Free Music

Free Music



Free Music


O NAMA:


MATEA O PESI:
-ime: Anita
-nadimak: pesa,sape,pesica
-godine: 15
-skola: barakovic,opća
-datum rođenja: 5.01.1993.
VOLI:

-DEČKE
-arisa
-mene
- c. ronalda
-pricati do vjeka
-ljencariti
-pjevati i plesati
-balinati
-sminkati se
-ljeto
-prckati po tudim stvarima
-spavati do vjeka
-kroasane

NE VOLI:
-kad joj neko daje kritike
-kad je neko ne voli
-kad je neko pametniji od nje
-kad joj neko prigovara
-sport
-fufice
-umisljene
-strebere
-dosadne ljude
-saslusati covjeka
-CAJKE
-TURBO FOLK
-uciti



NAJ FRENDICE
-MATEA
-mare
-marina
-petra c.
-jopa
-nina
-stanićka
-mirjana


NAJ FRENDOVI
-dani
-gregor
-daren
-šime
vito
-kiki s msn-a

NAJ NOGOMETASI:

No.1 Cristiano Ronaldo
No.2 Kaka
No.3 Fabregas
No.4 Speedy Gonzales
No.5 Niko Kranjcar

MSN : anita_zd@hotmail.com


PESA O MATEI:
-ime: Matea
-nadimak: Frlji,Frljotka
-godine: 15
-skola:tehnicka,arhitektonski tehnič
-datum rođenja: 10.01.1993.
VOLI:
-mene
-aute
-odbojku
-se farbati
-marke
-decke
-arisa
-nakit,satove
-pjevati na satu
-lagati (ha,ha)
-se smijati
-puuuno pricati
-kroasane
-se ulizivati
-severinu
-putovanja
-irsku
-ljencariti
-ljeto
NE VOLI:
-sestru
-se sminkati
-cajke
-SRBE
-stikle
-fufice
-borisa krnetu
-kad se neko ne zna zabavljati
-kad joj neko kaze da se pravi glupa
-prokulice


NAJ FRENDICE:

PESA
Torbarina
Lorana
Ćurićka

ODLIČNE FRENDICE:
Anita
Marija
Jopa
Nina
Vita
Tea
...i jos dosta njih...

MSN: frlji_zd@hotmail.com

voli onog ko voli tebe,ali pazi da te ne zajebe. kad ti kaže umrijet ću zbog tebe,ti mu reci umri ko te jebe!!!


Counters
Counters

evo malo slikica od armade i nk rijeka......jeah
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-05
HNK RIJEKA.....4EVER


armada-rijeka


rijeko mi te volimoooo !!!

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-05
samo rijeka...

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-05
rijeka...THE BEST


.....rAzNe SlIcIcE.....


http://imageshack.us/


Kiss Glitters

Kiss Glitters



www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws



www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws



Celebrities Female Images

Celebrities Female Images



Image hosting codes

Image hosting



Celebrities Female Images

Celebrities Female Images



image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace




Text And Quotes Words

Text And Quotes Words




< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (4)
Lipanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

design: × BloG MasteR ×

text: x

brushevi: x

Opis bloga

Good girls go to heaven,bad girls go everywhere

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

...BlOgOvI nAsIH fRnDiCa i FrEnDoVa...
Image Hosted by ImageShack.us

nina i vita - dvi super frendice

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
anda i dea - dvi ludakinje...lol

Image Hosted by ImageShack.us

babicka i beretinka - dvi super cure,sminkerice na kvadrat...heh

Image Hosted by ImageShack.us

kosevicka - zenska je debelo opaljena...ma super je

Image Hosted by ImageShack.us

lorana - a ljubav moja,sta bi ja bez nje.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ćurka i torbarina i jos neko,ne znam ko - to su dvi super zabavne cure,ma prezakon su

niko - super lik,posjetite


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
kreso - tezi narkoman,hehe,posjetite!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
babićka - ma odlična cura,posjetite!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
beretinka - smisna cura,zabavna...posjetite!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
vedran - aaa opaljeni sukosanac,obavezno posjetite!



