Archuleta^^

subota, 19.12.2009.

PriČaŠ mi iza leĐa..poljubi me u dupe kad si veĆ tamo..<3

Srce je moje violina što je diraš kad neznaš da sviraš nemoj da kvariš najljepše zvuke umjesto pjesme začut ćeš jauke..cry

Ja sam tužna..mislim sretna..joii ma neznam ni sama..
Tužna sam zato što nemogu odbaciti ljubav prema njemu..volim ga..bila sam s jednim dečkom što me stvarno voli ima već godinu dana..dae zatreskan u mene..smijeh..pričali smo..zezali se..a onda sam ga slučajno nazvala NJEGOVIM IMENOM..samo njega volim..stalno mi je u mislima..ajd' kad sam već počela o ovom i da dovrišim..uglavnom dečko se naljutio..ali me nije imao hrabrosti napucat..pa sam ja njega..bang..nerazumijem zašto od toliko deČki..koii me vole..ja hoĆu..samo NJEGA..njega koii mene neČe..
Volim te...._____neusudim se napisat njegovo ime da nebi sluČaino..doŠao..do mog bloga..preko neta..joii..eek

Sretna..sam..zašto??..
Frendowi me Čine sretnom..moi dragi frendovi..Petra,Domy,Ivan,Kika,Mare..puuno njih..dobila sam mobitel..Lg Cookie..rozi..awwiČ...čim sam ga dobila aktivirala sam fejs na njemu--i priznaem..totalno zaboravila na blog..evo..opet se vraČam..vama blogerima..ovdje jedino mogu otvoreno popriČati..sa ljudima..rolleyes
Ljudi se iz dana u dan svađaju..
Iz dana u dan...prave gluposti na moii raČun..neznam zašto im to dopuštam..izvana sam veliki borac..ali iznutra..sam još uvjek ona mala krhka,plašljiva curica..koa se svaČega boii..
idem sad..moram pavat..i ujutro na misu..Možda je ovo zadnji post do božića..pa evo svima..
SRETAN BOŽIĆ..

19.12.2009. u 21:00 • 13 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  prosinac, 2009  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Prosinac 2009 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

LinkaČi..
iCarly
CrVeNi BaLoNcHeK^^
Mimacha

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPicPrste k sebi
Image and video hosting by TinyPicNepsuj mi po blogu
Image and video hosting by TinyPicNevrijeđaj ga
Image and video hosting by TinyPicAko ti se nesviđa imaš gore X

Ona je
-12-godišnjakinja..koja piše ovaj blog
-Zjebana
-Ludacha
-Zmotana
-Zaljubljena u jenog malog..

Jako voli
-Dečke
-Ljubav
-Jenog malog
-Ćokoladu
-Zajebavanje
-Smijanje


Jako mrzi
-Školu
-Umišljenost
-Lažljivce
-Dosadu
-Neke glupe ljude
-Tračanje