Free Web Counter
Free Hit Counter

Blog o svemu...

08.08.2004., nedjelja

B2

Radnja ove priče odvijala se je prije osam mjeseci, negdje oko 22:00:32,5 (riječima dvadesetdva sata tridesetdvije sekunde i pet desetinki. Nijedan lik nije izmišljen, sve što ćete upravo pročitati je istina i dogodilo se a kome drugom nego od prijatelja, prijateljevog prijatelja bratića (43 koljeno) sestri. Ma zajebavam se.

ISTINA:

Kada sam jedne sunčane noći, šta ja to pišem, sunčana noć, zamisli ti to... To je vjerojatno od one trave koju sam popušio, ili od onog kokaina, ma to je od onih halucinoooooonešto gljiva, ili možda od, ma kad razmislim nije bitno. Dakle jedne mjesecom obasjane noći: KAPETANOV DNEVNIK ZVJEZDANI NADNEVAK: 12588465145.... MA KO JEBE TAJ JEBENI BROJ, PUN MI JE KURAC VEĆ TE JEBENE MJESEČINE. SUNCE TI JEBEM TI ŽUTA KURČINO, DOĐI DOLJE DA TI RAZBIJEM TU TVOJU.... ŠTA SAD ČEŠ MI JOŠ SREDNJI PRST POKAZIVAT, A? O JEBEM TI ODI VAMO,... ni to nije bitno i onda sam bio napušen, nadrogiran, halu...nešto, ma nije bitno. I tako ja nisam mogao spavat digao sam se i upalio radio, naletio sam na hip-hop demo emisiju (nije to bila demo emisija, nego emisijia u kojoj su puštali samo demo grupe, to kažem tako da oni koji su napušeni nadrogirani, halu...nešto mogu shvatiti jer sam se i ja napušio nakon što sam napisao ovu priču, pa nisam shvatio ni jednu riječ iz teksta). Dakle u biti: naletio na emisiju, čuo Vinkovačku grupu B2 koju čine Brka i Shorty, nedugo nakon toga sa neta downloado pjesmu „Miris novca“ pa „Zovite plavce“, pa „Koridorska“. Čuo sam da je pjesma „Miris novca“ postala planetarno popularna te da je prva demo pjesma koja je postigla status hita te je proglašena najboljom stvari na Hrvatskoj Hip-Hop sceni (mada je meni osobno puno bolja Zovite plavce).I nazadnje da još spomenem da Shorty izdaje album za Aquarius i da sam skinio pjesmu sa tog albuma „Čemu tuga čemu bol“.
Pogledao sam na toj stranici jesu li te pjesme još uvijek na downloadu (radi se o Hrvatske Hip-Hop Stranice), našao sam ih sve osim Koridorske, šteta a pjesma je baš dobra, no ako želite skinuti ostale tri nemate brige pokupio sam url-ove servera i stavio ih sebi na stranicu, tako da ih možete download-at.

- 06:20 - Želiš nešto reći? (0) - Pusti ga da ti pljune na papir! - #

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2004 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Neznam što možete čuti,
što želite čuti,
ali znam što od toga nema veze s tim
OVAJ BLOG!!!!!!!!!!!!

Linkovi

Pjesme od B2 na downloadu

 

Ovu tipku pritšćete na vlastitu odgovornost!!

Tražilica: