Something wicked this way comes...

19.08.2006., subota

post ne posvećen luxu

dakle, dragi moji prijatelji... dugo me nije bilo... (ko da me inače ikad ima....) nda. di sam stala? u govno. uglavnom, dugo me nije bilo... oh znam... falila sam vam... oh znam niste mogli bez mene... oh znam mislili ste da sam mrtva... kad ono... bum. pala ja s drveta ravno na mon šeri i slatkač hihi budi mi dobar. inače lux silno želi svoj post. ah jadan. načekat će se. veli da napišem nešto tipa kad budem bogata i slavna da svi ljudi vide da me nekoć poznavo i da sam ga častila sa slatkačem u milenijumu i tako to. mislim da mu nebum još posvetila cijeli post, al valjda će bit dovoljan ovaj link na dnu. ajd možda se smilujem pa uskoro dobi svoj časni post. živi bili pa vidjeli.


yours sincerely larojka pusić mus(f)ić





http://www.obtampons.com/index_us.shtml






- 01:06 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

eh, sve u svemu ništa

Linkovi