ArielSayzUSuck

21.06.2006., srijeda

Ideali - Totalna rasprodaja!!!

Hodajući neki dan s frendom kroz podhodnik na glavnom (zg) pregledao sam raznolik asortiman različitih artikala i shvatio sam da sam u srcu babilona. Oko mene se štovatelji novca sline za ružnim komadićima tkanine i spremni su dati poveće količine novca za njih, iz jednog razloga - rećeno im je da se sad to nosi. To se nosi - oduvijek sam mrzio taj izraz, još odkad me stara ko klinca pokušavala natjerat da nosim nešto što mi se gadilo (majca sa simbolom samog babilona - miki mausa).
Mama: Ali mali, to ti se sad nosi!
Ja: Baš me briga!
Mama: Baš si seljo.

Ne shvaćam kako ljudski rod može biti toliko glup da pada na svu tu propagandu kojom nas hrane. Al zbilja im olakšavamo posao, likovi samo pobacaju neke ¨snažne¨ pridjeve a mi naletavamo poput muha! primjer iz podhodnika:

TOTALNA RASPRODAJA!!!

umjesto riječi totalna nisu mogli stavit normalnu riječ tipa potpuna?
Ali totalna zvući puno više kul!!!
3 uskličnika - čemu? kaj bi ja sad trebo svršavat od uzbuđenja što imam mogučnost kupiti hlače za deseterostruku cijenu one koje zaista vrijedi, naspram uobičajenu dvadesetorostruku?
wow!!! dodajte mi maramicu!!!

Još nepar primjera:

eXtreman okus!!!
ludi doživljaj!!!
ukiseljena jaja!!

znam da zadnji nije baš neš al je zato dobio samo 2 uskličnika!

Ljudi su ovce, ovce su kukavice, lakše je biti kukavica nego drugačiji. Zato većina bira biti još jedan klon u hrpi. bio sam danas u nsb-u i primjetio da među studenticama postoje najviše 2 stila oblačenja, likove nisam baš gledo. Kak tim ljudima nije neugodno dok gledaju oko sebe i sve što vide su ogledala.

Da stvari budu još gore, ove sam zime počeo viđati sve više kretena u retardiranim crvenima jaknama koje bi kao trebale izgledat poput onih iz formule 1.Jedna velika razlika - OVI IZ FORMULE 1 DOBIVAJU PARE DA BI REKLAMIRALI GUME I
CIGARETE, A VI DEBILI POLAČATE ZA TO!!!
-najzasluženija 3 uskličnika u postu.
kako netko može biti toliko glup, jednostavno si istetovirajte coca-cola na šupku i furajte okolo zastavicu iz Mcdonaldsa - isti kurac.

Jučer sam se slučajno rugao invalidu.
Ili je to bilo prekjučer, nisam ziher.
- 21:57 - Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

NAPUTAK:

Ajmo ovako, svi prenabrijani glazbeni fanatici poslušajte stvar Anyone can play guitar, od radioheada. Iskoristite to malo od vaših smećem prenapunjenih mozgova da ju shvatite. Komentari dobro došli, ne u svrhu dobivanja komentara nego iz čiste znatiželje o vašem mišljenju.



SKINITE OVO!
Najjebenija poezija koju ćete ikad ćuti u svom životu
Najinspirirajuće sranje ikad napravljeno
Bez sranja o anđelima, depresijama i ostalom sranju na koje se vi klinci danas palite
Čisti gnjev na stanje u kojem se VI nalazite
Nije jebeni virus il take neko sranje, čvrsto sam protiv tih gluposti.

Najodvratniji blogovi

ok blogovi

ANGER IS A GIFT

Yes, I know my enemies
They're the teachers who taught me to fight me
Compromise, conformity, assimilation, submission
Ignorance, hypocrisy, brutality, the elite, god

____________________________

Born with insight

and a raised fist


____________________________