Šašava teenagerka

10.05.2006., srijeda

Evo mene opet!
Danas je bio ZAKON thumbupdan, iako sam umorna ko pas, ali OK,izdržat ću ja to! Kad sam došla u školu , na hodniku sam srela Jelenu, koja ne ide na vjeronauk. Onda sam ostala s njom prićati sve dok nije zvonilo za sat. Prvi sat smo imali vjeru i najboljeg nastavnika Damira, a nakon toga,tjelesni.Pripremali smo se za utakmicu hrvatskau petak na dan škole.poslije smo još imali i fiziku sa Tomajom,pa hrvatski,na koji je nastavnica dovela svoju unućicu,ali su je dečki plašili, tako da ju je nastavnica morala odvesti negdje drugdje, pa smo lijepo izgubili 20 minuta sata (pošto je još i kasnila) Zatim smo pisali test iz engleskog,sve sam napisala, ali nisam sigurna da je sve dobro.I zadnji sat,šećer na kraju!party Nerazdvojna kombinacija,bang Franić i matka!ludNeki dan smo pisali ispravak i danas nam je podjelio testove. Nisam mogla vjerovati kad mi je rekao da sam dobila 5 i to da su mi svi zadaci točni!!!eek NEMOGU BELIVET!!!!smijehdeadyeswinknaughtySamo smo Martina i ja dobile 5. Kad mi je to rekao, prvo sam pomislila da je malolud, ali pošto sam na prvom testu dobila dvojku,ovo je bilo gotovo NEVJEROJATNO! Prvo mi nije vjerovao, jer je mislio da sam od nekog prepisala. Onda mi je dao neki zadatak da riješim,i riješila sam ga bez greške. Onda ni on nije mogao vjerovati! Dao mi je 5!!!
OK,i to bi bilo to! Više mi se ne da pisati, jer sam poslije škole morala u glazbenu, i vratila sam se prije par minuta! Sad sam užasno umornazijev i idem spavati jer u pola devet opet moram na orkestar u Predavac i onda se vračam u pola 11.:bang Kissić svima,chitamo se!kiss Big pozz MARTINI!!! ( i usput joj se zahvaljujem što je izdvojila malo svog vremena da mi stavi Schrei na blog. PUUNO HVALA! kiss)
- 17:36 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Sve i svašta o svemu i svačemu!

Linkovi