src=http://crazyprofile.com/myspace_graphics/imgs/Hello053.gif border=0>


..sLiKiCe...smijehsmijehsmijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
me .........hhhehe

.....me and myself
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ajme što se volimo slikati...hehe
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

nas dvi ludache.....lol...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

opet ja.......
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

mažoretkinje .........sa starom trenericom
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

FrLjI & PeSa


nasa uvijek zaljubljena vitica



nasa,svima draga,lorana



..FrLjOtKa...


ludacha kene


nas robi....smijehsmijehsmijeh
..



frljotka....


pesa...





-Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-08
moj moto....heh


Image Hosted by ImageShack.us
Shot with SAMSUNG -
ja i jopa na orguljama....

-Image Hosted by ImageShack.us
Shot with SAMSUNG
ja i ninica...


lipotan...........ajmeeeeeeeeee da mi je njega imati
-
-Image Hosted by ImageShack.us
Shot with E-1
naš lipi Zadar grad........... imate biti sritni što živite u ovako lipom gradu
a na slici je najprepoznatljiviji znak zadra -DONAT


JA&KENE&GLAVAn

-
ovo sam vam ja s peharom koji smo ja i moja ekipa osvojili na
županijskom natjecanju iz prve pomoći

Image Hosted by ImageShack.us

-K.K Zadar

Image Hosted by ImageShack.us

dnevnik mog bivšeg razreda ,koji sam ja morala vući po razredima, a
ovdi ga drži frlji


frlji u mnogima nepoznatom izdanju


evo jos jednom nasa draga,zaljubljena vitica




MySpace Graphics codes

MySpace Graphics





Webfetti.com




Webfetti.com



Webfetti.com



Webfetti.com



Webfetti.com



Webfetti.com



Webfetti.com



nedjelja, 23.12.2007.

...još jedna super subota...

evo napokon novi post,neda mi se vise gledat ovaj stari...hehe
inace jucer ja i pesa bile vanka,a trebala doc aneta al nije,zakasnila na bus,ccccc
ugl. skoro se ja i pesa zakacile ocemo ic u caymana il dolcevite,i odemo mi u cayman i naravno kako sam ja rekla nije bilo mista u 8 ipo,pa smo posli u dolce.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

prvo nije bilo puno ljudi al su se bome poceli skupljati,a u 10 ipo nisi se moga okrenut,a i muzika je bila pre dobra i od sad cemo uvik tamo,a dobro aj nekad i u caymana,hehe.
i dodu ti neki likovi u dolce i sidnu s nama za kauc jer nije bilo mista,ajaj bili su smisni,malo sam pricala s njima i tako.....aj nadam se da cu ih jos koji put u zivotu vidit...loool

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

i tako,ugl. sta se tice skole sve super,prosla sam s 4.8 ,a pesa s 4.46 (sad jel to 5 il 4 ....aj dont nov...lool)
aj sad napokon praznici,al skola ce mi mozda samo falit zbog ljudi u njoj i drustva,al aj vidit cemo se mi...
to bi bilo sve za ovaj put,vjerovatno ce sljedci post i slide bit iza nove godine,onako s dozivljajima s te noci...
ugl. uzivajte,tulumarite,pazite koliko pijete looool,ljubi te se,volite se,i po mogucnosti komentirajte...hehe
e i sad pozzzz:
-mojoj zaljubljenoj pesici
-lorani koju puuuno volim i jedva ju cekam viti
-torbi i curki koje isto puuuno voli i koje mi fale
-onom plavom decku iz dolcevite
-i svima ostalima
lolim vas sve
kissach
by: FrLjI

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



~ komentiraj (35) ~ printaj ~ # ~

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.