Something wicked this way comes...

21.08.2006., ponedjeljak

post posvećen špici... ovaj... missy

dakle jučer smo bili u KICu



mislim, sam da se zna, ja u pravilu nemam ništa protiv pedera, al mislim ono... iju... i tako smo dakle jučer bili u KICu i smijali smo se onim pederima tamo. iza nas je sjedila neka takova gejčina da je to neš prestrašno. svi smo se složili da lik mora da pije prepeličja jaja kako bi imo tako visok glas. mislim da ni vokali u power metalu se ne mogu pohvalit s tak pičkastim glasom (bobo ne me tuć) onda do nas je sjedila druga slika i prilika. lik je zgledo ko neki digić, zalizan u mornarskoj majici s dekolteom. i oni svi tam imaju prekrižene noge. meni nije jasno kaj si ne gnječe jajca? enivej, missy je černobilka. ima 6 sisa i dlakava je. sere nasred ulice. nikak da skupi noge i spusti rep. samo lovi komade okolo. sam bi neš lizala. ekipa joj se po cesti dere: what´s your flava? baš je promiskuitetna. a lijepo smo se dogovorile da neće više. stvarno nije u redu. a jadan lux joj ne može odoljeti. inače, jučer me tamara vodila na kavu s neka dva britanca koje je upoznala koji su došli u posjet našoj maloj hrvatskoj. owen (PLAV JE!!!) i daniel anthony. cccc... nda kak su smešni. cijelo vrijeme su pričali kak će otvorit hostel u hrvatskoj i nazvat ga ˝odjebi˝ jer je odjebi uz jebo ti pas mater, odi u kurac i odi u pičku materinu prva riječ koju su naučili na hrvaškom. slatko kaj ne? trept trept... i sad se kao lara sviđa owenu... i sad joj tamara uvaljuje njegov broj... i sad je lara na sto muka... mislim ono ne... owen... plavi rumeni engleščić... čuj... nije to za sam tak odbacit... rolleyes naughty al ipak... bosir je tu ne... oh... teške su muke larine... ccccccc kako glupo. koji mrtvi owen iz londona...ha ha daj zabrij imat dečka u londonu...ha ha bosir...
e kuiš ti to. ja sam tek sad skužila da ja tu sa strane imam smajliće koje mogu stavit... rofl hi hi hi a ja se mučila ih downloadat sa interneta... ha ha kak sam glupa... jel ovo onaj smajlić od nirvane dead?


enivej, svima pusić mufić i ostanite mi gej thumbup


GEJ FAJT!!!




- 19:13 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

eh, sve u svemu ništa

Linkovi