SATHYA SAI BABA - učenje i rad

subota, 25.02.2006.

LJUBAV I SVJETLO

Ljubav i svjetlo
Razvijte vjeru u Boga. Sva su imena Njegova – Rama, Krishna, Isus, Alah ili bilo koje drugo ime. Svaki čovjek je utjelovljenje Božanskosti. Istinski ljudski odnosi se mogu razvijati samo kada se ta istina prepozna. U prvom stupnju spoznaje vi prepoznajete: “Ja sam u Svjetlu”. Nakon toga spoznajete: “Svjetlo je u meni”, a konačno prepoznate: “Ja jesam Svjetlo”. “Ja” predstavlja ljubav, a svjetlo predstavlja Najvišu Mudrost – Jnana. Kada ljubav i svjetlo postanu jedno nastaje Samospoznaja.

- Baba

Misao dana:www.saiorg.hr

- 12:15 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Filozofski pogledi na prirodu čovjeka i društva kroz duhovno učenje i rad Sri Sathya Sai Babe