska), tamo je već nekih 3 tjedna a i bit će još otprilike 10-ak dana. Kaže da ima zgodnih tipova iz svih zemalja svijeta. I taman kad ona dođe ja idem ća... Može li biti bolje... Toliko o super ljetnim ludim provodima... No dobro, možda i nije sve propalo... možda se nađemo negdje u dalmaciji... Nadam se..
Sutra mi je zadnji dan prakse! Napokon se sad mogu naspavati i dizati se u podne a ne u 8! Cool !
Sutra će doć Mateja malo do mene... Eto tako... Pregovaramo oko toga da joj dam svoju kornjaču, imenom Krešo. Već je ta kornjača velika i nemam kamo s njom dok sam na ljetovanju i Mateja mi je jedina šansa pošto ona ima još 10 kornjača doma. Bar mojoj sad neće biti dosadno. Al bit će mi ju žao, ipak je samnom skoro 5 godina. Šmrc. I by the way još neznam jeli muško ili žensko. Kad sam gledala crtić Potraga za Nemom (crtić je ful zakon), tamo je bila ona kornjača Krešo i tako ja odlučila da ja nazovem tako svoju... Krešo... veoma neobično ime za kornjaču

Image Hosted by ImageShack.us

- 23:06 - Komentari (1) - Isprintaj - #